Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaa peppuseksiä?

Vierailija
29.06.2014 |

Viimeisen kuukauden aikana on koko ajan satanut häneltä vihjailuja, josko kokeltaisiin "jotain uutta". Nyt ne vihjailut on kääntyneet suoremmiksi, mies on ihan innostunut tästä aiheesta.

Itse en tiedä miten suhtautuisin. Toisaalta epäröin, mutta toisaalta, mikäs siinä?

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 14:00"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 13:29"]

Perseestä ei tule peppuseksin aikana yhtään mitään jos on puhdas. Ei pillustakaan lennä hiivaa, kusta, verta tai vauvoja kun sinne panee.

Porukka sanoo ettei peppuseksi ole luonnollista, voitteko kaivaa luotettavaa lähdettä väitteellenne? Sitä on harrastettu AINA (ei mene neitsyys, ei tule raskaaksi jne)

En tajua tätä väittelyä muutenkaan, niitä jotka harrastaa peppuseksiä ei kiinnosta jos joku muu ei sitä halua tehdä, mutta ne jotka eivät harrasta ovat taas tuomitsemassa. Kaikkk tehkööt perseellään mitä haluaa.

[/quote]

Pillusta ei lennä kusta ihan siksi, että pillulla ja kusemisella ei ole mitään tekemistä keskenään. Anatomia ei taida olla vahvin osa-alueesi?

Pillussa ei muutenkaan ole mitään sellaista, mikä "lentäisi". Kuukautisten aikana veri valuu sitä kautta pois, joten usko tai älä - kuukautisten aikaan se veri ihan samalla tavalla valuu yhdynnässä kuin muutenkin.

Peräsuolessa sen sijaan on paskaa ihan siksi, että sitä kautta se uloste tulee ihmisestä ulos. Peräsuoli on suunniteltu (mainio insinööritaidonnäyte) työntämään paskaa ulos, ei imemään sitä sisään. Ilman suolihuuhtelua peräsuolessa on aina ulostetta pieniä määriä ja anaaliyhdynnässä se paska siirtyy sohivaan keppiin, vaikka miten olisit peräpäätäsi pessyt.

Minullekin on ihan se ja sama, haluaako joku itseään pantavan perseeseen. Valitettavasti peräsuolen anatomian vuoksi se sisääntyöntäminen löystyttää lihakset, jotka on tarkoitettu ulostyöntämiseen. Vanhalla homolla paskat valuvat, koska sulkijalihas ei enää toimi.

[/quote] Montako homoa tuttavapiiriisi kuuluu, vai mistä muka olet  tuollaisen ´tiedon´saanut? Onko sekin kenties jonkun "insinööritaidon mestarinäyte" ? Tuosta ´insinöörilauseestasi ´päätellen eivät taida omatkaan tietosi ihmisen anatomiasta järin vahvoja olla...

Vierailija
2/102 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 13:14"]Mä en oikeen ymmärrä miksi pitäis tunkee kalua suoleen? Paskantamiseen se on tarkoitettu, ei panemiseen..
[/quote]
Niin se on vain ulostulo varten. Sen ymmärtää että homot keskenään kun ei muut ole mutta että mies naisen kanssa. Eli mies on silloin oikeasti homo. Kun on naista tarjolla niin ei silloin mitään peräreikää sohita. Himo mikä homo. Kannattaa alkaa etsiä miestä. Aloittaja vo pyytää ensin miestä useita kertoja työntämään dildon tappiinsa asti miehen omaan perseeseen ja sitten kun mies selvästi nauttii tavarasta perseessä niin harkita vielä itse asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä hyvin voitaisiin sitten sanoa siitä toisesta päästä ja sen suihinotosta-eihän suuta kai  ole ´tarkoitettu´ muuhun kuin syömiseen ....

Vierailija
4/102 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 23:36"]

Yhtä hyvin voitaisiin sitten sanoa siitä toisesta päästä ja sen suihinotosta-eihän suuta kai  ole ´tarkoitettu´ muuhun kuin syömiseen ....

[/quote]

Juuri näin! Suukin on tarkoitettu vain syömiseen ja oksentamisen. Eihän sinne mikään kulli kuulu,vai???

Ja tietysti ei kuulu myöskään naisen pillun nuoleminen suun tehtäviin, vai???

Kuka sairas tekee suullaan mitään seksiin liittyvää??

Vai???

Vierailija
5/102 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeahan voi kokeilla kerran paitsi kansantansseja vai miten se meni. Itse olen kokeillut miehen mieliksi, ja oman uteliaisuuden vuoksi. Ei se varsinainen nautinto ollut, mutta varovaisesti ja hitaasti totuttelemalla toimi. Ei meillä mies sitä todellakaan joka kerta hingu, joskus harvoin haluaa, ja olen kokenut että silloin voin vähän joustaa mukavuusrajani ulkopuolelle jos hän nautinnon siitä saa. Jokaisen henkilökohtainen valinta, jos tuntuu liian inhottavalta jo ajatuksena, silloin kieltäytyy kunniasta. Neuvot jos päätät koittaa: liukkaria, totuttelu, lähetyssaarnaaja.

Vierailija
6/102 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivana kakkoseen aah :D

Vierailija
7/102 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 13:14"]

Mä en oikeen ymmärrä miksi pitäis tunkee kalua suoleen? Paskantamiseen se on tarkoitettu, ei panemiseen..

[/quote]

Kuka jaksaa elää elämäänsä joka asiassa sen mukaan miten on "tarkoitettu". Eihän suutakaan ole "tarkoitettu" suuseksiin mutta silti sitä melkein kaikki näyttää harrastavan.

Vierailija
8/102 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä, se tuntuu hyvältä. Mutta vinkki: pidä huoli että suolesi on tyhjä. Ruskeat rannut peniksessä eivät ole kivoja. Ja paljon liukkaria :) go for it!

Vierailija
9/102 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 13:32"]

En tiedä, suositellakko vai ei. Siinä on omat hankaluutensa, mutta hyvältä se tuntuu...!! Siis enemmän hyvältä, vaikka tiukkaa tekeekin. Ainoa varsinainen ongelma on ollut se, että olen saanut siitä myös orgasmin joka tulee paljon helpommin kuin vaginaorgasmi, mutta ei ole niin totaalisen nautinnollinen... ja sen olen kokenut pulmaksi. Kun en pysty tietyn kiihottumisen jälkeen enää vaikuttamaan siihen jos haluankin vaginaorgasmin, vaan halut purkautuu väkisinkin peräpäässä ja se on vaginaorgasmista pois.

Kuinka paljon sinä puristat miestäsi ja liikut seksin aikana? Miesystäväni joka tykkäsi peppuseksistä, rupesikin tykkäämään myös tavallisesta yhdynnästä, kun puristin häntä enemmän emättimelläni.

[/quote]

On se hyvä, että edes osa naisista tekee jotain miehenkin nautinnon eteen. En tällä tarkoita anaalia vaan tuota puristelua. Liian monen naisen mielestä heidän osuus seksissä rajoittuu jalkojen avaamiseen ja oman nautinnon odotteluun.

Vierailija
10/102 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 13:29"]Perseestä ei tule peppuseksin aikana yhtään mitään jos on puhdas. Ei pillustakaan lennä hiivaa, kusta, verta tai vauvoja kun sinne panee.

Porukka sanoo ettei peppuseksi ole luonnollista, voitteko kaivaa luotettavaa lähdettä väitteellenne? Sitä on harrastettu AINA (ei mene neitsyys, ei tule raskaaksi jne)

En tajua tätä väittelyä muutenkaan, niitä jotka harrastaa peppuseksiä ei kiinnosta jos joku muu ei sitä halua tehdä, mutta ne jotka eivät harrasta ovat taas tuomitsemassa. Kaikkk tehkööt perseellään mitä haluaa.
[/quote]
when in Rome..

Vierailija
11/102 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle vaan dildoa perseeseen. Sitähän se pyytää. Jotain uutta kivaa.

Vierailija
12/102 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjassamme ´peppuseksi puhuttaa´....(jälleen)

Vierailija
13/102 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä kyllä aloittaisi enää "vakavaa" parisuhdetta, jossa peppuseksi olisi ehdoton ei.

Mies

Vierailija
14/102 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kiihotun kovasti siitä että mieheni kiihottuu pyllystäni. Teemme usein niin että mieheni makaa selällään ja minä menen kontilleni hänen päälleen, pää jalkojen suuntaan. Siinä hän sitten vetäisee liukkarit esiin ja litisyttää käsillään ympäri pakaroita ja kiihottaa klitoristani ja hieroo pilluani nautinnollisesti. Välillä sormet menevät anuksen päältä kiusoitellen. Sitten hän runkkaa ja tyydyttää minua ja laittaa sormen tai anustapin anukseen samaan aikaan. Mieheni on siinä vaiheessa aivan kovana ja kohta päästään panohommiin. Anaaliseksiäkin on kokeiltu mutta en nauti siitä niin paljoa, kaipaisin silloin pilluunkin yhtä aikaa munaa mutta se on hankalaa.. No onneksi mieheni vain kiihottuu pyllystä mutta anaaliseksiä saatuaan ei pidäkään sitä niin erikoisena :)

Vierailija
15/102 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 11:21"]Enpä kyllä aloittaisi enää "vakavaa" parisuhdetta, jossa peppuseksi olisi ehdoton ei.

Mies
[/quote]

Mikset?

Vierailija
16/102 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseet on kiihottavia

Vierailija
17/102 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 12:20"]

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 11:21"]Enpä kyllä aloittaisi enää "vakavaa" parisuhdetta, jossa peppuseksi olisi ehdoton ei. Mies [/quote] Mikset?

[/quote]

Itsekin miehenä olen samaa mieltä. Olen kait hemmoilteltu piloille, mutta minun olisi näin puolisinkkuna vaikea kuvitella suhdetta naisen kanssa joka ei a) antaisi suuseksiä loppuun asti ja nielisi b) antaisi pyllyä ja jopa nauttisi siitä. Niin kauan kun nykyisellään ympärilläni pyörivät naisevat pyytävät ja vihjailevat pyllyjuttuja otan sen vielä niin että saavat siitä itsekin jotain, ei pelkästään minun takiani. Pyllyhommat ovat kivoja silloin tällöin, muutaman kerran kuukaudessa, vähemmän kuin kerran viikossa, mutta ehdottomasti piristävät elämää.

Vierailija
18/102 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä mikä teistä on ihanin ja nautinnollisin peppuseksiasento-muitakin kai on kuin se perinteinen ´lähetyssaarnaaja´?

Vierailija
19/102 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
20/102 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas jättäisin miehen, jos se kärttäisi jatkuvasti peppuseksiä. En ole estoinen, vaan edes sormi pyllyssä ei tunnu yhtään hyvältä vaan epämukavalta. Monet ilmeisesti tykkää ja kiva heille, mutta mielestäni kumppani joka vaatii jotain sellaista, joka on epämukavaa ja kivuliasta toiselle, on huippuitsekäs. Inhottavaa, jos peppuseksistä on tulossa joku normi.