Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyylitaiturit: tähän mekkoon asusteet: laukku, kengät ja koru?

Vierailija
28.06.2014 |

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkoosin mekon kanssa yhdistäisin sirohkon rannekorun ) eli ei mikään chunky) sekä tosiaan näyttävät korvakorut. Paljas kaula-ja dekolteealue näyttävät usein kauniilta, toki riippuen ihmisestä. Materiaalina turkoosin kanssa hopea.

Laukuksi hihnaton, suht simple clutch, joko nudena tai mustana, joista jälkimmäinen tuo kontrastia turkoosiin. Kengät samahkoa väriä laukun kanssa. IMO

Vierailija
42/43 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mekko huutaa hopeaa!! Jos haluat, voit yhdistää bling bling hopeiset strassikengät (korkoa saa olla niin paljon kuin osaat kävellä) ja siromman kaulakorun. Tai/ja vähän massiivisemman käsikorun (voisi olla hopeaa+mustaa?). Musta laukku sopii yleensä kaikkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau, ompas mulle tullut vastauksia! Kiitos kaikille vastanneille! Puku tulee hääjuhliin: Kreikkaan. Kirkkoon tulee siis peittää olkapäät ja siihen olen jo ostanut hopeisen huivin (kuvaa kovin vähän huivia, mutta on tuohon pukuun sopiva). Väreiltäni olen kylmä. Koruiksi keksi juuri viime yönä mieheltä saamani kalevalakorun hopeiset korut sinivihreillä kivillä. Siis kaulakoru ja korvikset sellaiset riippuvat vähän isommat. En löytänyt mistään tuon korun kuvaa, jonka voisin liittää tähän.

Kynsilakan väriä mietin. Täällä on jo ehdotettu punaista ja nudea. Muita ideoita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme