Jos on aika synnytyksen käynnistysarvioon,niin..
Voiko ne käynnistää samana päivänä vai antaako yleensä ajan myöhemmäksi? Oys kyseessä. Ei vihtis turhaan raahata tavaroita,yleisellä kulkuneuvolla menen...
Kommentit (7)
Riippuu ihan tilanteesta. Se on ARVIOkäynti, ei käynnistyskäynti. Jos kaikki on hyvin, ei käynnistetä. Itselläni syntyi reilu viikko tuon arviokäynnin jälkeen.
OK. Mulla paikat vaan sormelle auki ja pehmeänä.. Raskausdiabetes. Viikkoja 39+2
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 09:33"]Minulla käynnistettiin samantien.
[/quote] Oliko syynä mikä?
Kävin arviossa rv 41+5, käynnistys ois tehty 2vrk päästä mutta lääkärintarkastuksesta alko supistukset koveneen ja synnytys alkoi seuraavan päivän iltana. Mullakin oli raskausdiabetes, mutta käynnistyksen syy olis ollut se kun LA:sta oli jo 2vkoa.
Mulla käynnistettiin saman tien. Rv 40+0 ja lapsivettä näkyi olevan niukasti. Minulla myös oli raskausdiabetes.
Mulla käynnistettiin 41+4 yliaikaskontrolissa pahojen turvotusten takia. Tai oikeastaan ois käynnistetty, mutta sovittiin, et meen kotiin odottaan et mies pääsee töistä ja tullaan sit yhdessä. Tosin olin 3 senttiä jo auki ja käynnistettiin sit lapsivesikalvon puhkasulla.
Jos paikat ei ole auki, eikä lapsella hätää niin kotiin pääset vielä, mutta voi olla, et laittavat esim pallon..