Kesäpettäjä
Tahtoisin tietää onko teitä muita kesäpettäjiä kuin minä? Pääsiäisestä ruskaan astin olen todella halukas ja kiimainen jatkuvasti aina valmiina seksiin eri toten itseäni vanhemmat ja varatut on mieleeni.tahtoisin suhteen missä sais olla rakastaria molemmilla.
Kommentit (37)
Petän minä kesälläkin, tosin ei se kyllä oikeastaan katso vuodenaikaa. Itsepä vaimo on itsensä tähän asemaan saattanut.
Tai sanotaan niin, että petän, koska nautin siitä. Asiassa on vain sekin puoli, että saattaisin pettää vähemmän, jos vaimo suostuisi erääseen juttuun makuukamarissa. Nyt joudun hakemaan puuttuvan nautinnon muualta.
Olisi ihan mielenkiintoista kuulla, onko ap:ta lykästänyt niiden vanhempien ja varattujen kanssa, vai onko tämä pelkkää haaveilua ja hekumointia?
Sairaita addikteja täällä, hakekaa apua!
ammattipettäjä kirjoitti:
Petän minä kesälläkin, tosin ei se kyllä oikeastaan katso vuodenaikaa. Itsepä vaimo on itsensä tähän asemaan saattanut.
Ja mikähän osuus itselläsi on siihen, että vaimo ei halua??
Kuka haluaa ammattivalehtelijaa ja sarjapettäjää, parisuhteessa?
Päästä vaimosi vapauteen kulissiavioliitosta, joku tervepäinen mies saa hyvän naisen/vaimon tuollaisen addiktin sijasta.
Sairas paska olet, pettäjänä alinta kastia!
Vierailija kirjoitti:
Päästä vaimosi vapauteen kulissiavioliitosta, joku tervepäinen mies saa hyvän naisen/vaimon tuollaisen addiktin sijasta.
Sairas paska olet, pettäjänä alinta kastia!
Mene ja tiedä. Silloin, kun vaimolle kelpaa - eli kerran kuussa - hän saa kyllä orgasmin. Itse haluaisin vähintään kerran viikossa, mutta vaikka se toteutuisikin, pettäisin silti, koska suoraan sanottuna nautin siitä.
Nämä "alinta kastia" -herjaajat eivät taida itse ymmärtää, että tuollainen lammasmaisuus se vasta typerältä ihmisen saakin vaikuttamaan. Kumartelevat keinotekoisia moraalisääntöjä ja olevat olevinaan parempia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Sairas paska olet, pettäjänä alinta kastia!Mene ja tiedä. Silloin, kun vaimolle kelpaa - eli kerran kuussa - hän saa kyllä orgasmin. Itse haluaisin vähintään kerran viikossa, mutta vaikka se toteutuisikin, pettäisin silti, koska suoraan sanottuna nautin siitä.
Nämä "alinta kastia" -herjaajat eivät taida itse ymmärtää, että tuollainen lammasmaisuus se vasta typerältä ihmisen saakin vaikuttamaan. Kumartelevat keinotekoisia moraalisääntöjä ja olevat olevinaan parempia ihmisiä.
Ei. Me olemme parempia ihmisiä. Ja sinä et mitään.
M42 eri
Kaikki kesälesket ovat potentiaalisia pettäjiä, kun minä saavun paikalle. En ole vielä tavannut yhtäkään, joka ei ole lähtenyt mukaani kun vähän aikaa juttelemme ja vilautan.
Keneltä se harmiton hauska yö on pois? Tai muutama.
Ja asema on vaimonasi oleminen?
Vierailija kirjoitti:
No, kyllähän tuokin pitää paikkansa.
En silti alkaisi hirveästi valittelemaan vaimon osaa, kun hänelle näyttää tämä meidän elintaso kuitenkin hyvin kelpaavan. Minä taas en koe, että minulla olisi velvollisuutta kertoa hänelle kaikkia tekemisiäni. Se mitä hän ei tiedä, ei häntä vahingoita, joten en näe tässä mitään oikeaa ongelmaa.
minä olen kesäpettäjänä ollut. Kaduin aikani ja kerroinkin asiasta, mutta siirryin siitä työmatkanautiskelijaksi ulkomailla ollessani. Lipsuu välillä, mutta sellaista on elämä. Ei ole mieskään on pulmunen ja ei haittaa, toisistamme tykätään silti.
Vierailija kirjoitti:
minä olen kesäpettäjänä ollut. Kaduin aikani ja kerroinkin asiasta, mutta siirryin siitä työmatkanautiskelijaksi ulkomailla ollessani. Lipsuu välillä, mutta sellaista on elämä. Ei ole mieskään on pulmunen ja ei haittaa, toisistamme tykätään silti.
Loirin käsi nousee
Niilo22 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loirin käsi nousee
Mitä tää nyt on tarkoittavinaan...?
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin kerran täällä vaan eletään
Vierailija kirjoitti:
Niilo22 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loirin käsi nousee
Mitä tää nyt on tarkoittavinaan...?
Ei yhtään mitään. Kuten ei täällä mikään muukaan asia.
Tänä kesänä oon potentiaalinen kesäpettäjä. En aio kuitenkaan hakea aktiivisesti tilanteita joissa pettää, vaan teen sen vain sopivan henkilön ja hetken kohdatessa sopivassa paikassa.
Ja kun se syy kiinnostaa kuitenkin; takana 19 vuotta molemmin puolin uskollista liittoa. Koko sen aikaa olen kokenut, että pettämiselle ei ole tarvetta koska puoliso on halukas ja seksiä on riittävästi. Keväällä tuo puoliso kuitenkin pamautti päin näköä minulle uuden tiedon, joka tuli täytenä yllätyksenä; tämä tähän asti halukkaalta vaikuttanut nainen kuulemma voisi jopa elää ilman seksiä, on vain tähän asti suostunut seksiin ja näytellyt halukasta. Sen tiedon jälkeen ei ole tarvinnut näytellä, meni suomeksi sanottuna maku koko seksielämästä eikä voisi vähempää kiinnostaa säälipillu. Siispä jos joku sopiva henkilö haluaa oikeasti, tulee myös saamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tänä kesänä oon potentiaalinen kesäpettäjä. En aio kuitenkaan hakea aktiivisesti tilanteita joissa pettää, vaan teen sen vain sopivan henkilön ja hetken kohdatessa sopivassa paikassa.
Ja kun se syy kiinnostaa kuitenkin; takana 19 vuotta molemmin puolin uskollista liittoa. Koko sen aikaa olen kokenut, että pettämiselle ei ole tarvetta koska puoliso on halukas ja seksiä on riittävästi. Keväällä tuo puoliso kuitenkin pamautti päin näköä minulle uuden tiedon, joka tuli täytenä yllätyksenä; tämä tähän asti halukkaalta vaikuttanut nainen kuulemma voisi jopa elää ilman seksiä, on vain tähän asti suostunut seksiin ja näytellyt halukasta. Sen tiedon jälkeen ei ole tarvinnut näytellä, meni suomeksi sanottuna maku koko seksielämästä eikä voisi vähempää kiinnostaa säälipillu. Siispä jos joku sopiva henkilö haluaa oikeasti, tulee myös saamaan.
Toivottavasti löydät naisen, joka haluaa sinua aidosti. Sen olet ansainnut. Vaimoltasi todella raukkamaista käytöstä tuollainen näytteleminen!
Vierailija kirjoitti:
No, kyllähän tuokin pitää paikkansa.
En silti alkaisi hirveästi valittelemaan vaimon osaa, kun hänelle näyttää tämä meidän elintaso kuitenkin hyvin kelpaavan. Minä taas en koe, että minulla olisi velvollisuutta kertoa hänelle kaikkia tekemisiäni. Se mitä hän ei tiedä, ei häntä vahingoita, joten en näe tässä mitään oikeaa ongelmaa.
Taidat olla itse osa ongelmaa.
No tänä kesänä petin ekan kerran, yhdessä 10 vuotta. Tää ei nyt välttämättä liittynyt kesään vaan siihen että joku sai mut taas tuntemaan itseni naiseksi...