Kesäpettäjä
Tahtoisin tietää onko teitä muita kesäpettäjiä kuin minä? Pääsiäisestä ruskaan astin olen todella halukas ja kiimainen jatkuvasti aina valmiina seksiin eri toten itseäni vanhemmat ja varatut on mieleeni.tahtoisin suhteen missä sais olla rakastaria molemmilla.
Kommentit (37)
Jos pamputtaa itseään dildolla, onko se pettämistä?
Vierailija kirjoitti:
Jos harrastaa seksia Volvossa, lasketaanko se petyämiseksi vai meneekö kategoriaan itsetyydytys?
Ei kumpaankaan. Toivon mukaan kyse on hauskan pidosta.
Vierailija kirjoitti:
ammattipettäjä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petän minä kesälläkin, tosin ei se kyllä oikeastaan katso vuodenaikaa. Itsepä vaimo on itsensä tähän asemaan saattanut.
Ja asema on vaimonasi oleminen?
No, kyllähän tuokin pitää paikkansa.
En silti alkaisi hirveästi valittelemaan vaimon osaa, kun hänelle näyttää tämä meidän elintaso kuitenkin hyvin kelpaavan. Minä taas en koe, että minulla olisi velvollisuutta kertoa hänelle kaikkia tekemisiäni. Se mitä hän ei tiedä, ei häntä vahingoita, joten en näe tässä mitään oikeaa ongelmaa.
Taidat olla itse osa ongelmaa.
Onko sinulla mitään rakentavaa sanottavaa?
Missä on vika, jos petän, mutta teen sen niin, että vaimo ei tule hullua hurskaammaksi? Vahingoittaako se ketään?
Ei ole pettämistä jos kotona ei saa tarpeeksi,olen vaan sarja nauttia kesäisin
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pettämistä jos kotona ei saa tarpeeksi,olen vaan sarja nauttia kesäisin
*sarjanauttija
Muuten kuulostaa siltä, että olet siis sarja nauttia/nautteja. Sitä en tiedä, mikä on nautti ja voiko yksi ihminen olla sarja sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Sairaita addikteja täällä, hakekaa apua!
Naapurin Minna on auttanut mua monesti. Tai auttaa se oikeastaan meitä molempia kun saamme vähän "puuhastella".
m48
Vierailija kirjoitti:
Naapurin Tiinaa panin taas.
No kiitti Make kun tänne tonkin kirjoitit! Entä jos mun mies lukee tätä palstaa?? Haloo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petän minä kesälläkin, tosin ei se kyllä oikeastaan katso vuodenaikaa. Itsepä vaimo on itsensä tähän asemaan saattanut.
Ja asema on vaimonasi oleminen?
No, kyllähän tuokin pitää paikkansa.
En silti alkaisi hirveästi valittelemaan vaimon osaa, kun hänelle näyttää tämä meidän elintaso kuitenkin hyvin kelpaavan. Minä taas en koe, että minulla olisi velvollisuutta kertoa hänelle kaikkia tekemisiäni. Se mitä hän ei tiedä, ei häntä vahingoita, joten en näe tässä mitään oikeaa ongelmaa.
Taidat olla itse osa ongelmaa.
Onko sinulla mitään rakentavaa sanottavaa?
Missä on vika, jos petän, mutta teen sen niin, että vaimo ei tule hullua hurskaammaksi? Vahingoittaako se ketään?
Pysyt itsekkäänä ja lyhytnäköisenä ihmisenä, joka luulee että elintaso korvaa tunteet.
Naapurin Tiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapurin Tiinaa panin taas.
No kiitti Make kun tänne tonkin kirjoitit! Entä jos mun mies lukee tätä palstaa?? Haloo!
En oo Make, mutta niin hyvä pano olet, että pakko hehkuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyr””pä mitä löyhäpäitä ketjussa! Siis ” mitä se ketään loukkaa, jos petän kun vaimo ei saa tietää’!!
Oot varmaan jo tajunnut, että vaimokin on tajunnut ja aistinut sun pettämisgeenin olemassaolon? Tuo on henkistä pettämistä, ja itseäs petät eniten! Ootko jotenkin vajaa?Miks oot naimisissa/parisuhteessa OLLENKAAN??? Eläisit pettäjän elämää keskenäs, jätä syyttömät rauhaan!
Varsinainen ihmisten hyväksikäyttäjä!!!
Käytöt vaimoasi hyväksi siivoojana, kokkaajana… muita ämmiä huorina eli petät näitäkin miten huvittaa.
Kokopäiväinen sika, saatana!
Käyn myös ammattilaisilla, mutta heille tuskin on yllätys se, että "käytän heitä huorina." Siitähän minä heille maksan. Ne muut sitten tietävät kyllä minun olevan varattu, joten sekään ei ole ongelma heille eikä minulle. Naimisissa olen ihan siksi, että halusin perheen. Siihen pystyy varmaan moni tälläkin palstalla samaistumaan. Asun mieluummin vaimon ja lasten kanssa omakotitalossa sen sijaan, että olisin vuoroviikkoiskänä kerrostalokolmiossa, ymmärrät varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyr””pä mitä löyhäpäitä ketjussa! Siis ” mitä se ketään loukkaa, jos petän kun vaimo ei saa tietää’!!
Oot varmaan jo tajunnut, että vaimokin on tajunnut ja aistinut sun pettämisgeenin olemassaolon? Tuo on henkistä pettämistä, ja itseäs petät eniten! Ootko jotenkin vajaa?Miks oot naimisissa/parisuhteessa OLLENKAAN??? Eläisit pettäjän elämää keskenäs, jätä syyttömät rauhaan!
Käytöt vaimoasi hyväksi siivoojana, kokkaajana… muita ämmiä huorina eli petät näitäkin miten huvittaa.
Kokopäiväinen sika, saatana!Käyn myös ammattilaisilla, mutta heille tuskin on yllätys se, että "käytän heitä huorina." Siitähän minä heille maksan. Ne muut sitten tietävät kyllä minun olevan varattu, joten sekään ei ole ongelma heille eikä minulle. Naimisissa olen ihan siksi, että halusin perheen. Siihen pystyy varmaan moni tälläkin palstalla samaistumaan. Asun mieluummin vaimon ja lasten kanssa omakotitalossa sen sijaan, että olisin vuoroviikkoiskänä kerrostalokolmiossa, ymmärrät varmaan.
Vaimosi on elintasosiipeilijä - teet miehenä täysin oikein, eikä pettämisesi ole vaimoltasi pois koska annat aina kun hän haluaa, hyvää seksiä ja orgasmeja.
I feel you.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokopäiväinen sika, saatana!Käyn myös ammattilaisilla, mutta heille tuskin on yllätys se, että "käytän heitä huorina." Siitähän minä heille maksan. Ne muut sitten tietävät kyllä minun olevan varattu, joten sekään ei ole ongelma heille eikä minulle. Naimisissa olen ihan siksi, että halusin perheen. Siihen pystyy varmaan moni tälläkin palstalla samaistumaan. Asun mieluummin vaimon ja lasten kanssa omakotitalossa sen sijaan, että olisin vuoroviikkoiskänä kerrostalokolmiossa, ymmärrät varmaan.
Vaimosi on elintasosiipeilijä - teet miehenä täysin oikein, eikä pettämisesi ole vaimoltasi pois koska annat aina kun hän haluaa, hyvää seksiä ja orgasmeja.
I feel you.
Täälläpä onkin ymmärtäväistä porukkaa. Av-puolella olen saanut näiden samojen asioiden kertomisesta vain haukkuja ja nimittelyä.
Miehellä on miehen tarpeet eikä vaimon kerran kuussa tapahtuva seksintarvepäivä riitä niitä tyydyttämään. Lisäksi nautin siitä, että yksityiselämäni on omaani enkä todellakaan halua jakaa kaikkia asioita kenenkään toisen ihmisen kanssa. Olen aina ollut taitava vedättämään ja tässä on asia, jonka hoitamiseen pystyn taitoani käyttämään. Pysyn itse tyydytettynä ja vaimo tyytyväisenä meidän toimivaan kotielämään. Kukaan ei kärsi, päinvastoin. Kaikki osapuolet voittavat.
Hyvä että taas on kirjoituksia pettämisestä. Aihe olikin hetken pois palstalta. Nyt päästiin taas asiaan. Ja muista: mies pettää aina.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että taas on kirjoituksia pettämisestä. Aihe olikin hetken pois palstalta. Nyt päästiin taas asiaan. Ja muista: mies pettää aina.
Ja muista kun seuraavan kerrän on "pää kipeä" tai lahnailet: Miehen pettämisen syy on aina nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos harrastaa seksia Volvossa, lasketaanko se petyämiseksi vai meneekö kategoriaan itsetyydytys?
Ei kumpaankaan. Toivon mukaan kyse on hauskan pidosta.
Samaa mieltä. Kaikki autossa tai muussa kulkuvälineessä harrastettu seksi on vain hauskanpitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja muista kun seuraavan kerrän on "pää kipeä" tai lahnailet: Miehen pettämisen syy on aina nainen.
Orgasmi on hyvä särkylääke, ihan muistutuksena näille "ei nyt, päätä särkee" naisille