Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

koiran pennuttaminen

Vierailija
29.06.2014 |

Koirani on pieni terrieri ja ikää on 2v. Haluaisin teettä sillä ainaki yhden pentueen. Ja en ajatteke saavani pennuista mitään lottovoittoa eli en ole rahanperässä kulkeva pentutehtailija. Olisi todella ihastuttavaa seurata pentujen kasvua ja etsiä niille rakstavaa kotia. Koira on hyvin rodun mukainen ja siitä tulisi kauniita pentuja. Narttu ei ole käynyt kertaakaan vielä näyttelyissä ja ajattelin käyttää sitä muutamissa näyttelyissä ennen pennuttamista,koska kyllä itsekkin ostaisin mielummin pennun jonka emällä olisi hyvä rakenne ja näyttelytuloksia. Mitä mieltä olette? Ja tähän rotuun olelmme perehtyneet hyvin. Kokemusta kahdesta koirasta (uros ja narttu) tässä rodussa. Ja en kaipaa inkuttamista siitä että olen "koirankiduttaja" :) Asiallisia viestejä ja neuvoja kiitos!:)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttelyissä kannattaisi käydä. Nostsis myös pentjen hintaa

Vierailija
2/5 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos et saakkaan pentuja myytyä? Oletko valmis ottamaan ne itsellesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene niihin näyttelyihin ja hanki tietoutta koirin kasvattamisesta - hankkiudu vaikka oman koirasi kasvattaja oppitytöksi. Meinaatko tehdä pennut kennelnimen alle vai miten? Pennuttaminen ei myöskään ole mitään halpaa hommaa.

Sori, mutta viestistäsi päätellen et ole ehkä valmis pennutus- ja kasvatuspuuhiin. Taidat olla alaikäinen?

Vierailija
4/5 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan täysi-ikäinen :)

Vierailija
5/5 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että pennuttaminen voi käydä kalliiksi ja minulla on kylll siijen varaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme