Minkä ikäisenä menetit neitsyyden??
Tyttäreni, 14v kertoi ettei ole enää neitsyt. Hyväksyin tämän ilman mitään muttia koska ovat poikaystävänsä kanssa olleet jo kaksi vuotta yhdessä. :)
Minkä ikäisenä te menetitte neitsyyden ja mikä on mielestänne sopiva ikä?
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 19:35"]
Entinen isäpuoleni raiskasi minut kun olin 5. Sen jälkeen kun uskalsin seksiä todella kokeilla olin 18. Sopiva ikä on mielestäni 15 -> henkilöstä riippuen.
[/quote]Voih. Tällaista ei pitäisi tapahtua :(
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 20:13"]
26-vuotiaan ihmisen kanssa, jonka tapasin sinä päivänä ensimmäistä kertaa. Seurustelimme sen jälkeen puolisen vuotta ja onneksi sitten erosimme.
[/quote]
Ai niin, henkilökohtaisesti itselleni paras ikä olisi ollut siinä 19-vuotiaana ja siitä ylöspäin. Mitään yleispätevää rajaa on mahdotonta sanoa, mutta varmaan suojaikärajan kieppeillä voisi olla alaraja.
19 vuotiaana yhdenillan jutussa. Itse olisin ollut valmis jo monta vuotta aikaisemminkin mutta ketään sopivaa ei osunut kohdalle.
18 olin. 16v.-> sopiva ikä, mutta vasta sitten kun itsestä tuntuu siltä että on siihen valmis. Ja pystyy myös kantamaan vastuun jos seksi johtaa raskauteen.
19 vuotiaana puolitutulle miehelle. Päätin, että nyt lähtee neitsyys. En kadu.
26-vuotiaan ihmisen kanssa, jonka tapasin sinä päivänä ensimmäistä kertaa. Seurustelimme sen jälkeen puolisen vuotta ja onneksi sitten erosimme.