Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Surettaa miten jalkapalloa nyt vihataan Suomessa

Vierailija
29.06.2021 |

Olen aina ollut vastuullinen fani ja tunnen muitakin samanlaisia. Älkää kiitos ajatelko pelkkää pahaa meistä. Moni katsoo ottelut vain kotona ja käy muuten ulkona vain ne pakolliset reissut.

Toki jos olisin hiton varoissani niin lipusta olisin maksanut, mutta ahdistaa näinä päivinä tämä korona niin olen jättänyt kaikki vähänkin isommat tilaisuudet väliin. Ensin olen voinut ajatella, että jee osallistun, mutta riskit kun ovat niin suuret niin jätän väliin.

Suurin osa meistä jalkapallofaneista ajattelee siis muidenkin parasta. Käytän maskia ja otin myös rokotteen. En sano, että muidenkin se rokote on otettava. Järki täytyy aina kyllä säilyttää. Minua niin surettaa kyllä kun jalkapallo otti Suomessa tosissaan niin takapakkia ja kaikkia lajia seuraaviakin aletaan vihata 😔

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.msn.com/fi-fi/talous/uutiset/palloliiton-puheenjohtaja-suut…

Miltähän nyt tuntuu? Taitaa Lidlin mainos olla ns. pienimpiä ongelmia.

Vierailija
42/47 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jalkapalloa, mutta näitä itsekkäitä EM-Matkailijoita, ja syystäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhkajien uusi nimi: koronat.

Vierailija
44/47 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ilta.lehti kiellettyjen sanojen listalla??

Vierailija
45/47 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyvapaata lähteä yhteen pahimmista koronapaikoista katsomaan potkupalloa. Ei ole kyllä mitään kunnioitusta tätä sakkia kohtaan.

Vierailija
46/47 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja deltaahan sieltä sitten kannettiin. Tänään varmistui. Jalkapuuhun tuommoiset!

Vierailija
47/47 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko se faniyhdistys nyt viimein ryömiä esiin esittämään edes virallisen anteeksipyyntönsä? Ennen pelejähän uhosivat, että mitään tartuntoja ei tule, vaan ”näyttävät Kiurulle”.

Niin. Keskisormea tuli näytettyä ja koko jalkapallosta tehtyä vihattu laji. Miten meni noin niinkuin omasta mielestä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme