Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidlissä kävijät, ootteko muuttaneet ruokailutottumuksianne??

Vierailija
29.06.2014 |

Yritän epätoivoisesti pienentää ruokamenoja, oon nyt muutaman kerran käynyt Lidlissä enkä löydä sieltä tarvikkeita, joista olen tottunut ruoan väsäämään. Mitä yleensä suosittelette ostamaan Lidlistä?? Herkut ja keksit löydän kyllä itsekin ;)

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin normihinnat lidlissä lähes samanlaiset kuin lähemmässä cittarissa. Esim. pirkan maitotuotteet halvempia, hedelmät samoissa hinnoissa, mutta molemmissa aina jotkut tarjouksessa. Pahinta lidlissä on kuitenkin infernaaliset kassajonot ja ahdas kauppa.

Vierailija
22/40 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Lidlistä saa täysrasvaisiakin jugurtteja ja lisäaineettomia. Parempia kuin muualla, olen kokeillut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ovat ne aineet, joita aloittaja normaalisti käyttää, eikä Lidlistä löydä?

Luomun suhteen on vähän toivomisen varaa, mutta nimenomaan edullisia ruoka-aineita löytyy, myös suomalaista.

Itse ostan mm. kananmunia, levitteitä, voita, maitotuotteita, jauhoja, sokeria, lihaa (myös kanaa), harvemmin kalaa, vihanneksia ja hedelmiä. Toisen kaupan tarjoushinta voi olla olla edullisempi, mutta siksi käyn eri kaupoissa.

Vierailija
24/40 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 10:56"]

Kasviksia, lohta, halpaa lihaa, kananugetteja (nopeaa ja terveellisempää kuin muiden ketjujen kananugetit sillä niissä on oikeaa kanaa 100%), tuoretta leipää... Ainoa vaan, että kaupan salaatit ovat usein melko huonokuntoisia.

[/quote]

Hauska. Onhan ne kynnet ja heltat mitä nuggetteihisi jauhetaan, ostit ne mistä vaan, aina 100% kanaa. Nehän on kanasta!

Vierailija
25/40 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelen aina lidlin hevi-osaston hehkutusta. Ok, kyllä siellä on ihan perusjuttuja ja kaikki on tuoretta, mutta kyllä se tarjonta melkoisen suppea on, ainakin jos täällä Jyväskylässä vertaa prisman tarjontaan.

Lidlistä ei ainakaan aina löydy kaikkia juureksia, kuten palsternakkaa tai juuriselleriä. Salaattilajikkeita on niukasti. Jopa lime on harvinaisuus.

Vierailija
26/40 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 11:52"]

2% kreikkalaista jogurttia! Mitä kreikkalaista jogurttia se sellainen on? Mutta kuten arvelinkin, ei sieltä saa edes niitä perustuotteita, joita meillä käytetään. Voin toki käydä itsekin tsekkaamassa, mutta uskon, että käsitykseni on oikea. Ellei ruuan alkuperällä, tuotantotavalla (esim. luomu tai ei) tai lisäaineiden määrällä ole mitään väliä, sieltä varmaan löytyy kaikki tarvittava. En mäkään siinä tapauksessa kävisi muissa kaupoissa.

17

[/quote]

Lidlissä on enemmän täysrasvaisia kun rasvattomia tuotteita, joka sopii ainakin minulle

Vierailija
27/40 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 15:56"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 15:50"]

No, itse vähävaraisena pystyn syömään nyt Lidlissä käydessäni paljon monipuolisempaan ja terveellisempää ruokaa - ja vielä jää vähän varaa johonkin muuhunkin kuin ruokaan kuussa. 

[/quote]

Vähärasvainen ei ole sama kuin terveellinen

[/quote]

Kirjoitti kylläkin vähäVARAINEN.

Vierailija
28/40 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuttanut. Nyt ostan enemmän lisäaineilla laimennettuja eli alhaisemman ravintosisällön ruokia, joiden luulen olevan halvempia, vaikka alhaisempi kilohinta perustuukin laimennukseen. Ostan enemmän lääkeainejäämäistä lihaa ja eineksiä. Ostan myös enemmän torjunta-aineilla eli myrkyillä kyllästettyjä vihanneksia ja hedelmiä. Lapsemmekin tykkää. Olen tyytyväinen. Säästämme.

Vierailija
29/40 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän lidl mainos, jossa ei saa sanoa pahaa sanaa ko kaupasta.

Vierailija
30/40 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 10:54"]

Paikallisessa on surkeassa kunnossa vihannes- ja hedelmäpuoli käydessäni. Marinoimatonta lihaa tai kanaa en löytänyt laisinkaan.

ap

[/quote]

Taidat olla pelkkä narisia. Joka kerta olen löytänyt jotakin marinoimatonta kanaa lidlistä. Liha osasto on kyllä pieni ja usein ostankin lihaa lihakaupasta.

Lidlistä kyllä löytyy kaurahiutaleita, maitoa, munia, juustoja, jugurtteja jne.

Ei välttämättä löydy Muntin tomaattimurrskaa tai Barillan pastaa jos sitä välttämättä haluaa. Durumvehnä pastaa sentään kyllä löytyy.

Jos tekee ruuan alusta ite niin melkein kaikki löytyy Lidlistä. Myönnän, ettei kaikki.

Vierailija
31/40 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 12:47"]

On muuttanut. Nyt ostan enemmän lisäaineilla laimennettuja eli alhaisemman ravintosisällön ruokia, joiden luulen olevan halvempia, vaikka alhaisempi kilohinta perustuukin laimennukseen. Ostan enemmän lääkeainejäämäistä lihaa ja eineksiä. Ostan myös enemmän torjunta-aineilla eli myrkyillä kyllästettyjä vihanneksia ja hedelmiä. Lapsemmekin tykkää. Olen tyytyväinen. Säästämme.

[/quote]

Kummasti haisee aivopesulta. Väität varmaankin myös, että suomessa on hyvä julkinen terveydenhoito :=

Vierailija
32/40 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Lidlpakkoa, jokainen SAA valita, mistä ruokansa ostaa. Mulle kelpaa Lidl, en kaipaa luomua,vaan tavallisia ruokia, kasviksia,lihaa, hedelmiä. Selätin anemian, kun lisäsin lihan käyttöä, mulle ei kasvisruokailu käynyt. Nyt maistuu liha. Terveys meni kasvisruokailulla. Ei enää kasvissyöjä. Suosittelen tarkkailemaan perusverenkuvaa.

Vierailija
33/40 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 12:08"]

Kasviksia, lohta, halpaa lihaa, kananugetteja (nopeaa ja terveellisempää kuin muiden ketjujen kananugetit sillä niissä on oikeaa kanaa 100%), tuoretta leipää... Ainoa vaan, että kaupan salaatit ovat usein melko huonokuntoisia.

[/quote]

Hauska. Onhan ne kynnet ja heltat mitä nuggetteihisi jauhetaan, ostit ne mistä vaan, aina 100% kanaa. Nehän on kanasta!

[/quote]

Taas yksi jonka makkara tehdään sisäfileestä.

Vierailija
34/40 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen muuten positiivisesti yllättynyt lidlin valikoimista, mutta se tuoreen kalan ja hyvän, marinoimattoman lihan olematon tarjonta saa käymään muualla. Tosiaaan pavut ja linssit oikein loistavat poissaolollaan, samoin laadukas pasta, tomaattimurska ja kissanruoka.

Vierailija
35/40 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 11:39"]

Lidlin 2% kreikkalaisessa jugussa ei ainakaan ole lisäaineita. Luomukasvikset siellä vaihtelee, eli joskus on ja joskus ei. Mua ei haittaa, en usein osta luomua kuitenkaan.

[/quote]

Jos ostaa kreikkalaista jugurttia niin rasvaprosentti on 10

Raejuustoa ja rahkaa saa myös rasvaisempana kuin muualta. Toki s-kaupassa on myös raejuustoa rasvaisena. Tais olla x merkkinen

Vierailija
36/40 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi en Lidlistä (Lempäälä) löytänyt tavallista keltasipulia (jotain "makeaa sipulia" siellä oli pussissa, kappaleittain ei pystynyt ostamaan) tai kotimaisia tomaatteja. Varsinkin näin sesonkina mieluummin ostaisin tomaatit kotimaisina.

Vierailija
37/40 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse vähävaraisena pystyn syömään nyt Lidlissä käydessäni paljon monipuolisempaan ja terveellisempää ruokaa - ja vielä jää vähän varaa johonkin muuhunkin kuin ruokaan kuussa. 

Vierailija
38/40 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 12:08"]

[/quote]

[/quote]

Lidlin kananugetit on fileestä.

Vierailija
39/40 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 15:50"]

[/quote]

Vähärasvainen ei ole sama kuin terveellinen

Vierailija
40/40 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 15:26"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 12:47"]

[/quote]

Kummasti haisee aivopesulta. Väität varmaankin myös, että suomessa on hyvä julkinen terveydenhoito :=

[/quote]

Yllättäen niitä takaisinvetoja on ollut eniten Lidlillä ja sitten isojen ketjujen halpismerkeissä. Sekin kun on vain jäävuoren huippu, mutta kertoo paljon.

Sairauksien hoitoa perheemme ei ole juuri tarvinnut. Ehkä juuri siksi, että panostamme laadukkaaseen, ravintorikkaaseen ja puhtaaseen ravintoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän