Auttakaa, mitä teen miehelleni? Jatkuvasta nukkumisesta kysymys nyt.
Hän on 56-v, nukkuu semmoiset 15 h/vrk plus kahdet päikkärit. Onko tämä normaalia??? Ovatko teidän miehenne samanlaisia? Olen onneton, haluaisiin viettää miehen kanssa valveillaoloaikaa ja muutakin.
Kommentit (53)
Mies on eläkkeellä jalkojen ja selän takia, minä töissä: Nyt olen lomalla, vielä ensi viikonkin. Mutta olen kotona, koska minnekään ei voi lähteä, kun mies nukkuu ja nukkuu ja nukkuu....................
Ap
No ei ole normaalia. Miten sokerit?
Sokereista ei voi tietää, koska hän (miehille tyypilliseen tapaan) ei suostu lääkäriin. Nooh, meneehän ne vuorokaudet noinkin, 18 h/vrk nukkuessa, itkettää................. Ja tätä samaa on jatkunut jo puoli vuotta :(
Ap
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 21:18"]
Minkä ikäinen sä olet?
[/quote
Olen 54, duunissa. Tää 18 h/vrk nukkuva on eläkkeellä, 56-v.
Kilpirauhasen vajaatoiminnalta kuulostaa. Lääkäriin mars!
Jos asutte pk-seudulla voit tilata yksityislääkärin kotiisi. Mies kuolee tuota menoa.
mä kyllä eroasin.. ei tuo ole parisuhteessa elämistä nähnytkään, kun vain AP on kiinnostunut miehensä hyvinvoinnista ja haluaisi viettää hänen kanssaan yhteistä aikaa. Harmillinen tilanne :(
Eilen illalla (silloin kun mies vielä oli valveilla) katselin häntä ja näin, että silmänvalkuaiset ovat vähän kellertävät ja huulet ovat hiukan sinertävät. Mutta lääkäriin en häntä saa, onkohan nuo oireet vaarallisia? Mulle itselle tulee mieleen maksakirrosi ja sydämen vajaatoiminta.
Ap
Eroa siitä ja jätä nukkumaan rauhassa. Tommosesta unikeosta on vaan mukavampaa kun saa olla ihan yksin ja nukkua ilman häiriötä
Mies heräsi klo 13.00, ja meinaa nyt nukahtaa taas (klo 16.16), äsken räjähdin ja sanoin hänelle ns. "suorat sanat". En jättäisi miestä sairauden tai vamman vuoksi, ja haluan hänet lääkärin tutkimuksiin, mutta miten?? Kyllä hänen se pitäisi tajuta, että rakastan häntä. Ja haluan tietää, mikä on vialla, diagnoosin ja lääkkeitä??
Ap
Diagnoosin tekee lääkäri. Sun täytyy nyt antaa uhkavaatimus: mies lääkäriin tai lähdet kävelemään. Ei tuolle jääräpäälle mikään muu auta.
Lääkäriin. Taustalla tod. näk. jokin sairaus.