Mitä teillä syödään tänään?
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 17:25"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 17:16"]
Nyt on uunissa kermaperunoita ja nakkeja. Jotain vihannespuolta pitäisi vielä keksiä. Päivän ensimmäistä ateriaa tässä. Nälkä oli jo nukkumaan mennessä, mutta vituttaa kun pitää koko ajan olla syömässä.
[/quote]
Meitä on siis muitakin! Mulla on viime viikkoina kiinnostanut ihan mikä vaan paitsi ei kokkailu. Pelastus: sinileimaemmental. Leikkaan siivun aina kun tulee nälkä.
[/quote]
En pidä juustosta :(
Salaattia vadelmavinegretellä marinoiduista salaatinlehdistä, avokadosta, belgialaisesta juustosta, kotimaisista mansikoista, kevätsipulista, itsetehdystä yrttiöljystä ja paahdetuista pähkinöistä.
Tonnikalasalaatti ja jälkiruokana mansikoita ja jäätelöä.
Savulohta ja uusia perunoita folionyyteissä ja äsken savulohi pastaa
Pihvejä ja valkosipuliperunoita. Teinipojan toive tälle päivälle:). Niin ja salaatti.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 17:16"]Nyt on uunissa kermaperunoita ja nakkeja. Jotain vihannespuolta pitäisi vielä keksiä. Päivän ensimmäistä ateriaa tässä. Nälkä oli jo nukkumaan mennessä, mutta vituttaa kun pitää koko ajan olla syömässä.
[/quote]
Sinnehän se nälkä menikim heti ekalla haarukallisella.
Juusto-makkara-tomaattivuokaa, uusia perunoita, voi-tilli-munakastiketta ja vihersalaattia.
Toisella ruualla makaronilaatikkoa ja vihersalaattia.
Eilen tehtiin itse pizzat, sitä syödään vielä tänään sekä salaattia
Mietin tässä. Hirveesti himottaisi pizza, mutta mies eu anna hakea :(
Spagettia ja valkosipulijauheliha kastiketta.
+ iteleivottu valkosipulipatonki ja fetasalaattia
Mieskipeenä ja toivo niin pakko se oli kokata.
Huuuh. Tehdäänkö jossain perheissä kaksi ruokaa alusta loppuun päivässä?
Uunilohta ja uusia perunoita kermaviilikastikkeella.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 17:16"]
Nyt on uunissa kermaperunoita ja nakkeja. Jotain vihannespuolta pitäisi vielä keksiä. Päivän ensimmäistä ateriaa tässä. Nälkä oli jo nukkumaan mennessä, mutta vituttaa kun pitää koko ajan olla syömässä.
[/quote]
Meitä on siis muitakin! Mulla on viime viikkoina kiinnostanut ihan mikä vaan paitsi ei kokkailu. Pelastus: sinileimaemmental. Leikkaan siivun aina kun tulee nälkä.