Mies lähti 4kk sitten työreissulle ja nyt on hiljentynyt yhteydenpito.
Emme asu yhdessä mutta miehellä oma koti jossa ei ole käynyt kuukausiin. Miten mahdollista?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
On viipynyt jo sen 4kk eikä tuona aikana ole päässyt käymään edea viikonloppuna kotona vaikka olen kysynyt asiasta. Alussa soitteli ja viestitteli joka päivä useasti. Nyt hiljentynyt ja jos liikaa kyselen asiasta niin suuttuu ja estää puhelimessa. Ap
4 kk tapaamatta, eikä merkkiäkään, että äijä olisi tulossa käymään?
Itse katsoisin, että mies jätti ja jatkaisin elämääni sen pohjalta sitten eteenpäin.
Aloita deittailu, kyllä mies viimeistään siinä vaiheessa havahtuu, että pitäisi vissiin pitää sinuun yhteyttä, jos tahtoo suhteen jatkuvan.
Jos estää viestittelyn, niin eiköhän se tosiaan ole siinä. Laita viesti hänelle, että suhteenne on ohi. Tai jätä laittamatta ja jatka elämääsi - kummin vain.
Vierailija kirjoitti:
Estää joksikin aikaa ja sitten palaa eikä näe toiminnassaan mitään väärää. Sanoisi suoraan jos ei halua enää jatkaa. Ap
Ei ne sano suoraan, mutta sä voit ihan suoraan käytöksestä päätellä teidän jutun olevan ohi.
Vierailija kirjoitti:
Kysellään täällä pahempiakin asioita esim kalun kokoa.
Miksei naiset mittaile omansa syvyyttä ja kysy täällä?
Onks se miehes merimies? Jos se jäi sinne Panaman kanavaan jumiin?
Akku lopussa Samsungista, ainakin jos kysyt joskus syytä yhteydenottamattomuuteen.
Ei ole merimies. Ihan kotimaassa on töissä. Ap
"Sanoisi suoraan, jos ei halua jatkaa..". Ei nainen, ei noinpäin. Odotatko miehen päättävän, milloin paska suhde loppuu? Miksi annat kohdella itseäsi huonosti? Itse olisin lopettanut ensimmäiseen estämiseen ilman sen enempää selittämättä.
Neljä kuukautta reissussa, ja suuttuu, kun asiasta kysyy. Sillä on toinen siellä, ja sinä olet vain varalla, jos tulee uuden misun kanssa sanomista.
Eiköhän tuo ole selvä juttu. Itse ainakin tekisin johtopäätökset.
Ei ole tunteita sinua kohtaan enää.
Seuraan.