kosto vinkkejä naiselle jonka kanssa mies petti
Nainen on kaverini ja teko oli aika törkeä, nyt tarvitsen teidän apua kuinka kostaa. Haluan kostaa kunnolla, aiheuttaa kauhean olon, nolata , ihan mitä vain, en kaipaa neuvoa olla kostamatta tai muita puheita vaan ainoastaan hyviä keinoja ja ideoita KOSTAA! ?Ja tiedän että mies oli se joka teki väärin mutta jos voisin kertoa tarkemmin niin ymmärtäisitte naisen osuuden tässä! Ja kun kosto on suoritettu lupaan tulla kertomaan kaiken alusta loppuun, kuulostaapa oudolta mutta takaan että on kiinnostava ja helvetin paskamainen juttu, mulle ja pian myös tälle naiselle, mies tulee myös saamaan osansa, mutta mä en tee mitään vihapäissäni vaan tarkkaan suunnitellen.
Joten ideoita arvon av: set!?
Kommentit (62)
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 15:50"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 15:47"]
Mä olen hyvä tässä. Mä mietin aina sen kautta mikä jollekin on tosi tärkeetä. Kiehuvalla vedellä voit polttaa huoran naaman ja se tuhoaa sen koko elämän. Miehille penis on arka paikka ja sen tuhoaminen tuhoaa sen elämän. Vaikuttaa se naama miehilläkin joten voithan sä tehdä miehelles molemmat.
[/quote]
Ja toivottavasti sinä olet jossain hoitosuhteessa. Pyydä seuraavalla kerralla vahvempaa lääkitystä. Tuo ei ole ainoastaan sairasta, vaan rikollista toimintaa.
[/quote]
Mitäs pettäminen sitten on???
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 15:36"]Voi hyvää päivää. Aina syy on toisessa naisessa. Keskity ihan kostamaan omalle miehellesi ja hanki jostain ammattiapua, että pöäset katkeruusesta eroon.
[/quote]
Ei tietenkään, toinen nainen on aina täysin viaton. Vaikka olisi salasuhteessa perheellisen miehen kanssa ja valehtelisi puolisolle ummet ja lammet, toinen nainen on aina täysin viaton ja olosuhteiden uhri, jota tulee ymmärtää.
Moraalittomuus kunniaan!
Kostaminen kunnolle menee yleensä laittomuksiien puolelle. Eli huono homma sulle, ja noloakin jälkikäteen. Jos miehen kanssa on yhteisiä lapsia, ei kannata suhdetta sabotoida lasten takia.
Parasta on mennä tyyliin "don't get mad, get even". Käyttäydyt täysin lakien ja sääntöjen mukaan, mutta hoidat omat asiasi kuntoon 100%.
Yleensä se, että saa asiansa kuntoon ja elää noista pettureista välittämättä täyttä elämää on se paras kosto.
Tuollainen naispuolinen kaveri, joka nussii sun selän takana sun miestä, ei ole koskaan ollutkaan sun ystävä vaan henkilö, joka on aina ollut salaa sulle kateellinen. Älä anna hänen päästä ihosi alle.
Tulet katumaan jos kostat jollain typerällä tavalla, koska voit joutua edesvastuuseen ja koska kostaminen näyttää julkisesti sen, että sinut on nolattu. Pidä mölyt mahassa, se vie voittoon pidemmän päälle.
Jos sun erosta tulee puhetta, voit kuitenkin aivan kylmän rauhallisesti kertoa kaikille yhteisille tutuille mitä miehesi ja paras kaverisi tekivät -- sehän on fakta eikä mustamaalausta. Kantakoot vastuun tekemistään.
Mä olen hyvä tässä. Mä mietin aina sen kautta mikä jollekin on tosi tärkeetä. Kiehuvalla vedellä voit polttaa huoran naaman ja se tuhoaa sen koko elämän. Miehille penis on arka paikka ja sen tuhoaminen tuhoaa sen elämän. Vaikuttaa se naama miehilläkin joten voithan sä tehdä miehelles molemmat.
[/quote]
käsittämätöntä että jengi peukuttaa fyysistä väkivaltaa. ihan kuin jotkut tarinat siitä miten mustasukkainen mies on polttanut naisen kasvot hapolla. eikö naisella ollut oikeutta etsiä uutta miestä?
tästä avauksesta kuuluu vain kostonhalu. tosi sairasta.
oikeasti ap:n miehellä on voinut olla hyvä syy etsiä uutta naista.
edelleen: kostaminen ei auta mitään. ei ap:ta eteenpäin.
ilkeä ja kostonhaluinen ämmä kuvastaa juuri sitä syytä miksi mies on ehkä halunnut pois suhteesta.
tie eteenpäin on että ap miettisi miksi ihmeessä mies on halunnut pois hänen luotaan jos hän on niin hyvä???
t. mies
Älä sitten vaan usko mitään silmä silmästä tekee koko maailman sokeaksi -hippipaskaa! Kyllä se näin on, että tilit on saatava tasan, ennen kuin mistään mielenrauhasta voidaan puhua. Minä uskon kostoon. Do it, ap!
tottakai kostat! kirjoita fb tyyliin poikaystäväni matti mattinen petti minua käyttäjän marja marjanen kanssa:)
Panet sen uutta miestä jonku hyvän ystäväs kans? Se vei sulta yhen miehen mut sen miestä saa heti parempaa ;)
No ensin kirjoitata Facebookkiin, että visvasyyläinen papilloomahuora nussi mieheni kanssa. Siinä menee samalla kertaa molemmilta maine.
Tuo kateuskortti oli hyvä! Teet itestä huippukauniin ja timmin. Etit hyvän miehen komeampi ku edellinen. Komeampaa tavoitellessa ulkonäköän panostamalla saat pian takaisin menetetyn naiseuden ja uuden miehen ulkonäöllä ei ole väliä ja kostokin tuntuu turhalta. Elä elämää se akka on aina sulle kateellinen AINA
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 15:29"]
Nainen on kaverini ja teko oli aika törkeä, nyt tarvitsen teidän apua kuinka kostaa. Haluan kostaa kunnolla, aiheuttaa kauhean olon, nolata , ihan mitä vain, en kaipaa neuvoa olla kostamatta tai muita puheita vaan ainoastaan hyviä keinoja ja ideoita KOSTAA! ?Ja tiedän että mies oli se joka teki väärin mutta jos voisin kertoa tarkemmin niin ymmärtäisitte naisen osuuden tässä! Ja kun kosto on suoritettu lupaan tulla kertomaan kaiken alusta loppuun, kuulostaapa oudolta mutta takaan että on kiinnostava ja helvetin paskamainen juttu, mulle ja pian myös tälle naiselle, mies tulee myös saamaan osansa, mutta mä en tee mitään vihapäissäni vaan tarkkaan suunnitellen.
Joten ideoita arvon av: set!?
[/quote]
Tämän kirjoittaja taitaa olla sairas narsisti. Kaikki tämän kostajan puolella vaikka tarinasta ja kokonaisuudesta ei ole kuultu kuin 1% mitä kaikkea on tapahtunut. Mies voi olla narsisti, nainen voi olla kostava narsisti. Näillä tiedoilla mitä ap kertoo itsestään ei voi päätellä mitenkään että mies olisi tässä syyllinen tai ettei olisi saanut hakea uutta seuraa.
Jos täällä nainen kirjoittaa että haki uutta miestä koska entinen oli paska niin tulee 100 yläpeukkua. Tämä tilanne voi olla juuri samanlainen että ap on kusipää ja mies oikeutetusti hakee parempaa seuraa.
Jooooo laitat fb et kiva ku mies toi klamydian siltä ja tältä jnejne :)
Jooooo laitat fb et kiva ku mies toi klamydian siltä ja tältä jnejne :)
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 15:36"]
Voi hyvää päivää. Aina syy on toisessa naisessa. Keskity ihan kostamaan omalle miehellesi ja hanki jostain ammattiapua, että pöäset katkeruusesta eroon.
[/quote]
Voi hyvää päivää. Ei kannata keskittyä kostamaan mihinkään suuntaan.
Kysy joltakin sitä ennen, kun menetät malttisi. Tunteita ei voida kieltää mutta ne ilmaista hallitusti.
Nainenhan on jo kostanut itse itselleen koska on petturi x 2.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 16:02"]
Kostaminen kunnolle menee yleensä laittomuksiien puolelle. Eli huono homma sulle, ja noloakin jälkikäteen. Jos miehen kanssa on yhteisiä lapsia, ei kannata suhdetta sabotoida lasten takia.
Parasta on mennä tyyliin "don't get mad, get even". Käyttäydyt täysin lakien ja sääntöjen mukaan, mutta hoidat omat asiasi kuntoon 100%.
Yleensä se, että saa asiansa kuntoon ja elää noista pettureista välittämättä täyttä elämää on se paras kosto.
Tuollainen naispuolinen kaveri, joka nussii sun selän takana sun miestä, ei ole koskaan ollutkaan sun ystävä vaan henkilö, joka on aina ollut salaa sulle kateellinen. Älä anna hänen päästä ihosi alle.
Tulet katumaan jos kostat jollain typerällä tavalla, koska voit joutua edesvastuuseen ja koska kostaminen näyttää julkisesti sen, että sinut on nolattu. Pidä mölyt mahassa, se vie voittoon pidemmän päälle.
Jos sun erosta tulee puhetta, voit kuitenkin aivan kylmän rauhallisesti kertoa kaikille yhteisille tutuille mitä miehesi ja paras kaverisi tekivät -- sehän on fakta eikä mustamaalausta. Kantakoot vastuun tekemistään.
[/quote]
Pettäjä yrittää livetä!! Tietenkin neuvoo olemaan tekemättä mitään ettei ite kärsi yhtään.
Aika paljon pystyy tekemään vahinkona ja ei siitä sitten mihinkään joudu.
Ei jestas, kun jotkut on sairaita... Jos kyseessä oikeasti joku hyväkin ystävä, niin ymmärrän vihan, mutta jos joku sellainen, jonka kanssa voi oikeasti pistää vaan välit poikki, niin tee niin. Anna miehesi kärsiä, lähde menemään... Mies oli se, joka virheen teki. Säälittävää hautoa jotain lapsellista kostoa, eikö vaan voi lähteä lätkimään ja olla tilanteen yläpuolella?
Ja jos ihan kuka vaan tulisi kertomaan minulle kuinka joku on nyt kostanut hienosti jollekin tyyliin laittanut faceen huora-kommentteja tms., niin en todellakaan pitäisi sitä minään jalona ja hienona juttuna. Noloa ja säälittävää se on myös kostajalta.
Harkintaa nyt. Ajan kuluessa se kostonpaikka tulla tupsahtaa eteesi. Ja toivottavasti niin, että nainen ei edes tajua mistä kaikki johtuu.
Tottakai sekä mies että naisen ystävä ovat yhtä syyllisiä. Ainakin itse olen ystävilleni lojaali viimeiseen saakka ja odotan sitä samaa heiltä. Läheisen ystävän kanssa puhutaan myös parisuhdeasiat ym. ja jos tällainen ihminen jotain alkaisi miehen kanssa olisi se kyllä niin suuri petos, että anteeksiantoa ei olisi.
Nolompaa on olla välittämättä. Kosto tuntuu ihanalta. Käännä toinenkin poski, olet saamaton nynnerö.
Tässä paras vinkki:
Käytä nyt kaikki energiasi omaan hyvinvointiisi. Tee vain asioita jotka vievät sinun elämääsi eteenpäin ja jätä menneet taakse.
Anna itsellesi lupa palata tähän hetkeen vaikka vuoden päästä kesälomasi viimeisenä päivänä, jos enää silloin tahdotkaan. Uusi elämäsi luultavasti houkuttaa enemmän kuin kahden luuserin tuoma mielipaha vm. 2014.
Tulevaisuutesi on tärkeämpi kuin mikään muu. Panosta siihen.
[/quote]
Herrajumala mitä tekstiä:( Eikös samantien HAPPOA??!!