Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kertokaapa kuka EI ole wt?

Vierailija
23.07.2014 |

Nimiä kehiin kiitos. Julkkiksia tai tunnettuja. Niin tiedän mikä on se ainoa oikea tie, totuus ja elämäntyyli jolla elää :D

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä!

Vierailija
2/5 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivi Räsänen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni Haukio, edesmennyt Leena Palotie, Leena Harkimo...

Vierailija
4/5 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä :) olen korkeasti koulutettu, tän kaupungin liike-elämän keskushahmoihin kuuluvan miehen vaimo. En värjää hiuksiani, käytän sopivan runsaasti meikkiä, vaatteet ovat osa merkillisiä, osa ei. En todellakaan käytä tekoripsiä tai rakennekynsiä. Olen sopivasti tietoinen maailman asioista, yleistietoni kattaa siis sopivasti erilaisia asioita. Osaan kieliä. En seurassa ole kovin piikikäs enkä hyökkäävä, mutta pidän tarpeen tullen kyllä puoleni. Osaan ottaa ilon irti, mutten koskaan juo persareita. Osaan keskustella kaikkien kanssa vauvasta vaariin, enkä valitse seuraani sosiaalisen statuksen perusteella. Osaa tervehtiä, syödä ääneti ja kiittää. Osaan myös valita oikean ruokailuvälineen illallispöydässä. En kuitenkaan ole tylsä ilonpilaaja, vaan voin pikkuhuppelissa päätyä tanssimaan päivän hoteinta tanssimusaa eteisessä :D

Vierailija
5/5 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole WT. Olen paljon kirjoja lukenut ja yhtä lukeva, hyvän yleissivistyksen omaava ihminen. Olen kohtelias ja hyvät käytöstavat omaava. Tervehdin naapureita hymyille ja olen kiltti asiakaspalvelijoille.

En hurahda trendidieetteihin, paitsi että suosin kasvisruokaa eettisistä syistä.

Minulla ei ole tekoripisiä eikä tekokynsiä, eikä englanninkielistä tekstitatuointia. En sisusta muodikkaasti enkä katso tosi-teevetä ollenkaan. En kohota omanarvontuntoani haukkumalla Johana Tukiaisen kaltaisia julkkiksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän