Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Surettaa miten jalkapalloa nyt vihataan Suomessa

Vierailija
29.06.2021 |

Olen aina ollut vastuullinen fani ja tunnen muitakin samanlaisia. Älkää kiitos ajatelko pelkkää pahaa meistä. Moni katsoo ottelut vain kotona ja käy muuten ulkona vain ne pakolliset reissut.

Toki jos olisin hiton varoissani niin lipusta olisin maksanut, mutta ahdistaa näinä päivinä tämä korona niin olen jättänyt kaikki vähänkin isommat tilaisuudet väliin. Ensin olen voinut ajatella, että jee osallistun, mutta riskit kun ovat niin suuret niin jätän väliin.

Suurin osa meistä jalkapallofaneista ajattelee siis muidenkin parasta. Käytän maskia ja otin myös rokotteen. En sano, että muidenkin se rokote on otettava. Järki täytyy aina kyllä säilyttää. Minua niin surettaa kyllä kun jalkapallo otti Suomessa tosissaan niin takapakkia ja kaikkia lajia seuraaviakin aletaan vihata 😔

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin...tältä sukkahousupyöräilijöistä tuntuu. Ainoa vaan, että ovat 100x parempia ihmisiä kuin jalkapalloilijat ja niiden koronafanit.

Vierailija
22/47 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa.

Haistattelemalla maailmankartalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina pitänyt potkupalloilua ja varsinkin sen seuraamista ns. tyhmemmän kansanosan juttuna. Tulipa nyt sitten vahvistettua vielä.

Oma lapseni ei todellakaan menisi moista psk harrastamaan. Sinnehän tosiaan kasautuu monenlaista porukkaa, kun on harrastuksena niin halpakin.

Alemman luokan touhua siis. Toivoisin totta tosiaan kovia sanktioita noille älykääpiöille. Ja kannatuseura on enemmän kuin anteeksipyynnön velkaa. Tuskin vain riittää järki sielläkään kellään edes siihen.

Tarkennan vielä, että tämä älyvapaa mouhaaminen ”fanina” on siis vielä varsinaista potkimista tyhmempää ja kerrassaan alle kaiken älyllisen toiminnan eikä sellaista varmaan kukaan älykäs ja hyvin toimeentuleva ”harrastakaan”. HV:n haistattelija-neandertalilaiset. Häpeän puolestanne, kun itse ette sitäkään osaa.

Vierailija
24/47 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Videomateriaali puhuu omaa kieltään. Viinaa, örvellystä ja totaalista piittaamattomuutta. Vaikea sitä on selitellä.

Mene mihin tahansa paikkakuntasi baariin niin toteat siellä ihan saman.

Vierailija
25/47 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö, höpö Ap. Ei kukaan normaali ihminen ala tällaisten vuoksi vihaamaan asioita. Ja ei-niin-normaaleista ei kannata välittää, ne vihaavat aina sitä mikä on esillä kovasti. 

Jalkapallofaneista on osa käyttäynyt kuin idiootit, mutta se on sitten eri asia kuin jalkapallon vihaaminen. Ja minä joka en arvosta yhtään sitä, että tuhannet kiljuvat ja aikuiset juoksevat ja potkivat jotain pyöreää palloa - en siltikään vihaa jalkapalloa, ei vaan ole minun juttuni tuollainen massahysteria pallon potkimisen vuoksi. Italian pelaajia katselen kyllä aina mielelläni tv:stä :)

Vierailija
26/47 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se keskenkasvuisten lajin, jota potkupalloksi tai jalkapalloksi kutsutaan, ´tukemisen ja pelaamisen voisi minusta lopettaa kokonaan Suomessa. Eihän sitä edes juuri pelata. Panostakaamme jääkiekkoon, se on ylipäätään laji jossa on jotain järkeä.

Vierailija
27/47 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisää tautia seuraa, kun potkuttelut nyt jatkuu.

Vierailija
28/47 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan jalkapalloa, vihaan suomen esittämää nysväys potkupalloa. Tylsimmät pelit koko kisoissa oli suomen matsit

Vierailija
29/47 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä omia vaikutuskeinojasi muihin faneihin. Huuhkajafanit rypee nyt - oikeutetusti.

Vierailija
30/47 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei vihata. Ollaan ärsyyntyneitä typeristä ja vastuuttomista huuhkajapelienkatsojista, mutta netissä mesoo useimmiten  pahimmat vöyhkääjät ja muilla ihmisillä ei ole yhtä mustavalkoiset mielipiteet. Suurin osa ymmärtää, että jalkapallofaneista vain pieni osa oli näitä toopeja.

Vierailija
31/47 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mutta, mutta. Mitäs kirjoittelet. Minä en vihaa jalkapalloa, katson erittäin mielelläni LAATUJALKAPALLOA, Huuhkaajat eivät sitä esitä, eivätkä ainakaan heidän faninsa, täysin ääliösakkia. 

Vierailija
32/47 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vaan yllätti, että oikeesti Suomessa on noin tyhmiä jalkapallofaneja. Ymmärrän siis myötähäpeäsi.

Vierailija
33/47 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Potkupallorunkkareita täällä vihataan. Minun puolestani ihmiset saavat sivistyneesti ja muiden terveyttä vaarantamatta potkia vaikka kalliolohkareita.

Ottaapa taas koville marginaalilaji-jääkendojanarilla 🤭🤭

Vierailija
34/47 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Potkupallorunkkareita täällä vihataan. Minun puolestani ihmiset saavat sivistyneesti ja muiden terveyttä vaarantamatta potkia vaikka kalliolohkareita.

Ottaapa taas koville marginaalilaji-jääkendojanarilla 🤭🤭

Tykkäsit sitten omasta viestistäsi.

Vierailija
35/47 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kun jalkapallosta oli muodostumassa kuva urbaanien älykköjen trendilajina, jotka käyttäytyvät herrasmiesmäisesti tilanteessa kuin tilanteessa, kuten tanskapelissä nähtiin...

Nyt sitten suurelle yleisölle jääkin mielikuva juovuksissa haistattelevista, lyhytnäköisistä ja piittaamattomista junttieinareista, jotka "eivät jaksa" olla karanteenissa, vaan ennemmin menevät festareille kulkutautia levittelemään. Koko imagon parannus meni vessasta alas kertalaakista.

Vierailija
36/47 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkapalloilijat ja fanit tulisi rokottaa

Vierailija
37/47 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä meni maku jääkiekkoon Suomen maailmanmestaruuksien myötä kun ihmisten piti keskustassa sikailla ja osa ajoi Ruotsiin näyttämään ikkunasta persettä ja herättämään ihmiset keskellä yötä.

Vierailija
38/47 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhan kova hinta Suomelle ja suomalaisille kolmesta em-ottelusta ja yhdestä vaivaisesta maalista.

Vierailija
39/47 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan jalkapalloa, vihaan suomen esittämää nysväys potkupalloa. Tylsimmät pelit koko kisoissa oli suomen matsit

Suomi-pelien laatu käy hyvin selville kuuntelemalla brittiselostajien selostusta peleistä. Selostajat melkein nukahtivat istualleen: ei mitään intoa mistään, ainoat nimeltä mainitut pelaajat ovat Pukki ja Kamara.

Vierailija
40/47 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan tyhmiä ihmisiä lajista riippumatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän