Häpeän suomalaisten naisten kesätyyliä!
Koittakaa hyvät naiset edes vähän tsempata kesäpukeutumisen kanssa! Kaupunkilomalle ei tulla suoraan navetasta lähteneen näköisenä! Miten joku voi lähteä reissuun tällaisissa asuissa:
Esimerkki 1: Huivi, jossa lukee "Emäntä", feikki-Crocsit, ryppyiset puuvillacaprit, musta toppi, tatuoinnit näkyvissä, laittamaton tukka, ei meikkiä, löllyvä ryhditön kävelytyyli.
Esimerkki 2: Boot-cut farkut, joissa rispaantuneet lahkeet, likaiset valkoiset lenkkarit, sekavärinen "kananpersetukka", liian lyhyt t-paita, joka paljastaa vatsamakkaran, Bandana-huivi.
Esimerkki 3: Maastohousut, huppari, kimalleballeriinat, mainoslippis, Marimekon ostoskassi käsilaukkuna.
Pahinta ei oikeastaan ole tyylitajun puute, vaan sellainen täydellinen välinpitämättömyys omasta ulkonäöstä, löntystelevä kävelytyyli ja lähes poikkeuksetta ylipaino.
Vähän ryhtiä kanssasisaret!
Kommentit (60)
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 22:43"]
Miehistä suurin osa seuraa muotia?? Heh, ehkä alle 20-vuotiaat.
[/quote]
Kyllä miehet seuraa suomessa seuraa muotia aikuisinakin. Usein näkee esim. terassilla kun mies on muodikkaasti pukeutunut, mutta nainen hänen seurassaan hyvin mauttomasti.
-mies-
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 22:48"]
[/quote]
Kyllä miehet seuraa suomessa seuraa muotia aikuisinakin. Usein näkee esim. terassilla kun mies on muodikkaasti pukeutunut, mutta nainen hänen seurassaan hyvin mauttomasti.
-mies-
[/quote]
Ja sit sä heräsit.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 22:35"]Olen aina ihmetellyt suomalaisten naisten huonoa pukeutumista, suomessa kumminkin miehet pukeutuvat siististi ja muodikkaasti.
-mies-
[/quote]
Aina liian tiukat tai joka puolelta liian löysät housut. Lahkeet liian lyhyet (kamalaa) tai kääritty parille laskokselle.
Paras kesäpaita on se viime kesän lomareissulta tuotu räväkän oranssi "armanin" t-paita, mikä mukavasti pullistelee kainaloista.
Siistit sandaalitkin on vielä ok kesäkengät (nahkaiset, ei mitään muovisia urheilusandaaleja), mutta ne lenkkarit tai kulahtaneet mokkasiinit, auh.
Älkääs nyt. :) Euroopan parhaitenhan suomalaiset miehet pukeutuu. Ihan heittämällä menisivät tanskalaisen Se og Hör:n tekemän muotitutkimuksen kärkeen.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 22:15"]
Koittakaa hyvät naiset edes vähän tsempata kesäpukeutumisen kanssa! Kaupunkilomalle ei tulla suoraan navetasta lähteneen näköisenä! Miten joku voi lähteä reissuun tällaisissa asuissa:
Esimerkki 1: Huivi, jossa lukee "Emäntä", feikki-Crocsit, ryppyiset puuvillacaprit, musta toppi, tatuoinnit näkyvissä, laittamaton tukka, ei meikkiä, löllyvä ryhditön kävelytyyli.
Esimerkki 2: Boot-cut farkut, joissa rispaantuneet lahkeet, likaiset valkoiset lenkkarit, sekavärinen "kananpersetukka", liian lyhyt t-paita, joka paljastaa vatsamakkaran, Bandana-huivi.
Esimerkki 3: Maastohousut, huppari, kimalleballeriinat, mainoslippis, Marimekon ostoskassi käsilaukkuna.
Pahinta ei oikeastaan ole tyylitajun puute, vaan sellainen täydellinen välinpitämättömyys omasta ulkonäöstä, löntystelevä kävelytyyli ja lähes poikkeuksetta ylipaino.
[/quote]
Onko tollasia emäntä-huiveja oikeesti olemassa? En ole ( onneksi) nähnyt, kun en asu Suomessa. Voi järkytys jos on. Tunnen myös hirveää myötähäpeää jos jollain on sellanen "navettapiian" tavalla solmittu huivi päässä. Siitä tunnistaa Suomi-tytön ulkomailla.
Järkyty ihan vapaasti. Minä käytän huivia myös Lontoossa ja ei kukaan miljoonakaupungissa ollut yhtään järkyttynyt.
Minä tykkään maastohousuista, ja voin käyttää niitä kyllä, oli kesä tai talvi.
Ja mulla on duudsoneiden emäntä-huivi, ihan muuten siksi että tarvitsin huiveja kun ihosairauteni vuoksi jouduin leikkaamaan osin kaljun eikä aina viitsi tukkaa laittaa, ja toisekseen se peittää kauhean näköistä ihoa. Ostin noita siksi että maksoivat 1.50e kappale, olivat siis halvimpia kaupassa.
Myös bandanaa voin käyttää.
Meikkiäkään en käytä, mä en sun takia rupea meikkaan, kun käyn nopeasti kaupassa kerran viikossa, muuten mua ei kukaan katsele. Enkä kyllä sitä tukkaakaan laita hakeakseni ruokaa.
Turha noista pinnallisista bimboista onvälittää. Kauhistelevat varmaan myös kaljuja syöpäpotilaita. Kummaa, ettei sairaat yhtään meikkaa. nro 49 huivilla on hyvä peittää vaikka huonot hiukset, sairauden vuoksi.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 23:28"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 22:15"]
[/quote]
Onko tollasia emäntä-huiveja oikeesti olemassa? En ole ( onneksi) nähnyt, kun en asu Suomessa. Voi järkytys jos on. Tunnen myös hirveää myötähäpeää jos jollain on sellanen "navettapiian" tavalla solmittu huivi päässä. Siitä tunnistaa Suomi-tytön ulkomailla.
[/quote]http://kauppa.duudsonit.com/ isäntä/emäntä tuotetta löytyy useampaa lajia
Jokainen näkee mitä tahtoo nähdä.
Istuskelin yhtenä iltana kahvilassa erään Hgin kantakaupungin pikkukadun varrella. Kadulla kävi ihana kesäillan kuhina ja bongailin monia upeita kesätyylejä. Säänmukaista, ja originellia. Laatua oli niin vaatteissa kuin asusteissakin. Ja ihmiset kesän kaunistamia, oli nuorta lempeä ja kypsempiäkin pareja. Silmä lepäsi ja kahvi oli maukasta.
Tänä kesänä on kyllä tullut pukeuduttua lähinnä toppatakkiin, ja pitkiin housuihin joiden alla on pitkät kalsarit. Päässä pipo. Hävetkää vapaasti.
Tänä kesänä on kyllä tullut pukeuduttua lähinnä toppatakkiin, ja pitkiin housuihin joiden alla on pitkät kalsarit. Päässä pipo. Hävetkää vapaasti.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 23:45"]
Ihana viesti, kiitos 52.
[/quote]Ja ihana iltakin.
Tiedät ehkä tilanteen kun kaupunki on kesäpäivän jälkeen hiljenemässä ja ihmiset suuntaavat kuka kotiinsa kuka kesäkinoon. Ja ovat avoimia toisilleen ja kesälle...
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 22:23"]
Sori, en kiinnitä huomiota muiden pukeutumiseen. Johtuukohan siitä että mulla on oma elämä tai jotain...
[/quote]
Itse olen kiinnostunut muodista ja kulttuurista yleisellä tasolla, aivan lapsesta asti ja teen töitä alalla, siksi mua kiinnostaa vaikka omaankin oman elämän. Suomalaisten mauttomuus satuttaa.
Ei-ap.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 22:48"]
[/quote]
-mies-
[/quote]
Herää kysymys, että mikähän muotiaikakausi miehillä on kyseessä?
"Onko tollasia emäntä-huiveja oikeesti olemassa? En ole ( onneksi) nähnyt, kun en asu Suomessa. Voi järkytys jos on. Tunnen myös hirveää myötähäpeää jos jollain on sellanen "navettapiian" tavalla solmittu huivi päässä. Siitä tunnistaa Suomi-tytön ulkomailla."
Miten se huivi pitäis solmia? Leuan alle? -reps-
"Onko tollasia emäntä-huiveja oikeesti olemassa? En ole ( onneksi) nähnyt, kun en asu Suomessa. Voi järkytys jos on. Tunnen myös hirveää myötähäpeää jos jollain on sellanen "navettapiian" tavalla solmittu huivi päässä. Siitä tunnistaa Suomi-tytön ulkomailla."
AP, on bongannut mut! Tosin mulla ei ollut bandanaa, sekoitit varmaan johonkin toiseen. Valitettavasti en kotona tajunnut, että se t-paita oli niin kovin lyhyt. Ne farkut on mun suosikit, enkä tiedä oikein mitä vikaa niissä on paitsi että alkavat olla loppuunkäytetyt.
Hymyillään, kun tavataan taas!