Posti väittää tuhonneensa yli 1000 euron kiikaritähtäimen. En usko
Paketti seilasi aikansa ja posti sitten selityksensä mukaan tuhosi tämän kiikaritähtäimen. En usko tätä tuhoamista vaan että joku "loppupäästä" pölli tuotteen.
Posti itsekin ilmoittaa tuhoavansa vähäarvoisia tuotteita. 1000 euron kiikaritähtäintä kukaan ei erehdy pitämään vähäarvoisena.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9ff0ec80-d29e-4a74-8f17-1df248e3a76e
-Entä miten paketit päätyvät hävitettäviksi?
– Määrä-ajan jälkeen lähetys toimitetaan löytötavarapalveluun. Jos lähetys on arvion mukaan arvoltaan pieni, se voidaan hävittää. -
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni teistä on ollut Postissa töissä pakettipuolella? Voin kyllä sanoa, että ei niitä käsitellä mitenkään silkkihansikkain, ellei niissä ole sitten helposti särkyvää tarraa.
Mun mies on kertonut että ne pelaa niillä paketilla jalkapalloa. Myös niillä missä lukee kyljessä särkyvää 🙄
Aivan varmasti asia on näin, koska sinun miehesi niin kertoo. Huoh.
Paketti soveltuu melko huonosti jalkapalloiluun.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee aina kirjeposti luotettavasti - paitsi juuri sen yhden kerran, kun vanha tätini laittoi onnittelukortin ja 50 e rahaa sen väliin. Joko niiden laitteilla näkee esim. setelien metallijuovat tai sitten joku poimii omiin liiveihinsä onnittelukuorilta näyttävät, jos niissä sattuisi olemaan rahaa. ☹
Kannattaa noudattaa sääntöjä.
"Rahan lähettäminen tavallisessa kirjeessä on toimitusehdoissamme kiellettyä. Ainoastaan postivakuutettuna lähetyksenä rahaa voi lähettää."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni teistä on ollut Postissa töissä pakettipuolella? Voin kyllä sanoa, että ei niitä käsitellä mitenkään silkkihansikkain, ellei niissä ole sitten helposti särkyvää tarraa.
Mun mies on kertonut että ne pelaa niillä paketilla jalkapalloa. Myös niillä missä lukee kyljessä särkyvää 🙄
Sinä siis tiedät kaikkien konttoreiden kaikki tapahtumat ? Mistä?
Uskon kyllä tuota että tuollaista tapahtuu, koska olen itse nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä potkitaan kun palloa. Esim kun lastaavat paketteja terminaalilla niin jos on pikkupaketti niin se potkaistaan autoon/autosta pois.
T:toinen todistaja joka ajaa muun firman kuljetuksia toimitettavaksi postille
Mun lähettämä ei koskaan mennyt perille. Äitimuori jäi ilman äitienpäiväkorttia Postin takia!