Stressaatko sitä, mitä miehesi sinusta ajattelee?
Kommentit (20)
Stressaan sitä, että mieheni ei ehkä ole älyllisesti arvoiseni.
Vartaloni sen sijaan on ok, jumalattaren tasoa, vaikka 30+
olenkin (en sano, kuinka paljon +...)
No enpä juuri. 15v yhdessä, joten eiköhän tuo tunne minut niin läpikotaisin että miksi suotta stressata :)
Joss tarvitseevsitä stressata niin ei kovin vakaa suhde ole
No joo, meillä on tuore suhde ja vielä vähän sellaista osittain epävarmaa. Tutustutaan. Kyllä mä mietin välillä, että pitääkö hän musta uusien asioiden ja piirteiden paljastuttua.
En stressaa. Eiköhän pääsääntöisesti ajattele hyvää. Huonotkin puolet tietää koska ollaan oltu yhdessä kohta 20 v, mutta mitäpä niistä stressaamaan.
Ehkä joskus olen nolostellut jotain hömppäohjelmaa tallentaessani, ja ajatellut että en haluaisi että kukaan näkisi mitä telkasta katson. Saattaisi olla miehellenikin yllätys mitä kaikkea sieltä tallennuskansiostani löytyy. Siis tyyliin Viidakon tähtöset ja 4D-laatuviihde. ;)
Joo ehkä mun pitäis hankkia elämä näin äitiyslomallakin.
ap
Ulkonäkö on mulle arka paikka. Tiedän etten ole mikään kaunotar. Mies taas on hoikka ja lihaksikas, komea, urheilijan vartalo. Upea ilmestys ja luonteeltaan täysi kymppi. Ihana ja hauska ja uskollinen. Kaikki viihtyvät hänen seurassaan. Mies sanoi rakastuneensa luonteeseeni eikä välitä muusta, mutta kyllä minua ahdistaa ja stressaa mitä mies ajattelee kun viereen sipsuttaa tyttö miss universum. En tee siitä ongelmaa, olen aika itsevarma ulkoisesti, mutta sisältä se kalvaa todella paljon ja olen oikeasti kateellinen kauniille naisille. Mies sanoi, että rakastaa mua tämmöisenä ja tällä vartalolla, ja vaikka joku muu ois minkänäköinen tahansa, siltä puuttuu se mitä mulla on sisälläni, luonteessa. Ja että vartalot muuttuvat kaiken aikaa vanhetessa, mutta persoonallisuus säilyy. Niin suloisesti sanottu, mutta lisäsi kyllä omaa tietoutta ettei oma ulkonäkö ole mitenkään kehuttava...
Ap stressaa edelleen. Mikä neuvoksi?
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 16:28"]
En stressaa. Eiköhän pääsääntöisesti ajattele hyvää. Huonotkin puolet tietää koska ollaan oltu yhdessä kohta 20 v, mutta mitäpä niistä stressaamaan.
Ehkä joskus olen nolostellut jotain hömppäohjelmaa tallentaessani, ja ajatellut että en haluaisi että kukaan näkisi mitä telkasta katson. Saattaisi olla miehellenikin yllätys mitä kaikkea sieltä tallennuskansiostani löytyy. Siis tyyliin Viidakon tähtöset ja 4D-laatuviihde. ;)
[/quote] Hahaa, aivan kuin minä olisin tämän kirjoittanut! :-D Olemme olleet miehen kanssa 17 vuotta ja en todellakaan stressaa enää, päinvastoin. Ja minunkin tallennuskansiostani löytyy erittäin mielenkiintoisia valintoja, juuri näitä laatusarjoja kuten Viidakon tähtöset, Neljät häät ja ties mitä laatudokumenttejä. Välillä pitää saada olla ihan rennosti, siitä en luovu. ;-)
En lainkaan. Ensin olimme tosi rakastuneita ja olin varma että hän ajattelee minusta pelkkää hyvää. Nyt 15 vuoden päästä emme enää ole, enkä juurikaan välitä mitä hän on mieltä. Jos ei tykkää niin ottakoon eron ja olkoon kaikkien silmissä se joka tämän homman pilasi.
Kyllä minäkin joskus sitä mietin, musta on ihan normaalia joskus miettiä mitä toiset itsestä ajattelee ja joskus on paikallaan mennä itseensä, kunhan ei aina murehdi. Itse mietin toisinaan vartaloani ja myös persoonaani kun välillä tuntuu että mies ei pidä vahvasta luonteestani kun hän itse on tosi nöyrä eikä koskaan puhu eikä sano mitään ääneen. Ollaan oltu vasta 5v yhdessä. En edes tiedä tunnenko miestäni kovin hyvin kun ei koskaan puhu mitään jollen lypsä tietoa. Joo on tosi kiva olla naimisissa tuppisuun kanssa..
En stressaa, jos joku ei miellytä niin saa luvan lähteä lätkimään. :)
No älä helvetissä stressaa jos miehesi on noin kultainen. Vittuuntuu jos stressaat ja valitat koko ajan. Usko se rakastaa sua :)
Mun suhde on kestänyt vasta kuukauden, ja stressaan kyllä mitä mies ajattelee. Haluaisin tietysti olla miehen silmissä seksikäs ja kaunis, ja ainakin tähän asti mies on aina katsellut minua kuin palkintoa. Pitää varmaan näkemästään mutta silti sitä aina ajattelee kaikenlaista.
Kyllä nyt 6kk polttamatta, +8kg ...
näytän hirveältä! Ja vielä eräs hoikka nainen ihastui mieheeni, niin tuntuu että vertailee meitä...