Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harrastin seksiä varatun miehen kanssa

Vierailija
29.06.2014 |

Olemme kumpikin parikymppisiä. Meillä oli ns. "seksisuhde" kolme vuotta sitten,  mutta loppui, kun aloin seurustelemaan. Erosin 3kk sitten ja pari kk eron jälkeen tämä mies otti aivan yllättäen uudelleen yhteyttä vaikkei oltu oltu tekemisissä lähes kahteen vuoteen. Hän seurustelee, mutta tuli silti käymään ja muistelemaan vanhoja aikoja.

Eilen sitten jäi yöksikin.. ja seksiksihän se tietenkin meni, täysin miehen aloitteesta. Aamulla vielä silitteli hellästi eikä vaikuttanut yhtään katuvalta. Minusta taas tuntuu pahalta hänen tyttöystävänsä puolesta, vaikken tunnekkaan..

Mies on, näinä muutamina kertoina mitä ollaan nähty, kertonut että on ajatellut minua usein ja harmittaa, että suhteemme ei silloin vuosia sitten edennyt ujostelemisen takia.

Ja täytyy tähän loppuun lisätä, että kyse on ihan tavallisesta ja luotettavasta (tämä tapaus lukuunottamatta) perusmiehestä. Ei ole mikään komistus saatikaan pelimies. Luulenkin, että minä saatoin olla hänen ensimmäisensä ja nykyinen tyttöystävä vasta toinen petikaveri.

Mitähän tämä mies minusta haluaa? En uskalla päin kysyä,  jos se pelästyy eikä halua enää (kavereinakaan) nähdä.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei hän varmaan itsekään tiedä mitä haluaa... Seksiä tietty, mutta on siinä varmaan jotain muutakin. En tajua miksi tuossa iässä on niin vaikea erota tyttö-/poikaystävästä, kun harvoin on lapsia tai mitään muutakaan yhteistä esim. omistusasunto. Sitten pannaan vaan tuolla ilman huonoa omaa tuntoa kaikkia vähänkin kiinnostavia ja kumppanille esitetään mitä ihaninta... Miksi ees pitää seurustella? Eläisi ja panisi vaan, kun on nuori!

Vierailija
2/26 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla oli noin vuoden verran suhde varattuun mieheen. Seksiä se oli meillä pelkästään ja niin luulen, että tässä sunkin tapauksessa on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli tuossa taannoin 2 x seksiä miehen kanssa, joka kertoi olevansa sinkku. Paljastui myöhemmin, että seurustelee, kun jäi kiinni... Jaksaa vieläkin viestittää, että "mites olis, oot ihana" ja kyselee kuulumisia ym. Olen tehnyt selväksi, että evvk! Minä en ole mikään säälittävän varatun miehen panoalusta. Ja näitä on ihan pilvin pimein tuttavapiirissä.

N 22

Vierailija
4/26 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vaa surulliselta jos se ei muuta halua kuin seksiä.. suhteemme on aina perustunut ystävyyteen. Meillä on hauskaa yhdessä, eikä vietetä aikaa pelkästään sängyssä.  Seksi on hyvää mutta keskustelu ja jutut vielä parempia.

En edes tiedä miten reagoisin, jos hän ilmottaisi että haluaa suhteeseen kanssani. Ihastunut olen ja meillä on aina ollut sellaista kemiaa ja vetovoimaa. Mutta en silti tiedä..

Vierailija
5/26 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sille että olisit kiinnostunut hänestä seurustelukumppanina.

Vierailija
6/26 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettava mies, joka pettää kumppaniaan vanhan hoidon kanssa :D Miten tämä miehen luotettavuus käy ilmi?

Vierailija
7/26 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 19:41"]Luotettava mies, joka pettää kumppaniaan vanhan hoidon kanssa :D Miten tämä miehen luotettavuus käy ilmi?

[/quote]

Niin no ei ehkä sitten olekaan niin luotettava :( mutta siis on ollut aina ennen sanojensa mies ja häneen on voinut aina luottaa. 

Vierailija
8/26 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä meet panemaan varattua miestä?! Vaikka kuinka olisi ollut miehen aloitteesta, niin sä olet toinen osapuoli! Ei noin tehdä! Tuntuu pahalta tyttöystävän puolesta, blaa blaa, oisit miettinyt sitä ennen kuin annoit varatun miehen tulla sisälles. 

Vierailija
9/26 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 19:27"]

Tuntuu vaa surulliselta jos se ei muuta halua kuin seksiä.. suhteemme on aina perustunut ystävyyteen. Meillä on hauskaa yhdessä, eikä vietetä aikaa pelkästään sängyssä.  Seksi on hyvää mutta keskustelu ja jutut vielä parempia.

En edes tiedä miten reagoisin, jos hän ilmottaisi että haluaa suhteeseen kanssani. Ihastunut olen ja meillä on aina ollut sellaista kemiaa ja vetovoimaa. Mutta en silti tiedä..

[/quote]

Miten niin et tiedä, miten reagoisit, jos hän ei halua suhdetta kanssasi? Hänellähän on suhde toisen kanssa. Hakee vähän piristystä sen suhteen ulkopuolelta. Tyttöystävä sinusta olisi tullut jo kauan sitten, jos olisi ollut tullakseen.

Vierailija
10/26 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota hänet vakavaan keskusteluun. Kysyt miksi hän teki niin ja haluaako hän sinusta jotain muuta, kuin seksiä. Jos ei halua keskustella vakavasti, niin seksi sillä oli vaan mielessä.

Vierailija
11/26 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 19:48"]

Mitä sä meet panemaan varattua miestä?! Vaikka kuinka olisi ollut miehen aloitteesta, niin sä olet toinen osapuoli! Ei noin tehdä! Tuntuu pahalta tyttöystävän puolesta, blaa blaa, oisit miettinyt sitä ennen kuin annoit varatun miehen tulla sisälles. 

[/quote]

Vaikka harmittaa tytön puolesta niin en silti kadu tapahtunutta..

Vierailija
12/26 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 19:54"]

Ota hänet vakavaan keskusteluun. Kysyt miksi hän teki niin ja haluaako hän sinusta jotain muuta, kuin seksiä. Jos ei halua keskustella vakavasti, niin seksi sillä oli vaan mielessä.

[/quote]

Ehkä teen näin jos hänestä vielä kuuluu. En minäkää miksikään "toiseksi naiseksi" alkaisi.

Vierailija
13/26 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 19:52"]

[/quote]

Miten niin et tiedä, miten reagoisit, jos hän ei halua suhdetta kanssasi? Hänellähän on suhde toisen kanssa. Hakee vähän piristystä sen suhteen ulkopuolelta. Tyttöystävä sinusta olisi tullut jo kauan sitten, jos olisi ollut tullakseen.

[/quote]

Kirjoitin, etten tiedä mitä tekisin jos hän HALUAISI suhteen kanssani. Kemiaa on ja kaikki klikkaa, mutta oikeesta vakaasta parisuhteesta en olisi varma. Ei hän mikään ruma mies ole, mutta ei ehkä samalla tasolla kuin minä. Kuulostaapa itserakkaalta :D

Vierailija
14/26 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hänen nykyinenkin kumppaninsa pitää tuota petturimiestä luotettavana... [quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 19:47"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 19:41"]Luotettava mies, joka pettää kumppaniaan vanhan hoidon kanssa :D Miten tämä miehen luotettavuus käy ilmi?

[/quote]

Niin no ei ehkä sitten olekaan niin luotettava :( mutta siis on ollut aina ennen sanojensa mies ja häneen on voinut aina luottaa. 

[/quote]

Vierailija
15/26 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä et nyt osaa katua tekemisiäsi. Mutta jospa sitten viisastut kun olet itse se kusetettu ja petetty osapuoli!

Vierailija
16/26 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 20:03"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 19:52"]

[/quote]

[/quote]

Kirjoitin, etten tiedä mitä tekisin jos hän HALUAISI suhteen kanssani. Kemiaa on ja kaikki klikkaa, mutta oikeesta vakaasta parisuhteesta en olisi varma. Ei hän mikään ruma mies ole, mutta ei ehkä samalla tasolla kuin minä. Kuulostaapa itserakkaalta :D

[/quote]

Kuitenkin kelpaa sun sänkyyn? Häh? En mä ainakaan rumia miehiä panisi. Taidat olla vähän turhan itsevarma itsestäsi. Ja harvoin muuten tuollaiset varatut pillunkipeet miehet mitään hyvätasoisia superkaunottaria panee.

Vierailija
17/26 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sille sen muijalle ja heti!!

Vierailija
18/26 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 20:10"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 20:03"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 19:52"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kuitenkin kelpaa sun sänkyyn? Häh? En mä ainakaan rumia miehiä panisi. Taidat olla vähän turhan itsevarma itsestäsi. Ja harvoin muuten tuollaiset varatut pillunkipeet miehet mitään hyvätasoisia superkaunottaria panee.

[/quote]

Miksei panisi jos olisi tarjolla? Häh? Kyllä mulle ainakin kelpaisi jos joku kaunotar suostuisi! 

Mies30

Vierailija
19/26 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 20:19"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 20:10"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Miksei panisi jos olisi tarjolla? Häh? Kyllä mulle ainakin kelpaisi jos joku kaunotar suostuisi! 

Mies30

[/quote]

Ehkä oli vähän sarkasmia tälle.

Vierailija
20/26 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mulla peili on ja tiedän oikein hyvin miltä naama ja kroppa näyttää :) en nyt kehunut olevani mikään missi mutta kyllä ihan nätti olen ja nuori ja timmi kroppa. Eikai se tee minusta turhan itsevarmaa?