Olen 18 -vuotias ja terve, mutta mulla ei oo kuukautisia, kysyttävää
Vähän ihanaa, että ei tarvi huolehtia rättiviikoista. Elämä on NIIN paljon helpompaa. :)
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 12:39"]Yksikään nainen ei ole terve, jos ei ole kuunautisia. Onko alipainoa?
[/quote]
* Kuukautisia
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 12:41"]Pillerit vai anorexia?
[/quote]
Ei kumpaakaan. :) paino on kyllä bmi:n mukaan normaalipainon alarajoilla.
Ap
Jaa, et siis tule koskaan saamaan lapsia. Kenties kohtu puuttuu kokonaan?
Haluatko lapsia? Et voi lisääntyä, jos kuukautisia ei ole. Menkat saavat oloni naiselliseksi ja hedelmälliseksi. En niistä luopuisi. :)
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 12:46"]Jaa, et siis tule koskaan saamaan lapsia. Kenties kohtu puuttuu kokonaan?
[/quote]
Oli mulla joskus menkat, mut sit loppu, eikä oo tullu takasi.
Ap
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 12:47"]Oletko mies?
[/quote]
En, nainen.
Ap
No oliskohan niinkin mystinen asia kuin kierukka
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 13:09"]No oliskohan niinkin mystinen asia kuin kierukka
[/quote]
Ei ole kierukkaa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 13:21"]Raskaana varmaan.
[/quote]
Neitsyt. :)
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 13:21"]Onko selvitetty mistä johtuu?
[/quote]
Ei ole, enkä halua.
Ap
Hetkinen, jos olet nainen, jolla ei hormonitoiminta ole normaalia, miten perustelet olevasi terve?
Mistä sitten tiedät olevasi terve, jos asiaa ei ole selvitetty? Erittäin suurella todennäköisyydellä ET ole terve.
Mulla oli tosi epäsäännölliset kuukautiset n. 22-vuotiaaksi asti, oli usein puoli vuotta poissa jne. Ihan hedelmällinen olin sitten kuitenkin myöhemmällä iällä.
Ehkä sullakin jotain tällaista. Vai onko viime kuukautisista jo vuosi tai enemmän?
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 13:30"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 13:21"]Onko selvitetty mistä johtuu?
[/quote]
Ei ole, enkä halua.
Ap
[/quote]
No toivottavasti tulevaisuudensuunnitelmiisi ei kuulu jälkikasvu, sillä sitä et tule saamaan :) Et silloin ole myöskään terve, vaan maho.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 13:32"]Hetkinen, jos olet nainen, jolla ei hormonitoiminta ole normaalia, miten perustelet olevasi terve?
[/quote]
Subjektiivisella kokemuksella, eikä haittaa elämääni.
Ap
Yksikään nainen ei ole terve, jos ei ole kuunautisia. Onko alipainoa?