Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jo 3 viikkoa ilman psyykelääkettä....

Vierailija
29.06.2014 |

lopetin seinään 3 viikkoa sitten ja mennyt paremmin kuin olisin voinut kuvitella. olen jopa nukkunut. tuleekohan takkapakkia? 7 vuotta söin ja isoilla annostuksilla. Kokemuksia?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 06:29"]lopetin seinään 3 viikkoa sitten ja mennyt paremmin kuin olisin voinut kuvitella. olen jopa nukkunut. tuleekohan takkapakkia? 7 vuotta söin ja isoilla annostuksilla. Kokemuksia?

[/quote]

MikÄkÖhÄn lÄÄkeaine kyseessÄ? Siis vaikuttava aine. Siitäkin kiinni mahd.takapakit ym. Milä indikaatiolla käytit? Miksi ns.seinään lopetus?

Vierailija
2/64 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketipinor. 100-300mg. Lopetin seinään, koska kohdallani muunlainen lopetus ei onnistu. En halunnut enää turruttaa itseäni. t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon. Itse pyristelen irti ssri-lääkkeistä pienentämällä annosta. Puolitan ja puolitan. Syynä libidon totaalinen katoaminen ja orgasmikyvyttömyys. 

Vierailija
4/64 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin lopetin ketipinorin 1200mg isoimmillaan annos. Nykyään syön ataraxia nukahtamiseen silloin tällöin, mutta muuten nukun yllättävän hyvin. Ensin luulin etten pysty nukkumaan enää koskaan ilman ketipinoria, mutta toisin kävi...

nyt vaan mietin miten pääsisisn tästä 40kg eroon jotka tuo lääke toi...

Vierailija
5/64 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos vastauksesta nro 5. Itse pelkäsin myös unettomuutta, mutta olen nukkunut ainakin toistaiseksi. Tuo sinun annoksesi tosi iso. itse otin 100mg-300mg 7 vuotta. en koske ketipinoriin enää koskaan. itselleni tuli vain 10 kiloa. tsemppiä nro 5. t.ap

Vierailija
6/64 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketipinorin lopetus yhtäkkiä voi aiheuttaa psykoosin ihan terveellekin. En suosittele. Kannattaa vähentää annosta ensin. 

Vierailija
7/64 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisimpä itsekkin, ketipinor täälläkin. Siihen vaan sit loppuis nukkuminen.. ilman lääkkeitä en nuku :/

Vierailija
8/64 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olis syytä jo ottaa!

Vierailija
9/64 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 09:20"]

Nyt olis syytä jo ottaa!

[/quote]

Vierailija
10/64 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelottavan hyvin sujunut seinään lopetus, mutta pelkään, että takapakkia tulee. t.ap

Vierailija
11/64 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 09:30"]

pelottavan hyvin sujunut seinään lopetus, mutta pelkään, että takapakkia tulee. t.ap

[/quote]

Mun mies lopetti seinään ketipinorin, annostus 600 mg/vrk. Ensimmäiset 3 viikkoa hänelle oli helvettiä, oksensi, ei nukkunut jne. Sitten helpotti. VEikkaan että olet jo paremmalla puolella.

Vierailija
12/64 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos nro 12. tuollaiset viestit tsemppaavat tosi paljon. kohta tosiaan 3 viikkoa tulee täyteen. söikö miehesi kauan tuolla annostuksella? 600mg tosi iso annos. Uskon, että omalla kohdallani vain seinään lopetus onnistuu. t.ap

Vierailija
13/64 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 09:24"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 09:20"]

Nyt olis syytä jo ottaa!

[/quote]

[/quote]

Vierailija
14/64 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse söin 3 vuotta mirtoja,lyricaa,ja venlafaxeja.Siihen vielä opamoxit päälle.

Psykiatri olis varmaan syöttänyt loputtomiin,saahan hän siitä lääketehtaan provikat,nyt en syö mitään,lopetin vaiheittain ja painoakin lähti 10kg aika nopeasti pois ja mieli virkeä,paitsi nyt kun on darra.Henkinen krapula ja ei paljon naurata.

Vierailija
15/64 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä!!! 

Vierailija
16/64 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, lopetitko samalla alkoholin käytön? Missä kunnossa maksa on?

Vierailija
17/64 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Söin monta vuotta Ketipinoria 800mg vuorokaudessa masennukseen / bipoolarihäiriöön. Lihoin valtavasti ja masennuin vielä enemmän. Lopetin puoli vuotta sitten lääkityksen täysin seinään ilman ongelmia! Muutama päivä unettomuutta, mutta ei muuta. Alotin Lamictal-lääkityksen 3kk sitten. Masennus on poissa, olem energinen ja parasta kaikessa, olen 23kg kevyempi kuin jouluna! Jälleen koossa 36 ja itsetunto pitkästä aikaa hyvä :)

Mutta minkä ihmeen takia luulette, että lääkärit sais provikkaa lääkkeiden kirjoittamisesta? Ja kuka oikeesti luulee, että ne lääkärit haluaa entisestään pahentaa potilaan oloa??? Ja mikä tää juttu on, että "mulle ei enää määrätä sitä ja sitä"? Senkun menette privaattilääkärille, vaihtoehtoja on vaikka kuinka! Ei ne siellä teidän vanhoja lääkkeitä mistään näe!

Vierailija
18/64 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastuin keskivaikeaan masennukseen ja useiden lääkekokeilujen ja annostusten jälkeen päädyin syömään seromexiä 120mg/vrk.

Söin kuusi vuotta ja tuo aika oli kuin olisin elänyt pumpulissa, mikään ei tuntunut miltään ja mitään en saamut tehtyä. Söin myös unilääkkeitä, jotka lopetin itse ja valvoin monta vrk., koska mulla ei enää unilääkkeet tehonneet, vaan menin niistä aivan tokkuraan ja muistamattomaksi. Olin eräänä iltana tyhjentänyt kaksi levyä unilääkkeitä, itse siitä mitään muistamatta. Tuloksena paha olo ja päänsärky ja oksentelu.

Tuon tapauksen jälkeen päötin lopettaa myös seromexin pikkuhiljaa, tuloksena sähköiskumaisia tuntemuksia niskassa ja päässä. Niin vain lopetin, enkä ole katunut.

Nyt tusta ajasta on useita vuosia ja sanoisin, että kognitiiviset kyvyt ovat heikentyneet, varsinkin muisti on huonontunut.

Kyky tuntea syviä tunteita on myös kadonnut. En ole koskaan iloinen, joskaan en surullinen.

Elän tälläistä pientä ja hyvin rajattua ja kontroloitua elämää. Pärjäilen kun saan olla omissa oloissani, enkä kaipaa ihmiskontakteja.

Olen miettinyt ja tullut siihen tulokseen, ettei kaikkia ihmisiä voi auttaa lääkkeillä ja minä kuulun heihin.

Vierailija
19/64 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 11:46"]

Sairastuin keskivaikeaan masennukseen ja useiden lääkekokeilujen ja annostusten jälkeen päädyin syömään seromexiä 120mg/vrk.

Söin kuusi vuotta ja tuo aika oli kuin olisin elänyt pumpulissa, mikään ei tuntunut miltään ja mitään en saamut tehtyä. Söin myös unilääkkeitä, jotka lopetin itse ja valvoin monta vrk., koska mulla ei enää unilääkkeet tehonneet, vaan menin niistä aivan tokkuraan ja muistamattomaksi. Olin eräänä iltana tyhjentänyt kaksi levyä unilääkkeitä, itse siitä mitään muistamatta. Tuloksena paha olo ja päänsärky ja oksentelu.

Tuon tapauksen jälkeen päötin lopettaa myös seromexin pikkuhiljaa, tuloksena sähköiskumaisia tuntemuksia niskassa ja päässä. Niin vain lopetin, enkä ole katunut.

Nyt tusta ajasta on useita vuosia ja sanoisin, että kognitiiviset kyvyt ovat heikentyneet, varsinkin muisti on huonontunut.

Kyky tuntea syviä tunteita on myös kadonnut. En ole koskaan iloinen, joskaan en surullinen.

Elän tälläistä pientä ja hyvin rajattua ja kontroloitua elämää. Pärjäilen kun saan olla omissa oloissani, enkä kaipaa ihmiskontakteja.

Olen miettinyt ja tullut siihen tulokseen, ettei kaikkia ihmisiä voi auttaa lääkkeillä ja minä kuulun heihin.

[/quote]

Sama. Minulla kyvyttömyys ihastua ja tuntea seksuaalista halua jäi myös pysyviksi. Olen tyhmä ja haluton. Lääkkeiden takia. Entinen minä kamppaili omien demoniensa kanssa, mutta ainakin sain orgasmin ja olin älykäs. 

Vierailija
20/64 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa tekstiä nro 18. Aivan kuin omasta suustani. minulla täysin lähimuisti mennyt ja toistelen samoja asioita. Saa nähdä miten käy, kun aloitan syksyllä uudessa työpaikassa. Mieluiten olisin kotona ilman kontakteja. t.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan