Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kokemattomuus aina turn off suhteessa?

Vierailija
23.07.2014 |

Tapasin vähän aikaa sitten mukavan, minua hieman vanhemman miehen ja meillä synkkaa ihan mukavasti. Mies kutsui minut kotiinsa, ja siinä viinin ja viskin kanssa juttelimme seksistä ja mies kysyi, onko minulla ollut paljon kumppaneita. Sanoin totuuden eli yksi ja vain sen yhden kerran.. Mies hörähti jotain ivallista, että ei tiedä viitsiikö edes "koittaa" minua, kun olen automaattsesti huono. :/ En ole väittänyt, että olisin kokenut ja joku seksin ylijumala, mutta olen avoin ja kokeilunhaluinen. Tekemällä oppii, kuinkas muuten.

Onko miehen avoin iva oikeutettua?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mene kotiisi kasvamaan.

Vierailija
2/16 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä kuinka vanha olet. Jos olet kovin nuori, en ymmärrä ivaa, mutta jos olet +23 → sitten jo epäilyttäisi, että sinussa on jotain vikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Tuo sinun surkea itsetuntosi on turn off. 

Vierailija
4/16 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unoha koko äijä, tosi tökerösti käyttäytyi.

Vierailija
5/16 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole oikeutettua... Jos mies sinusta välittäisi aidosti, niin ei hän tuolla lailla sanois.. Ainakaan minusta.. Ei tuollaista tarvi kuunnella keneltäkään.. Haluaako hän että olisit ollut jakorasia?? Ei sekään minusta parempi ole. Hohhoijjaa, miehet. -.-

Vierailija
6/16 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:33"]Ei. Tuo sinun surkea itsetuntosi on turn off. 

[/quote]

Samaa mieltä! Seksikkäintä ja kiihottavinta on terve itsetunto.

t. monta kumppania läpikäynyt..

Vierailija
7/16 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu täällä ihmiset vastailee ilkeästi, ärsyttää tuommonen...

Vierailija
8/16 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:35"]No ei todellakaan ole oikeutettua... Jos mies sinusta välittäisi aidosti, niin ei hän tuolla lailla sanois.. Ainakaan minusta.. Ei tuollaista tarvi kuunnella keneltäkään.. Haluaako hän että olisit ollut jakorasia?? Ei sekään minusta parempi ole. Hohhoijjaa, miehet. -.-

[/quote]

Sitä minäkin mietin, mutta ajattelin, että onko se jonkinlainen yleinen mielipide.

Ap

Vierailija
9/16 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:35"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:33"]Ei. Tuo sinun surkea itsetuntosi on turn off. 

[/quote]

Samaa mieltä! Seksikkäintä ja kiihottavinta on terve itsetunto.

t. monta kumppania läpikäynyt..

[/quote]

Vein jonkin aikaa sitten muutaman vuoden nuoremmalta mieheltä poikuuden. Kokemattomuudesta ei ollut mitään haittaa, kun tyyppi oli niin rento ja terveesti itsevarma. Kokemattomuudessa on tietynlainen viehättävyytensä.

Vierailija
10/16 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole yleinen mielipide! Tosi inhottavasti sanottu. Taisi haluta sinulta pelkkää seksiä, kun heti on tuollaisia kyselemässä.

Vierailija
11/16 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei varsinkaan naisella

Vierailija
12/16 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On turn off! Haluan s e k s i ä, hyvää sellaista, en toimia opettajana.

Vierailija
13/16 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vähemmän kumppaneita, sen parempi :) Minusta seksi on niin intiimi asia, että kyllä siitä viedään jotain pois, jos sitä harrastetaan useamman kumppanin kanssa. Seksi on yksi asia, joka erottaa parisuhteen ystävyyssuhteista. Itseäni häiritsisi, jos kumppanilla olisi monta kumppania ollut ennen minua. Onneksi olemme molempien ekat ja ajatuksena myös olla viimeiset :)

Että älä ap häpeä sitä. Ole ylpeä, että sinua ei kukatahansa saakaan :)

Vierailija
14/16 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä tämä mies väliin. Hänellä ei ole käytöstapoja, eikä ymmärrä hyvän päälle lainkaan. Kun tuollaist päästää suustaan jo nyt, saat jatkossa varmuudella kuunnella vielä ikävämpiä kommentteja.

Vierailija
15/16 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan paras on et herra etsii itselleen kokeneempia kumppaneita. Mä jatkan viä etsimistä.

Vierailija
16/16 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokematon nainen kelpaa vain sillon, kun itse saa poksautta. Ap, tussusi on saastunut.