Onko kokemattomuus aina turn off suhteessa?
Tapasin vähän aikaa sitten mukavan, minua hieman vanhemman miehen ja meillä synkkaa ihan mukavasti. Mies kutsui minut kotiinsa, ja siinä viinin ja viskin kanssa juttelimme seksistä ja mies kysyi, onko minulla ollut paljon kumppaneita. Sanoin totuuden eli yksi ja vain sen yhden kerran.. Mies hörähti jotain ivallista, että ei tiedä viitsiikö edes "koittaa" minua, kun olen automaattsesti huono. :/ En ole väittänyt, että olisin kokenut ja joku seksin ylijumala, mutta olen avoin ja kokeilunhaluinen. Tekemällä oppii, kuinkas muuten.
Onko miehen avoin iva oikeutettua?
Kommentit (16)
Riippuu siitä kuinka vanha olet. Jos olet kovin nuori, en ymmärrä ivaa, mutta jos olet +23 → sitten jo epäilyttäisi, että sinussa on jotain vikaa.
Ei. Tuo sinun surkea itsetuntosi on turn off.
Unoha koko äijä, tosi tökerösti käyttäytyi.
No ei todellakaan ole oikeutettua... Jos mies sinusta välittäisi aidosti, niin ei hän tuolla lailla sanois.. Ainakaan minusta.. Ei tuollaista tarvi kuunnella keneltäkään.. Haluaako hän että olisit ollut jakorasia?? Ei sekään minusta parempi ole. Hohhoijjaa, miehet. -.-
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:33"]Ei. Tuo sinun surkea itsetuntosi on turn off.
[/quote]
Samaa mieltä! Seksikkäintä ja kiihottavinta on terve itsetunto.
t. monta kumppania läpikäynyt..
Vittu täällä ihmiset vastailee ilkeästi, ärsyttää tuommonen...
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:35"]No ei todellakaan ole oikeutettua... Jos mies sinusta välittäisi aidosti, niin ei hän tuolla lailla sanois.. Ainakaan minusta.. Ei tuollaista tarvi kuunnella keneltäkään.. Haluaako hän että olisit ollut jakorasia?? Ei sekään minusta parempi ole. Hohhoijjaa, miehet. -.-
[/quote]
Sitä minäkin mietin, mutta ajattelin, että onko se jonkinlainen yleinen mielipide.
Ap
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:35"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:33"]Ei. Tuo sinun surkea itsetuntosi on turn off.
[/quote]
Samaa mieltä! Seksikkäintä ja kiihottavinta on terve itsetunto.
t. monta kumppania läpikäynyt..
[/quote]
Vein jonkin aikaa sitten muutaman vuoden nuoremmalta mieheltä poikuuden. Kokemattomuudesta ei ollut mitään haittaa, kun tyyppi oli niin rento ja terveesti itsevarma. Kokemattomuudessa on tietynlainen viehättävyytensä.
No ei ole yleinen mielipide! Tosi inhottavasti sanottu. Taisi haluta sinulta pelkkää seksiä, kun heti on tuollaisia kyselemässä.
On turn off! Haluan s e k s i ä, hyvää sellaista, en toimia opettajana.
Mitä vähemmän kumppaneita, sen parempi :) Minusta seksi on niin intiimi asia, että kyllä siitä viedään jotain pois, jos sitä harrastetaan useamman kumppanin kanssa. Seksi on yksi asia, joka erottaa parisuhteen ystävyyssuhteista. Itseäni häiritsisi, jos kumppanilla olisi monta kumppania ollut ennen minua. Onneksi olemme molempien ekat ja ajatuksena myös olla viimeiset :)
Että älä ap häpeä sitä. Ole ylpeä, että sinua ei kukatahansa saakaan :)
Jätä tämä mies väliin. Hänellä ei ole käytöstapoja, eikä ymmärrä hyvän päälle lainkaan. Kun tuollaist päästää suustaan jo nyt, saat jatkossa varmuudella kuunnella vielä ikävämpiä kommentteja.
Varmaan paras on et herra etsii itselleen kokeneempia kumppaneita. Mä jatkan viä etsimistä.
Kokematon nainen kelpaa vain sillon, kun itse saa poksautta. Ap, tussusi on saastunut.
On, mene kotiisi kasvamaan.