Vierailija

Maha kipuja oli. lääkäri pyysi ottamaan vaatteet pois menemään selälleen. Jätin bokserit jalkaan, kun en viitsinyt ihan munasillaan vetää. Lääkäri paineli mahaa ja siirtyi sitten jalkoväliin. Kumihanskat laitettuaan tattui toisella kädellä boksereihini ja piti niitä alhaalla aika kauan ja tutki kivekset. En siis valittanut mitään muniin liittyen.

Jälkeenpäin mietin, että halusikohan nuori naislääkäri nähdä munani.

• ylös 12
  • alas 50

Sivut

Kommentit (67)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

No mäkun olin vissii jtn 17(tyttö) ja oli justiinsa jtn vatsakipua ja makasin siinä sängyllä niin noin kolmekymppine mieslääkäri avas farkkujen vetoketjun ja tunnusteli myös sieltä alempaa..

• ylös 10
  • alas 16

Tutki olisko sulla eturauhastulehdus. Siinä esim. kivesten alueella voi esiintyä kipua. Ihan asiallisesti tutkittu, ongelma lienee sun päässä.

• ylös 43
  • alas 3
Vierailija

Ei

Mistä tiedät? Kyllä näin kerran Suomalaisessa kirjakaupassa kun nainen luki Playgirl -lehteä. Katteli siis alastomia miesten kuvia. 

• ylös 8
  • alas 12

Kun minulla oli selkäkipuja, lääkäri kuunteli keuhkoja myös etupuolelta. Halusi tietenkin nähdä rintani.

Vierailija

No mäkun olin vissii jtn 17(tyttö) ja oli justiinsa jtn vatsakipua ja makasin siinä sängyllä niin noin kolmekymppine mieslääkäri avas farkkujen vetoketjun ja tunnusteli myös sieltä alempaa..

Tekikö gutvanaa?

Vierailija

Tutki olisko sulla eturauhastulehdus. Siinä esim. kivesten alueella voi esiintyä kipua. Ihan asiallisesti tutkittu, ongelma lienee sun päässä.

Ei siinä siis mitään ongelmaa ollut/tullut, päinvastoin. Vielä kun olisi voinut katsoa häntä toimenpiteen aikana, olis voinu lähtee masto nousuun. Saihan tostakin kivaa muisteltavaa aihetta. Lisää tollasia kalsarit varoittamatta alas ja tutkimaan. Tulee lääkärissä käynnistäkin jännempää.

• ylös 2
  • alas 17

Jos potilaan vaiva ei suoranaisesti ja ensisijaisesti liity sukuelimiin (esim. mahakipu), niin huomaavainen lääkäri kyllä kertoisi syyn miksi haluaa ne värkit tutkia.

Keuhkojen kuunteleminen rinnan alueelta ei ole liioittelua, kun selkäkivun syytä etsitään.

• ylös 28
  • alas 1
Vierailija

Jos potilaan vaiva ei suoranaisesti ja ensisijaisesti liity sukuelimiin (esim. mahakipu), niin huomaavainen lääkäri kyllä kertoisi syyn miksi haluaa ne värkit tutkia.

Kysyiskö se niin vaikkapa: Saisinko nähdä myös sinun pippelin? Siellä saattaa myös olla jotain häikkää.

• ylös 11
  • alas 1
Vierailija
Vierailija

Kysyiskö se niin vaikkapa: Saisinko nähdä myös sinun pippelin? Siellä saattaa myös olla jotain häikkää.

Ei lekurin tartte erikseen lupia kysellä tutkiessaan potilasta, kun potilas on kerran vastaanotolle tutkittavaksi tullut. Huomaavainen lääkäri voi kuitenkin todeta, että "tarkistetaan seuraavaksi ettei virtsatietulehdus ole sen mahakivun syynä.." tms.

Uskoakseni aika harva lekuri lähtee potilaalta riisumaan housuja sanomatta sanaakaan, ellei tutkittava asia nimenomaan ole siellä housuissa (jolloin taas potilas itse riisuu ne).

• ylös 22
  • alas 1

Uskoakseni aika harva lekuri lähtee potilaalta riisumaan housuja sanomatta sanaakaan, ellei tutkittava asia nimenomaan ole siellä housuissa (jolloin taas potilas itse riisuu ne).

[/quote]

Ei se siis varsinaisesti riisunut. Piti vain silleen toisella kädellä alhaalla, jotta munat näkyi ja tunnusteli toisella kädellä. Ei se niinku kokonaan alas vetänyt. Aika vaikeata se olisi ollutkin, kun olis selälläni.

AP

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Ei lekurin tartte erikseen lupia kysellä tutkiessaan potilasta, kun potilas on kerran vastaanotolle tutkittavaksi tullut. Huomaavainen lääkäri voi kuitenkin todeta, että "tarkistetaan seuraavaksi ettei virtsatietulehdus ole sen mahakivun syynä.." tms.

Multa lähettiin. Huoneessa oli silloin kai n. 10 ihmistä. Mitään ei sanottu. Housut alas vaan. Nainen siis olen.

voi tollo ap. alavatsa kipu voi olla säteily alempaa eli ihan töitään teki, tuskin sun "muniasi" (vaikka miehellä on vain 1) halusi nähdä. mut työ on tehtävä.

Ei kaikki nuoret naiset niitä ole kahean paljon nähneet. Kyllä ainakin puolet naisista nauttii peniksen näkemisestä. 

Keräsihän se housut pois-ryhmäkin aikanaan sai suuren yleisön. Tuskin se tanssi/koreografia siinä niin ladukasta oli, jotta selittäisi yleisömäärän. Keski-ikäiset naiset menivät hurmokseen.

• ylös 5
  • alas 13
Vierailija

voi tollo ap. alavatsa kipu voi olla säteily alempaa eli ihan töitään teki, tuskin sun "muniasi" (vaikka miehellä on vain 1) halusi nähdä. mut työ on tehtävä.

Siis häh, yksi muna? Munat on kivekset. Ne munan muotoiset pusseissa. 

• ylös 14
  • alas 0
Vierailija
Vierailija
Vierailija

Vierailija

Multa lähettiin. Huoneessa oli silloin kai n. 10 ihmistä. Mitään ei sanottu. Housut alas vaan. Nainen siis olen.

Lääkäri tutkii potilaan yleensä vastaanotto-huoneessa, eikä siellä pitäisi kymmentä ihmistä olla.

Opetussairaaloissa lääkäri voi tutkia potilaan vuodeosastollakin, näyttääkseen mukana kulkevalle lääkäriopiskelijaryhmälle toimenpidettä, mutta silloinkin lääkärin pitää mainita asiasta, jos haluaa potilaan alapäätä näytettävän opiskelijaryhmälle.

Vierailija
Vierailija

kyllä muna on se mikä roikkuu siinä pallien yläpuolella.

Siis häh, yksi muna? Munat on kivekset. Ne munan muotoiset pusseissa. 

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.