Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Miksi et katso naista silmiin, kun rakastelet?

Vierailija
28.06.2014 |

Onko syynä jännitys vai eikö kumppanin naama miellytä?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa muista miehistä sanoa, mutta itsestäni kyllä. Mulla asia on hyvin yksinkertainen. Diagnosoitu autismi. Silmiin katsominen ihan kaikissa tilanteissa on ahdistavaa.

Yhdynnässä on kuitenkin asia mihin voin vastata. Pusuttelu. Sitä voin tehdä alussa mutta en enää loppuhuipennuksen lähellä. Touhu ottaa kuitenkin jonkin verran voimille ja oma kuuma hengitys yhdistettynä naisen kuumaan hengitykseen nenänpäät lähellä toisiaan, ei vain toimi. Happi loppuu. Tämän vuoksi nostan päätä tai olen pää olkapäällä. Saa happea! Ehkä silmiin katsomisessa on jotain samanlaista. On ne nenät siinäkin toisiaan lähellä.

Vierailija
22/36 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lopetti katsomasta silmiin kun rakkaus loppui. 😭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmiin katsominen on ihanaa molemmin puolin. Kokoero rajoittaa jonkinverran, varsinkin loppuhuipennuksen tullessa.

Vierailija
24/36 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuneena haluaa tuijottaa naidessa toista silmiin. Niin se vaan menee.

Vierailija
25/36 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä katsoa silmiin ja olen usein tyttöystävän päällä niin, että hän on selällään, joten asennon puolesta ei yleensä ongelmia. Tykkään dominoida ja saan eniten kiihoketta ko. asennosta, mikä osittain perustuu siihen, että pystyn suutelemaan häntä, tunnen itseni voimakkaaksi päällä ja kahlitsemaan hänen käsiä käsilläni. Tärkein plussa on kuitenkin se, että näen hänen silmänsä ja kasvonsa. En kuitenkaan katso häntä koko ajan, koska tuntuu, että jos näin teen, laukean liian nopeasti. Ja joskus, kun lisään voimaa työntöhin, näykkäisen samalla vähän hänen kaulaansa korvan tienoilta, mistä hän tuntuu nauttivan, ja jään sitten hetkeksi siihen asentoon ja keskityn työntöihin.

Vierailija
26/36 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä kumpikaan katso. Vaimolla on silmät kiinni aika usein.

Vierailija
27/36 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee kyllä ihan naurettavaksi ilmehtimiseksi, jos alkaa vakavana toista naidessa tuijottaa. Ei saakeli, mikä vaivaa ihmistä joka vaatii kumppania pitämään katsekontaktin naimisen ajan? Epävarmuusko, "enkö olekaan niin kaunis että minua voi katsoa", "ajatteletko jotain muuta naidessa kun et katso", "oon varmaan susiruma kun ei katsele mua".. Ei prkl.. Oottekste ihan tosissanne, että koko sessio pitäisi mulkoilla silmiin? Onhan nyt hittolainen naisessa paljon muutakin kaunista, kuin silmät! Keskityn sitäpaitsi siihen mille tuntuu, enkä niin paljoa siihen miltä näyttää. Yksi daami tosissaan joskus komensi päällä ollessaan mua aukaisemaan silmät, just kun olin lähellä saamista, no saipahan sitten 10 minuuttia lisää panemista, ku olin just hilkulla tyhjentyä.  Jäi kyllä kehittymättä suhteeksi saakka se juttu.. Yritin kertoa että kun tuntuu niin jumalaisen hyvältä sun pimppa, mut ei, piti yrittää nautiskella sit mulkoilemalla..

Vierailija
28/36 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exä alkoi pitämään silmiä kiinni sen jälkeen kun oli pettänyt.

Itsellä menee niin, jos on vaikka jotain huolia tai ajatus karkailee eikä juuri silloin jaksais oikein olla messissä.

Kai sillä on eroja persoonasta riippuen, nykyisen kanssa tuijotellaan aika paljon, varsinkin jos ollaan ihan lähekkäin. Edellisistä en ole niin välittänyt niin en muista että katsekontaktia olisi erityisemmin ollut.

Mun nyksä lopetti jossain vaiheessa silmiin kattomisen suudellessa ja kun minä oon päällä. Itse kun on päällä katsoo intensiivisesti silmiin 😭😭

Vierailija
29/36 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siks mä aattelinkin kysyä, sanothan jos et enää rakasta mua. Mut se lupas kertoo, jos asiat noin muuttuu 😭😭😭😭😭

Vierailija
30/36 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä katsoi silmiin silloin, kun hänellä oli rakkauden tunteet minuun. Oli suloista katsoa silmiin, nähdä hänen rakkautensa, ilmaista katseella omaansa. Kun rakkaus loppui, loppui silmiinkatsominenkin.

Oli aivan kauheaa, kun loppuaikoina hän päällä ollessaan katsoi ylitseni seinää ja pani itseään orgasmiin.

Rakastuneena on ihana katsoa silmiin kun osoittaa rakkautta fyysisestikin.

Tuli surullinen olo kun muistin tuon.

Vierailija
31/36 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena sanon että se olis todella pelottavaa ja karmivaa jos mies tuijottais silmiin kun harrastetaan seksiä. Eihän suudellessakaan katota silmiin

Vierailija
32/36 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihanaa jos mies joskus katsoisi silmiin rakastellessa. Työntelisi hitaasti, suudeltaisiin, näyttäisi katseen kautta rakkautensa ja tuottaisi samalla fyysistä nautintoa. Oih!

Vierailija
33/36 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran mies, johon hain katsekontaktia, ja joka totesi: ”mitäs sä kattelet?”

Joo tais olla yksipuolinen muutenkin se suhde.

Vierailija
34/36 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon posket ovat kuin Timo Jutilalla Ei voi katsoa menee hyvä seisokki pilalle

Vierailija
35/36 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siks mä aattelinkin kysyä, sanothan jos et enää rakasta mua. Mut se lupas kertoo, jos asiat noin muuttuu 😭😭😭😭😭

Varmaan lukenu ketjun, kun alkoi taas kattelee 🤗

Sama

Vierailija
36/36 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyksän kanssa pelkkä seksisuhde. Ei katso silmiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme