Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

anoppi juottaa 3v lapselle kahvia

Vierailija
29.06.2014 |

Ai että nyppii!! Minusta ei ole vielä 3 vuotiaan juomaa!

Ja sanottu on mutta ei mene perille.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskon pojat ovat juoneet kahvia suht pienestä mutta kahvia on tilkka ja maitoa sitten reilusti eli enemmänkin hieman värjääntynyttä maitoa. Tuo on mielestäni ihan ok kun sitä kahvia ei oikein edes maista siitä. Muuten en omalle lapselleni aio kahvia juottaa, itsekään en ole ikinä "opetellut" sitä juomaan ja hyvin olen pärjännyt. Voihan sitä vaikka alakouluikäiselle harkita maistettavaksi mutta ei ainakaan aiemmin.

Vierailija
22/26 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin anoppi laittaa kahvia jo 2-vuotiaalle. Sinne sitten vielä 3 sokeripalaa sekaan...olen maininnut asiasta, mutta "pitäähän sitä jo pienestä oppia..." muutenkin tyrkyttää koko ajan sokeria joka paikkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kofeiini kertyy elimistöön aiheuttaen kroonisen myrkytyksen, jonka oireita ei tunneta lääketieteessä tarpeeksi hyvin. Asiatietoa kofeiinista saat maailman ainoalta asiantuntijalta.

http://qmies.blogspot.fi/

Vierailija
24/26 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 11:48"]

Meilläkin anoppi laittaa kahvia jo 2-vuotiaalle. Sinne sitten vielä 3 sokeripalaa sekaan...olen maininnut asiasta, mutta "pitäähän sitä jo pienestä oppia..." muutenkin tyrkyttää koko ajan sokeria joka paikkaan.

[/quote]

Uskomatonta toimintaa.. Olen sen verran ruokanatsi, että tuosta jo raivostuisin. Eikö lapsen isä puutu asiaan?

Vierailija
25/26 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 10:54"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 10:52"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 10:41"]

Minä olen juonut kahvia puolivuotiaasta asti. Ja kun olen oppinut puhumaan ilen istunut kahvi pöydässä ja pyytänyt ähhyä. Se määrä mitä olen silloin juonut on kuitenkin ollut ihan vähäinen. Ihan terve ja hengissä olen vielä 34-vuotiaanakin. Juon noin 1-3 kuppia kahvia päivässä eli en edes ole mikään himokuluttaja.

Minuakin ärsyttää moni vanhempieni tekemä juttu lapsen kanssa, samoin anopin. Mutta se on niin hetkittäistä että olen ajatellut niiden olevan heidän yhteinen juttu, siis isovanhempien ja lapsen. Ja puren ärsytykseni pois.

[/quote]

Voihan lapsen opettaa vaikka syömään voita suoraan rasiasta, mutta pointtini oli, että miksi väkisin opettaa joku ei-niin-terveellinen tapa pikkulapselle? Itse ajattelen niin, että niin kauan kuin lapsi syö tyytyväisenä esim ruispuuroa puolukoilla, se on plussaa. Joskus kuitenkin alkaa vaatimaan sitä sokeria ja sitten sitä on ok pienissä määrin antaakin. 

[/quote]

Miten vaatii sokeria jos ei ole koskaan saanut?

[/quote]

Katos, kun ei täällä kukaan missään kuplassa elä.

Vierailija
26/26 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 11:06"]

Meillä pappa laittoi yksivuotiaan tuttipulloa maitokahvia. Onneksi huomattiin ajoissa, olisi voinut olla melkoiset vatsanväänteet kun lehmänmaitoakaan ei ollut vielä alkanut juomaan..

[/quote]

Okei... On se nyt kumma kun ajatellaan, että kahvia pitää juoda aina ja joka välissä ja sitä pitää oikein opetella juomaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi