Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi gyne kirjannut omakantaan "us siistit"?

Vierailija
29.06.2021 |

Mitä tarkoittaa tuolla?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
42/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun gyne sanoo aina että kauniit maisemat ❤️ Hallitsee asiakaspalvelun ja osaa pitää asiakkaan tyytyväisenä, ei mikään Holopainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täääh, kirjottaako gynet omaankantaan jotain? Mulla ei näy mun käynnit :s kävin kun täytin 30 ja uudestaan kun täytin 35.

KUKAAN ei kirjoita omakantaan MITÄÄN. Kaikki kirjoittaa omien yksiköidensä potilastietojärjestelmään, jossa ne painaa lopuksi ”vie kantaan” -nappia, jolloin se teksti kopioituu omakantaan, josta vain sinä näet sen. Melkein kaikki puljut alkaa olla kantayhteensopivia, mutta ehkä ihan kaikki pienimmät yksityiset toimijsat ei vielä ole.

Vierailija
44/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usaan tulee lähtö. Jatkotutkimuksiin.

Vierailija
45/50 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
46/50 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täääh, kirjottaako gynet omaankantaan jotain? Mulla ei näy mun käynnit :s kävin kun täytin 30 ja uudestaan kun täytin 35.

KUKAAN ei kirjoita omakantaan MITÄÄN. Kaikki kirjoittaa omien yksiköidensä potilastietojärjestelmään, jossa ne painaa lopuksi ”vie kantaan” -nappia, jolloin se teksti kopioituu omakantaan, josta vain sinä näet sen. Melkein kaikki puljut alkaa olla kantayhteensopivia, mutta ehkä ihan kaikki pienimmät yksityiset toimijsat ei vielä ole.

Eikä edes paina mitään nappia erikseen. Normaalisti kaikki tekstit siirtyvät, kun on ihan tavanomaisesti tallennettu potilastietoihin.

Vierailija
47/50 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
48/50 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

us uudet spermat ?

Vierailija
49/50 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anus on siisti.

Vierailija
50/50 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle mieslääkäri vain totesi, että täällähän näyttää ihan siistiltä.