Lääkärissä nuori naislääkäri tutki myös munat
Maha kipuja oli. lääkäri pyysi ottamaan vaatteet pois menemään selälleen. Jätin bokserit jalkaan, kun en viitsinyt ihan munasillaan vetää. Lääkäri paineli mahaa ja siirtyi sitten jalkoväliin. Kumihanskat laitettuaan tattui toisella kädellä boksereihini ja piti niitä alhaalla aika kauan ja tutki kivekset. En siis valittanut mitään muniin liittyen.
Jälkeenpäin mietin, että halusikohan nuori naislääkäri nähdä munani.
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Oliko hyvänkin näköinen pimu? Ei tullu mieleen kysellä happy endingiä? Mitenköhän sitä pääsis nuoren isotissisen naislääkärin käsittelyyn... hmm. Pitääpä mennä vetäseen lapaseen...
Kummallista että jotkut pitävät tuollaista toiveajatteluna, koska tuollainen on ihan tavallista toimintaa. Itsellenikin lääkäri teki noin kun olin teini-ikäinen. Veti bokserit alas ja tunnusteli kiveksiä juurikin kumihanskoin. Ei sanonut sanaakaan. Mitään toiveajattelua tuo ei ainakaan ollut, koska olin 16v ja lääkäri eläkeikäinen mummeli.
Kyllä halusi. Olisi varmaan mielellään niitä suussaankin pyöritellyt.
Vanhana mieslääkärinä olisin tehnyt itse vielä ns. makutestin.
Tiedän mistä puhut. Itselläkin kokemusta siitä kun nuori naislääkäri häpykummun päältä hellästi koskee ja hitaasti kättään haaroväliin liikuttaa. Vielä ihanampaa kun puumaikäinen naislääkäri varmoin ottein ottaa tilanteen haltuun.
Yläasteella naislääkäri tutki muniani. Kyllä nillä myöhemmin tyydytettiin 14 joten ei hassummin VAI??
Minä kerran menin hiivatulehduksen takia lääkäriin, ja ensin tapasin nuoren sairaanhoitajan, joka halusi nähdä penikseni. Ihanasti punasteli ja hämmentyi, vaikka luulisi hänen sellaisia ennenkin ammatissaan nähneen. Tai ehkä se hämmentyminen oli mun toiveajattelua, ja ehkä kompensoin sillä sitä, että oli se mullekin noloa ja epämukavaa. Kai tuo oli myös tutkimukseen kuuluva toimenpide tai siinä rajoilla, kun olisin joka tapauksessa nähnyt sen lääkärin riippumatta siitä, olisiko se hoitaja tarkastanut mut ensin. Aika kädetön sitä on potilas tuollaisessa tilanteessa, jos ei tiedä kaikkia oikeuksiaan ja sitä, mikä tutkimus on välttämätöntä kellekin hoitohenkilölle. Sekin vaikuttaa, että haluaa vaan mahdollisimman nopeasti sieltä pois, nolostumisen ja yleisen epämukavuuden tunteen takia. Vielä pahempi tilanne on, jos on kyse intiimivaivoista, ja varmasti naisille erityisen tukalia tilanteita nuo on. Ikävintä on, jos tuollaiset jutut alkaavat vaivata jälkeenpäin ja ihan oikeasti traumatisoituu, tai sitten entiset haavat repeävät auki. Lääkärin ja potilaan välillä oleva valta-asetelma on hyvin todellinen, monestakin syystä. Siihen pitäisi kiinnittää enemmän huomiota ja pyrkiä estämään mahdolliset väärinkäytökset.
Vierailija kirjoitti:
Minä kerran menin hiivatulehduksen takia lääkäriin, ja ensin tapasin nuoren sairaanhoitajan, joka halusi nähdä penikseni. Ihanasti punasteli ja hämmentyi, vaikka luulisi hänen sellaisia ennenkin ammatissaan nähneen. Tai ehkä se hämmentyminen oli mun toiveajattelua, ja ehkä kompensoin sillä sitä, että oli se mullekin noloa ja epämukavaa. Kai tuo oli myös tutkimukseen kuuluva toimenpide tai siinä rajoilla, kun olisin joka tapauksessa nähnyt sen lääkärin riippumatta siitä, olisiko se hoitaja tarkastanut mut ensin. Aika kädetön sitä on potilas tuollaisessa tilanteessa, jos ei tiedä kaikkia oikeuksiaan ja sitä, mikä tutkimus on välttämätöntä kellekin hoitohenkilölle. Sekin vaikuttaa, että haluaa vaan mahdollisimman nopeasti sieltä pois, nolostumisen ja yleisen epämukavuuden tunteen takia. Vielä pahempi tilanne on, jos on kyse intiimivaivoista, ja varmasti naisille erityisen tukalia tilanteita nuo on. Ikävintä on, jos tuollaiset jutut alkaavat vaivata jälkeenpäin ja ihan oikeasti traumatisoituu, tai sitten entiset haavat repeävät auki. Lääkärin ja potilaan välillä oleva valta-asetelma on hyvin todellinen, Olet oikeassa tässä asiassa. Sen takia lääkärit ja hoitajat pitäisivät olla ns täyspäisiä ihmisiä. monestakin syystä. Siihen pitäisi kiinnittää enemmän huomiota ja pyrkiä estämään mahdolliset väärinkäytökset.
Jos epäilee tulehdusta yms. alapäässä, niin tuskin mitään seksuaalisia ajatuksia tulee mieleen, jos miettii vaikka sukupuolitautia, jossa voi myös olla vatsakipua yms. 🤔
Siis koulun 9 lk, tai oisko ollut lukiossa jopa, terveystarkastuksessa oli nätti alle 3-kymppinen lääkäri. Pyysi vetämään kalsarit polveen asti ja makaamaan tutkimuspöydälle. Otti vuoronperään kiveksistä kiinni ja pyöritteli kädessään. Stondis siitä alkoi ja kalsarien vetämimen ylös jätti hepin ylöspäin ja kärjen ulkopuolelle. Noloa, mutta tuota muistellessa olen monet kerrat tyhjentänyt pallit.
No eiköhän se olis mennyt niinku pokeleffassa jos olis mielessä jotain muuta ollut.
Vierailija kirjoitti:
Kun minä menin valittamaan peräpukamia niin nuori naislääkäri tutki persesilmäni.
Minua terveyskeskuksen nuori naislääkäri katsoi inhoten ja ohitti koko aiheen jollain vihaisella tiuskaisulla. Eikä auttanut. Olin silloin alle 40v mies ja hävetti muutenkin kertoa vaivasta nuorelle naislääkärille. Vahingosta viisastuneena kävin yksityisellä mieslääkärillä. Joka vähän ihmetteli kyseisen naislääkärin välinpitämättömyyttä
Nuori naislääkäri. Valkoinen takki ja kumihanskat. Ahh ihana näky
😂