Häpeän suomalaisten naisten kesätyyliä!
Koittakaa hyvät naiset edes vähän tsempata kesäpukeutumisen kanssa! Kaupunkilomalle ei tulla suoraan navetasta lähteneen näköisenä! Miten joku voi lähteä reissuun tällaisissa asuissa:
Esimerkki 1: Huivi, jossa lukee "Emäntä", feikki-Crocsit, ryppyiset puuvillacaprit, musta toppi, tatuoinnit näkyvissä, laittamaton tukka, ei meikkiä, löllyvä ryhditön kävelytyyli.
Esimerkki 2: Boot-cut farkut, joissa rispaantuneet lahkeet, likaiset valkoiset lenkkarit, sekavärinen "kananpersetukka", liian lyhyt t-paita, joka paljastaa vatsamakkaran, Bandana-huivi.
Esimerkki 3: Maastohousut, huppari, kimalleballeriinat, mainoslippis, Marimekon ostoskassi käsilaukkuna.
Pahinta ei oikeastaan ole tyylitajun puute, vaan sellainen täydellinen välinpitämättömyys omasta ulkonäöstä, löntystelevä kävelytyyli ja lähes poikkeuksetta ylipaino.
Vähän ryhtiä kanssasisaret!
Kommentit (60)
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 22:31"]
Ap unohti mainta miesten urheilusandaalit, mitä moni nainen pitää.
[/quote]
Miesten urheilusandaalit? Mä omistan urheilusandaalit, mutta kyllä ne on naiste mallia.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 22:24"]
Kaupunkilomalle tullaan rentoutumaan.Kuka viitsii arvostella tuntemattomia. Huivi suojaa hiuksia auringolta ja on muodikas. Suomalainen menee vaikka verkkareissa minne haluaa sinulta kysymättä.
[/quote] Miksi suomalaisen huivi on muodikas mutta ulkomaalaisen ei?
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 22:31"]
Ei mun kotikaupungissa (pääkaupunkiki keskieuroopassa) tollasia näe. Ap unohti mainta miesten urheilusandaalit, mitä moni nainen pitää. Ja keinokuituinen kireä urheilupaita, vaikka urheiltu ei ole koskaan ja sen huomaa.
[/quote]
Nuo sandaalit on kyllä karseita. Myös miehillä.
AP, anna olla. Hyvä että muut on metsästä, voit itse loistaa ;)
Olen aina ihmetellyt suomalaisten naisten huonoa pukeutumista, suomessa kumminkin miehet pukeutuvat siististi ja muodikkaasti.
-mies-
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 22:33"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 22:24"]
Kaupunkilomalle tullaan rentoutumaan.Kuka viitsii arvostella tuntemattomia. Huivi suojaa hiuksia auringolta ja on muodikas. Suomalainen menee vaikka verkkareissa minne haluaa sinulta kysymättä.
[/quote] Miksi suomalaisen huivi on muodikas mutta ulkomaalaisen ei?
[/quote]
On ilo olla suvaitsevainen, kaikkien huivit on ok.
Loistaa? Siis tuntea myötähäpeää...
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 22:35"]
Olen aina ihmetellyt suomalaisten naisten huonoa pukeutumista, suomessa kumminkin miehet pukeutuvat siististi ja muodikkaasti.
-mies-
[/quote]
Hehe, joo, niin pukeutuu :D
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 22:25"]
I couldn't agree more. Näitä daameja on Suomi pullollaan.
[/quote] Who you agreeing with?
Heti, kun tulee kesä, niin panostan siihen kesäpukeutumiseenkin. Lupaan.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 22:37"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 22:25"]
I couldn't agree more. Näitä daameja on Suomi pullollaan.
[/quote] Who you agreeing with?
[/quote]
With ap.
No sori. En jaksa käyttää meikkiä vain sen takia, että sinä saatat hyvin pienellä todennäköisyydellä nähdä minut kävellessäni kaupungilla. Yritä ymmärtää, ettei kaikkien elämä pyöri oman ja muiden ulkonäön ympärillä. En suoraan sanottuna jaksa kävellä kauniissa korollisissa kesänkengissä, kaunis hame päällä, hieno laukku olalla ja täydet meikit naamassa. Kesällä haluan vihdoinkin vain nauttia enkä jaksa alkaa laittautumaan.
Suomalaiset miehet ei todellakaan pukeudu muodikkasti..
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 22:40"]
[/quote]
Kyllä suurin osa seuraa muotia ja pukeutuu sen mukaan.
_mies-
Joko bongauspaikkasi on ollut satamassa ja nämä naiset jotain maakuntien risteilyturisteja, tai sitten kirjoittamasi on satua. Ei tuollaista vaatetusta näe Hgissä kenelläkään.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 22:35"]Olen aina ihmetellyt suomalaisten naisten huonoa pukeutumista, suomessa kumminkin miehet pukeutuvat siististi ja muodikkaasti.
-mies-
[/quote]
Hmph. Röhönauru.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 22:41"]
[/quote]
_mies-
[/quote]
Reps :D
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 22:41"]
[/quote]
_mies-
[/quote]
Kyllä kyllä. *ja villiä nyökytystä*
Miehistä suurin osa seuraa muotia?? Heh, ehkä alle 20-vuotiaat.
Miten ap:lle kuuluu/häiritsee muiden pukeutuminen.
Ylipaino on ihmisen henk.koht. asia, ei liity tyyliin.
Monet haluavat esitellä tatuointejaan.
Moni ei meikkaa muutenkaan, miksi "tyylikkään" naisen kuuluu meikata tai on heti juntti. Ennemminkin kesäkeleillä on karmean näköistä, jos neitokaisilla on hirveät pakkelit naamalla ja hiki helmeilee ja kököttää ne pakkelit. Luonnonlapsi on parempi. Olen 36v ja meikkaan aniharvoin arkisin, töihin, kesäpäivää viettäessäni jne. Jos joku verisuoni tai rypyn alku näkyy niin sitten näkyy, mielestäni monesti meikkaamalla mennään ojasta allikkoon.