Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaa peppuseksiä?

Vierailija
29.06.2014 |

Viimeisen kuukauden aikana on koko ajan satanut häneltä vihjailuja, josko kokeltaisiin "jotain uutta". Nyt ne vihjailut on kääntyneet suoremmiksi, mies on ihan innostunut tästä aiheesta.

Itse en tiedä miten suhtautuisin. Toisaalta epäröin, mutta toisaalta, mikäs siinä?

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeiltiin eilen eka kertaa peppuseksiä onnistuneesti, ja oli kyllä yllättävän mukavaa! Aiemmin en ollut osannut rentoutua mutta nyt onnistuin. Ja paljon liukkaria ja varovaisuutta, lähetyssaarnaaja asennossa tuntui hyvältä.

Vierailija
82/102 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua oo ikinä sattunut ja rauhallisesti on aina edetty. Kertoja siis muutama parin vuoden aikana. Löysyydellä ei asian kanssa oo mitään tekemistä vaan rentoutumisella. Ihan kokeilemisen arvosta mutta ei olla otettu sen suurempaan käyttöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mies haluaa omaan peppuunsa, niin siitä vain. Miehen anaali on tehty penetroitumista varten.

Vierailija
84/102 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikeen ymmärrä miksi pitäis tunkee kalua suoleen? Paskantamiseen se on tarkoitettu, ei panemiseen..

Vierailija
85/102 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 12:48"]

Et häviä mitään jos kokeilet, itse naisena nautin siitä:) peppuseksille kannattaa antaa muutama mahdollisuus jotta oppii rentouttamaan sulkialihaksen. Ekat työnnöt on yleensä minulla kivuliaita mutta sen jälkeen on taivaallista. Voitte aloittaa opettelun esim niin että mies työntää sormen peppuusi ihan normiseksin aikana. Paljon liukua, malttia ja huumorintajua mukaan:)

[/quote]

Kumma, kun ihmiset eivät osaa kuunnella kehonsa signaaleja. Jos keho viestii, että joku asia tekee kipeää, kuten tässä mainittuna sulkijalihaksen kohta, lopetaan sen tekeminen. Toki, onhan ihmisiä, jotka nauttivat kivustakin, mutta silloin on jotain jo pahasti pielessä.

Vierailija
86/102 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 12:50"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 12:48"]

huumorintajua mukaan

[/quote] mihis tuota tarvitaan?

[/quote]

Kyseisessä touhussa voi tulla sen asteen mokia (paskaahan sieltä tulee) että on hyvä jos asioille osaa nauraa:) mulla on kerran menny ilmaa sisään ja sehän on myös tullut ulos..

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 12:53"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 12:48"]Et häviä mitään jos kokeilet, itse naisena nautin siitä:) peppuseksille kannattaa antaa muutama mahdollisuus jotta oppii rentouttamaan sulkialihaksen. Ekat työnnöt on yleensä minulla kivuliaita mutta sen jälkeen on taivaallista. Voitte aloittaa opettelun esim niin että mies työntää sormen peppuusi ihan normiseksin aikana. Paljon liukua, malttia ja huumorintajua mukaan:)

[/quote]

Anuksesi on siis harvinaIen löysä? Peppuseksi ei ole koskaan nautinnollista, paitsi tietty jos omaa löysän peräreijän.

[/quote]

Anukseni ei ole löysä:D on ihan ummessa normaalisti kun oon treenaillut alapäälihaksia. Kaikki ei tykkää, ite saan peppuseksistä helpommin orgasmin kun normaaliyhdynnästä. Pepureikä palaa ennalleen parin tunnin sisään panemisesta:)

Vierailija
87/102 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 13:14"]

Mä en oikeen ymmärrä miksi pitäis tunkee kalua suoleen? Paskantamiseen se on tarkoitettu, ei panemiseen..

[/quote]

Suoleenhan sitä ei ole tarkoitus tunkea, vaan anaalikanavaan.

Vierailija
88/102 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskantamiseen se sekin kanava on tarkoitettu. Exit only.

Vierailija
89/102 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInusta on hienoa, että mies haluaa uusia juttuja. Tilatkaa yhdessä miehen mieleinen dildo, jolla sitten työnnyt hänen anukseensa. Muistuta miehelle, että pari ekaa kertaa saattaa sattua ihan helvetisti, mutta liukastetta ja rentoutumista niin kyllä se siitä sitten alkaa kivalta tuntumaan.

Muutaman kerran jälkeen opit jo toisella kädellä työntelemään dildoa ja toisella voit vaikka viestitellä kavereiden kanssa.

Vierailija
90/102 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä paskantaminen ja rakastelu on kaksi eri asiaa. Paskaeritteet eivät kuulu hyvään seksiin mun kohdalla.

Vierailija
91/102 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehelläsi pieni kalu? Haaveilee tiukempaa.

Vierailija
92/102 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 13:23"]

MInusta on hienoa, että mies haluaa uusia juttuja. Tilatkaa yhdessä miehen mieleinen dildo, jolla sitten työnnyt hänen anukseensa. Muistuta miehelle, että pari ekaa kertaa saattaa sattua ihan helvetisti, mutta liukastetta ja rentoutumista niin kyllä se siitä sitten alkaa kivalta tuntumaan.

Muutaman kerran jälkeen opit jo toisella kädellä työntelemään dildoa ja toisella voit vaikka viestitellä kavereiden kanssa.

[/quote]

Juuri näin ajattelen minäkin. Miehelle voi aivan hyvin seksuaalisesti vapautuneessa parisuhteessa suoda uuden seksuaalisen näkökulman. Ihailen tuollaista avoimuutta ja halua kokeilla.

Vierailija
93/102 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseestä ei tule peppuseksin aikana yhtään mitään jos on puhdas. Ei pillustakaan lennä hiivaa, kusta, verta tai vauvoja kun sinne panee.

Porukka sanoo ettei peppuseksi ole luonnollista, voitteko kaivaa luotettavaa lähdettä väitteellenne? Sitä on harrastettu AINA (ei mene neitsyys, ei tule raskaaksi jne)

En tajua tätä väittelyä muutenkaan, niitä jotka harrastaa peppuseksiä ei kiinnosta jos joku muu ei sitä halua tehdä, mutta ne jotka eivät harrasta ovat taas tuomitsemassa. Kaikkk tehkööt perseellään mitä haluaa.

Vierailija
94/102 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, suositellakko vai ei. Siinä on omat hankaluutensa, mutta hyvältä se tuntuu...!! Siis enemmän hyvältä, vaikka tiukkaa tekeekin. Ainoa varsinainen ongelma on ollut se, että olen saanut siitä myös orgasmin joka tulee paljon helpommin kuin vaginaorgasmi, mutta ei ole niin totaalisen nautinnollinen... ja sen olen kokenut pulmaksi. Kun en pysty tietyn kiihottumisen jälkeen enää vaikuttamaan siihen jos haluankin vaginaorgasmin, vaan halut purkautuu väkisinkin peräpäässä ja se on vaginaorgasmista pois.

Kuinka paljon sinä puristat miestäsi ja liikut seksin aikana? Miesystäväni joka tykkäsi peppuseksistä, rupesikin tykkäämään myös tavallisesta yhdynnästä, kun puristin häntä enemmän emättimelläni.

Vierailija
95/102 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla ihmisistä on todella tiukka ja kireä sulkijarengas. Valitettavasti jouduin viikolla tuseeraamalla tyhjentämään erään naisen peräsuolta ja se oli minusta aivan hirveää. Ensimmäinen kerta tuossa toimenpiteessä vuosien varrella oli, että lihas oli niin kireä ja pelkäsin repiväni sen. Oli pakko lopettaa, vaikka suoli jäi täyteen. Vesiperäruiske sitten toi avun.

En uskaltaisi ikimaailmassa antaa peräreikääni miehen rassattavaksi, sillä tuollainen repeämä on varmasti kivulias ja nolo korjauttaa.

Vierailija
96/102 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeiluaste siinä, että miehen sormi peräreiässäni. Ei mulle mitään orgasmia siitä tule, vaan joudun hinkkaamaan klitoristani. Normiyhdynnässä riittää pelkkä pano.

Vierailija
97/102 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee sitä. Mulle on jäänyt kauheet peräpukamat ja aivan löysä reikä. Voi ku oisin osannu kieltäytyä.

Vierailija
98/102 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaaliseksi voi tuntua hyvältä löysässä reijässä. Yleensä anaalista nauttivat naiset omaavatkin erityisen löystyneen anuksen.

Vierailija
99/102 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 13:29"]

Perseestä ei tule peppuseksin aikana yhtään mitään jos on puhdas. Ei pillustakaan lennä hiivaa, kusta, verta tai vauvoja kun sinne panee.

Porukka sanoo ettei peppuseksi ole luonnollista, voitteko kaivaa luotettavaa lähdettä väitteellenne? Sitä on harrastettu AINA (ei mene neitsyys, ei tule raskaaksi jne)

En tajua tätä väittelyä muutenkaan, niitä jotka harrastaa peppuseksiä ei kiinnosta jos joku muu ei sitä halua tehdä, mutta ne jotka eivät harrasta ovat taas tuomitsemassa. Kaikkk tehkööt perseellään mitä haluaa.

[/quote]

Pillusta ei lennä kusta ihan siksi, että pillulla ja kusemisella ei ole mitään tekemistä keskenään. Anatomia ei taida olla vahvin osa-alueesi?

Pillussa ei muutenkaan ole mitään sellaista, mikä "lentäisi". Kuukautisten aikana veri valuu sitä kautta pois, joten usko tai älä - kuukautisten aikaan se veri ihan samalla tavalla valuu yhdynnässä kuin muutenkin.

Peräsuolessa sen sijaan on paskaa ihan siksi, että sitä kautta se uloste tulee ihmisestä ulos. Peräsuoli on suunniteltu (mainio insinööritaidonnäyte) työntämään paskaa ulos, ei imemään sitä sisään. Ilman suolihuuhtelua peräsuolessa on aina ulostetta pieniä määriä ja anaaliyhdynnässä se paska siirtyy sohivaan keppiin, vaikka miten olisit peräpäätäsi pessyt.

Minullekin on ihan se ja sama, haluaako joku itseään pantavan perseeseen. Valitettavasti peräsuolen anatomian vuoksi se sisääntyöntäminen löystyttää lihakset, jotka on tarkoitettu ulostyöntämiseen. Vanhalla homolla paskat valuvat, koska sulkijalihas ei enää toimi.

Vierailija
100/102 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin mies muutamaan otteeseen ehdotteli ja kyseli. Sanoin suoraan, että sattuu liikaa, en aio koskaan suostua. Ymmärsi ja asia unohdettu..keksikää jotain muuta uutta, josta molemmat tykkää :)