Miksi gyne kirjannut omakantaan "us siistit"?
Mitä tarkoittaa tuolla?
Kommentit (50)
Mun gyne sanoo aina että kauniit maisemat ❤️ Hallitsee asiakaspalvelun ja osaa pitää asiakkaan tyytyväisenä, ei mikään Holopainen.
Vierailija kirjoitti:
Täääh, kirjottaako gynet omaankantaan jotain? Mulla ei näy mun käynnit :s kävin kun täytin 30 ja uudestaan kun täytin 35.
KUKAAN ei kirjoita omakantaan MITÄÄN. Kaikki kirjoittaa omien yksiköidensä potilastietojärjestelmään, jossa ne painaa lopuksi ”vie kantaan” -nappia, jolloin se teksti kopioituu omakantaan, josta vain sinä näet sen. Melkein kaikki puljut alkaa olla kantayhteensopivia, mutta ehkä ihan kaikki pienimmät yksityiset toimijsat ei vielä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täääh, kirjottaako gynet omaankantaan jotain? Mulla ei näy mun käynnit :s kävin kun täytin 30 ja uudestaan kun täytin 35.
KUKAAN ei kirjoita omakantaan MITÄÄN. Kaikki kirjoittaa omien yksiköidensä potilastietojärjestelmään, jossa ne painaa lopuksi ”vie kantaan” -nappia, jolloin se teksti kopioituu omakantaan, josta vain sinä näet sen. Melkein kaikki puljut alkaa olla kantayhteensopivia, mutta ehkä ihan kaikki pienimmät yksityiset toimijsat ei vielä ole.
Eikä edes paina mitään nappia erikseen. Normaalisti kaikki tekstit siirtyvät, kun on ihan tavanomaisesti tallennettu potilastietoihin.
Minulle mieslääkäri vain totesi, että täällähän näyttää ihan siistiltä.
"Us
Lyhenne us tarkoittaa ulkosynnyttimiä."
https://anna.fi/hyvinvointi/terveys/tiedatko-mita-tarkoittaa-g3p2-nama-…