Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kesäpettäjä

Vierailija
29.06.2021 |

Tahtoisin tietää onko teitä muita kesäpettäjiä kuin minä? Pääsiäisestä ruskaan astin olen todella halukas ja kiimainen jatkuvasti aina valmiina seksiin eri toten itseäni vanhemmat ja varatut on mieleeni.tahtoisin suhteen missä sais olla rakastaria molemmilla.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tänä kesänä petin ekan kerran, yhdessä 10 vuotta. Tää ei nyt välttämättä liittynyt kesään vaan siihen että joku sai mut taas tuntemaan itseni naiseksi...

Vierailija
2/37 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petän minä kesälläkin, tosin ei se kyllä oikeastaan katso vuodenaikaa. Itsepä vaimo on itsensä tähän asemaan saattanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sanotaan niin, että petän, koska nautin siitä. Asiassa on vain sekin puoli, että saattaisin pettää vähemmän, jos vaimo suostuisi erääseen juttuun makuukamarissa. Nyt joudun hakemaan puuttuvan nautinnon muualta.

Vierailija
4/37 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin Tiinaa panin taas.

Vierailija
5/37 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihan mielenkiintoista kuulla, onko ap:ta lykästänyt niiden vanhempien ja varattujen kanssa, vai onko tämä pelkkää haaveilua ja hekumointia?

Vierailija
6/37 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaita addikteja täällä, hakekaa apua!

Vierailija
7/37 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammattipettäjä kirjoitti:

Petän minä kesälläkin, tosin ei se kyllä oikeastaan katso vuodenaikaa. Itsepä vaimo on itsensä tähän asemaan saattanut.

Ja mikähän osuus itselläsi on siihen, että vaimo ei halua??

Kuka haluaa ammattivalehtelijaa ja sarjapettäjää, parisuhteessa?

Päästä vaimosi vapauteen kulissiavioliitosta, joku tervepäinen mies saa hyvän naisen/vaimon tuollaisen addiktin sijasta.

Sairas paska olet, pettäjänä alinta kastia!

Vierailija
8/37 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päästä vaimosi vapauteen kulissiavioliitosta, joku tervepäinen mies saa hyvän naisen/vaimon tuollaisen addiktin sijasta.

Mene ja tiedä. Silloin, kun vaimolle kelpaa - eli kerran kuussa - hän saa kyllä orgasmin. Itse haluaisin vähintään kerran viikossa, mutta vaikka se toteutuisikin, pettäisin silti, koska suoraan sanottuna nautin siitä.

Nämä "alinta kastia" -herjaajat eivät taida itse ymmärtää, että tuollainen lammasmaisuus se vasta typerältä ihmisen saakin vaikuttamaan. Kumartelevat keinotekoisia moraalisääntöjä ja olevat olevinaan parempia ihmisiä.

Vierailija
9/37 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene ja tiedä. Silloin, kun vaimolle kelpaa - eli kerran kuussa - hän saa kyllä orgasmin. Itse haluaisin vähintään kerran viikossa, mutta vaikka se toteutuisikin, pettäisin silti, koska suoraan sanottuna nautin siitä.

Nämä "alinta kastia" -herjaajat eivät taida itse ymmärtää, että tuollainen lammasmaisuus se vasta typerältä ihmisen saakin vaikuttamaan. Kumartelevat keinotekoisia moraalisääntöjä ja olevat olevinaan parempia ihmisiä.

Ei. Me olemme parempia ihmisiä. Ja sinä et mitään.

M42 eri

Vierailija
10/37 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kesälesket ovat potentiaalisia pettäjiä, kun minä saavun paikalle. En ole vielä tavannut yhtäkään, joka ei ole lähtenyt mukaani kun vähän aikaa juttelemme ja vilautan.

Keneltä se harmiton hauska yö on pois? Tai muutama.

Vierailija
11/37 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja asema on vaimonasi oleminen?

Vierailija
12/37 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kyllähän tuokin pitää paikkansa.

En silti alkaisi hirveästi valittelemaan vaimon osaa, kun hänelle näyttää tämä meidän elintaso kuitenkin hyvin kelpaavan. Minä taas en koe, että minulla olisi velvollisuutta kertoa hänelle kaikkia tekemisiäni. Se mitä hän ei tiedä, ei häntä vahingoita, joten en näe tässä mitään oikeaa ongelmaa.

Vierailija
13/37 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen kesäpettäjänä ollut. Kaduin aikani ja kerroinkin asiasta, mutta siirryin siitä työmatkanautiskelijaksi ulkomailla ollessani. Lipsuu välillä, mutta sellaista on elämä. Ei ole mieskään on pulmunen ja ei haittaa, toisistamme tykätään silti. 

Vierailija
14/37 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä olen kesäpettäjänä ollut. Kaduin aikani ja kerroinkin asiasta, mutta siirryin siitä työmatkanautiskelijaksi ulkomailla ollessani. Lipsuu välillä, mutta sellaista on elämä. Ei ole mieskään on pulmunen ja ei haittaa, toisistamme tykätään silti. 

Loirin käsi nousee

Vierailija
15/37 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niilo22 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loirin käsi nousee

Mitä tää nyt on tarkoittavinaan...?

Vierailija
16/37 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin kerran täällä vaan eletään

Vierailija
17/37 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niilo22 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loirin käsi nousee

Mitä tää nyt on tarkoittavinaan...?

Ei yhtään mitään. Kuten ei täällä mikään muukaan asia.

Vierailija
18/37 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä kesänä oon potentiaalinen kesäpettäjä. En aio kuitenkaan hakea aktiivisesti tilanteita joissa pettää, vaan teen sen vain sopivan henkilön ja hetken kohdatessa sopivassa paikassa.

Ja kun se syy kiinnostaa kuitenkin; takana 19 vuotta molemmin puolin uskollista liittoa. Koko sen aikaa olen kokenut, että pettämiselle ei ole tarvetta koska puoliso on halukas ja seksiä on riittävästi. Keväällä tuo puoliso kuitenkin pamautti päin näköä minulle uuden tiedon, joka tuli täytenä yllätyksenä; tämä tähän asti halukkaalta vaikuttanut nainen kuulemma voisi jopa elää ilman seksiä, on vain tähän asti suostunut seksiin ja näytellyt halukasta. Sen tiedon jälkeen ei ole tarvinnut näytellä, meni suomeksi sanottuna maku koko seksielämästä eikä voisi vähempää kiinnostaa säälipillu. Siispä jos joku sopiva henkilö haluaa oikeasti, tulee myös saamaan.

Vierailija
19/37 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä kesänä oon potentiaalinen kesäpettäjä. En aio kuitenkaan hakea aktiivisesti tilanteita joissa pettää, vaan teen sen vain sopivan henkilön ja hetken kohdatessa sopivassa paikassa.

Ja kun se syy kiinnostaa kuitenkin; takana 19 vuotta molemmin puolin uskollista liittoa. Koko sen aikaa olen kokenut, että pettämiselle ei ole tarvetta koska puoliso on halukas ja seksiä on riittävästi. Keväällä tuo puoliso kuitenkin pamautti päin näköä minulle uuden tiedon, joka tuli täytenä yllätyksenä; tämä tähän asti halukkaalta vaikuttanut nainen kuulemma voisi jopa elää ilman seksiä, on vain tähän asti suostunut seksiin ja näytellyt halukasta. Sen tiedon jälkeen ei ole tarvinnut näytellä, meni suomeksi sanottuna maku koko seksielämästä eikä voisi vähempää kiinnostaa säälipillu. Siispä jos joku sopiva henkilö haluaa oikeasti, tulee myös saamaan.

Toivottavasti löydät naisen, joka haluaa sinua aidosti. Sen olet ansainnut. Vaimoltasi todella raukkamaista käytöstä tuollainen näytteleminen!

Vierailija
20/37 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kyllähän tuokin pitää paikkansa.

En silti alkaisi hirveästi valittelemaan vaimon osaa, kun hänelle näyttää tämä meidän elintaso kuitenkin hyvin kelpaavan. Minä taas en koe, että minulla olisi velvollisuutta kertoa hänelle kaikkia tekemisiäni. Se mitä hän ei tiedä, ei häntä vahingoita, joten en näe tässä mitään oikeaa ongelmaa.

Taidat olla itse osa ongelmaa.