kosto vinkkejä naiselle jonka kanssa mies petti
Nainen on kaverini ja teko oli aika törkeä, nyt tarvitsen teidän apua kuinka kostaa. Haluan kostaa kunnolla, aiheuttaa kauhean olon, nolata , ihan mitä vain, en kaipaa neuvoa olla kostamatta tai muita puheita vaan ainoastaan hyviä keinoja ja ideoita KOSTAA! ?Ja tiedän että mies oli se joka teki väärin mutta jos voisin kertoa tarkemmin niin ymmärtäisitte naisen osuuden tässä! Ja kun kosto on suoritettu lupaan tulla kertomaan kaiken alusta loppuun, kuulostaapa oudolta mutta takaan että on kiinnostava ja helvetin paskamainen juttu, mulle ja pian myös tälle naiselle, mies tulee myös saamaan osansa, mutta mä en tee mitään vihapäissäni vaan tarkkaan suunnitellen.
Joten ideoita arvon av: set!?
Kommentit (62)
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 01:28"]
Eiköhän sekin aja asiansa kun yhteiset tuttavat kyselee miksi sinä ja mies erositte niin kerrot totuuden :) ei taida olla kovin pidetty tytteli sen jälkeen..
[/quote]
Tää on ainoa mitä kannattaa tehdä. Ja jos yhtään on fiksu nainen tai mies, niin osaavat hävetä.
Tästä täydelliseen kostoon
Pilaa hänen maineensa. Kerro tuttava- ja kaveripiirille että hän tunki sinun ja miehesi väliin, kerro/ keksi miten mies on kertonut hänestä ja heidän suhteesta sinulle ... Oletan että heillä oli suhde, ettei mistään kertapanosta ole kysymys. Maineen pilaaminen toimii pienellä paikkakunnalla hyvin (kaikki tuntevat toisensa), mutta myös ihan kaveripiirin puitteissa kaupungissakin. Toimi hienovaraisesti, aloita "etäisimmistä" tuttavistasi, avaudu, tilitä ja vannota, etteivät he saa kertoa kellekään. Älä välitä, vaikka kaikki "uskottusi" eivät naista tuntisikaan. Joku tuntee aina jonkun, joka tuntee jonkun ja sitten huomataan, että he tuntevat sinut jne.
Sitten asetut odottamaan. Voi kulua viikkoja, kuukausiakin. Ennemmin tai myöhemmin juttu saavuttaa kaverisi. Se on siinä vaiheessa jo muuntunut ja paisunutkin. Kaveri on aseeton tilanteen edessä, hän ei voi sille mitään.
Muista, että jos haluat kostaa, sinun on alennuttava samalle tasolle uhrisi kanssa. Muuten kosto ei mene perille. Haluatko sitä? Entä mitä olet aikonut tehdä kun olet saanut kostosi?
Kostaminen on sinänsä ihan turhaa ja typerää, koska elämällä on taipumus lähettää roistoille "lasku" ennemmin tai myöhemmin.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 15:58"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 15:50"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 15:47"]
Mä olen hyvä tässä. Mä mietin aina sen kautta mikä jollekin on tosi tärkeetä. Kiehuvalla vedellä voit polttaa huoran naaman ja se tuhoaa sen koko elämän. Miehille penis on arka paikka ja sen tuhoaminen tuhoaa sen elämän. Vaikuttaa se naama miehilläkin joten voithan sä tehdä miehelles molemmat.
[/quote]
Ja toivottavasti sinä olet jossain hoitosuhteessa. Pyydä seuraavalla kerralla vahvempaa lääkitystä. Tuo ei ole ainoastaan sairasta, vaan rikollista toimintaa.
[/quote]
Mitäs pettäminen sitten on???
[/quote]
Järkyttävää tekstiä. Vahingossa yläpeukkua. :(
Vähän off topic mutta miten kaveri on kommentoinut? Onko pahoitellut tms?
Voi hyvää päivää. Aina syy on toisessa naisessa. Keskity ihan kostamaan omalle miehellesi ja hanki jostain ammattiapua, että pöäset katkeruusesta eroon.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 15:29"]Nainen on kaverini ja teko oli aika törkeä, nyt tarvitsen teidän apua kuinka kostaa. Haluan kostaa kunnolla, aiheuttaa kauhean olon, nolata , ihan mitä vain, en kaipaa neuvoa olla kostamatta tai muita puheita vaan ainoastaan hyviä keinoja ja ideoita KOSTAA! ?Ja tiedän että mies oli se joka teki väärin mutta jos voisin kertoa tarkemmin niin ymmärtäisitte naisen osuuden tässä! Ja kun kosto on suoritettu lupaan tulla kertomaan kaiken alusta loppuun, kuulostaapa oudolta mutta takaan että on kiinnostava ja helvetin paskamainen juttu, mulle ja pian myös tälle naiselle, mies tulee myös saamaan osansa, mutta mä en tee mitään vihapäissäni vaan tarkkaan suunnitellen.
Joten ideoita arvon av: set!?
Jospa kävisit koulut loppuun? Kostovinkkejä on yhdyssana.
Voitko nolata petturin julkisesti?
Joo, kosta ihan vaan miehellesi. Tai ihan vaan jätä hänet, jos et pysty pettämistä antamaan anteeksi. Hänhän se pettämään meni vaikka on parisuhteessa kanssasi. Hänen se vastuu on, vaikka muut naiset tekisi mitä saadakseen hänet sänkyyn.
Jospas ihan vaan
a) laitat miehen kierrätykseen
b) poikkaset välit kaveriin
c) jatkat elämässä eteenpäin
Kyllä mä mieluummin sille miehelle kostaisin, senhän vika se on.
Isket siihen, mikä entiselle kaverille on tärkeää.Pilaat hänen maineen, pistät sanan kiertämään, voisitko sabotoida hänen työpaikallaan. Kosto on ihanaa.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 15:36"]
Voi hyvää päivää. Aina syy on toisessa naisessa. Keskity ihan kostamaan omalle miehellesi ja hanki jostain ammattiapua, että pöäset katkeruusesta eroon.
[/quote]
No, kyllä se pahalta tuntuu, kun paras kaveri nussii oman miehen kanssa. Näin kävi minulle.
Jotenkin se ei vain sovi minun oikeustajuun, että olet bestis ja olet ollut paras ystävä ihan pienestä asti ja sitten paneskelet parhaan kaverin miehen kanssa ja olisi jatkanut panemista ties kuinka kauan, kunnes ulkopuolinen kertoi siitä minulle.
Ystäväni vastasi asiaan, kun kysyin, että kyllä hällä on säälittänyt kauan aikaa, kun meillä menee niin huonosti ja mieheni on rakastunut häneen ja ei hän voi mitään.
No ex-mieheni ei alkanut ystäväni kanssa seurustelemaan kun erosimme. Ja kosto tuli kyllä sitten vuosien varrella hoidettua varmaan monin kertaisena ilman, että minun tarvitsi tehdä mitään.
Mutta kyllä syytän tässä tapauksessa naistakin ja ystävyytemme loppui siihen.
kostaminen ei vie sinua eteenpäin elämässäsi. mieti ennemmin miksi mies ei ollut tarpeeksi kiinnostunut sinusta? joko tasosi ei ollut hänelle riittävä ja sun pitäisi hakea tasoistasi seuraa, tai mies on niin juntti ettei sen perään kannatakaan itkeä.
Itse nolaisin julkisesti. Teippaa perseeseen lappu jossa lukee nussin varattuja
Mieshän loppupeleissä vastaa teoistaan, tietenkin. Hänhän on ainakin ollut parisuhteessa.
Lisäksi pätee myös se, ettei kavereiden puolisoihin kosketa. Sen takia en tällaistakaan kaveria arvosta yhtään.
Mitään neuvoja en kyllä osaa antaa. Mutta kyllähän tuollainen jotain paskaa ansaitsisi.
Olen samanlainen, selvitän mikäon tärkeää ja isken siihen. Samoin aiheutan taloudellisen perikadon, maineen menetyksen, masennuksen. Kostossa on sitä jotain. Luulin olevani ainoa.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 15:41"]
Jospas ihan vaan
a) laitat miehen kierrätykseen
b) poikkaset välit kaveriin
c) jatkat elämässä eteenpäin
[/quote]
tähän lisäisi ehkä yhden asian. Sitten muutaman vuoden päästä, kun elämäsi on mallillaan ja sinulla on rikas, komea, pitkä, hyväkäytöksinen, sivistynyt ja sinua tulisesti rakastava uskollinen mies, niin niillä kutsuilla joilla törmäät alkoholisoituneeseen exääsi ja tuohon ex-kaveriisi, niin kiität molempia heidän pettämisestään kvaäänisesti, niin että kaikki sen kuulevat.. Sinun elämäsi kun on muuttunut vain ihanammaksi tämän uuden miehesi myötä jne.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 15:47"]
Mä olen hyvä tässä. Mä mietin aina sen kautta mikä jollekin on tosi tärkeetä. Kiehuvalla vedellä voit polttaa huoran naaman ja se tuhoaa sen koko elämän. Miehille penis on arka paikka ja sen tuhoaminen tuhoaa sen elämän. Vaikuttaa se naama miehilläkin joten voithan sä tehdä miehelles molemmat.
[/quote]
Ja toivottavasti sinä olet jossain hoitosuhteessa. Pyydä seuraavalla kerralla vahvempaa lääkitystä. Tuo ei ole ainoastaan sairasta, vaan rikollista toimintaa.
Kukin tyylillään mutta näin miehenä voisin sanoa että juuri tuollaiset naisten kostoyritykset, etenkin Facebookissa tapahtuvat ovat yksi suurimmista turn offeista. Kyllä minä ainakin kierrän kaukaa naisen joka alkaa julkisesti ruotimaan suhteensa karikoita, jotenkin tosi lapsellista.