Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Miksi et katso naista silmiin, kun rakastelet?

Vierailija
28.06.2014 |

Onko syynä jännitys vai eikö kumppanin naama miellytä?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miehet kertokaa please, tää olis tosiaan mielenkiintoista tietää, meillä kanssa loppunut toi silmiin katsominen seksin aikana :/

Vierailija
2/36 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

IMO se tuntuu kummalliselta ja ahdistavalta, ei se mikään tuijotuskilpailu pidä olla.

En kyllä muutenkaan pidä silmiin katsomisesta, kun "tuntuu omituiselta".

ehkä kaikkia ei vaan innosta ajatus silmiin katsomisesta, eikä välttämättä jännitys tai muu.

romanttiset elokuvat on sit erikseen missä tuijotetaan silmästä silmään uuh aah.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas mies haluaa katsoa silmiin,  minä en, koska haluan irvistellä rauhassa.  En jaksa hallita ilmeitäni, mutta tiedän niiden vaihtelevan hymystä irvistykseen ja tuskaisesta euforiseen :D en halua olla tarkkailtavana kun haluan keskittyä nauttimaan täysillä.

Vierailija
4/36 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, eikä kyllä ole koskaan ole tullut mieleen tällaista ihmetellä. Enkä kyllä halua seksistä mitään tuijotuskilpailua. Minusta silmien sulkeminen on pikemminkin nautinnon merkki ja hyvin luonnollista. Ja kyllä haluan nauttia silmilläni myös toisen vartalosta kuin vain tuijotella intensiivisesti toista suoraan silmiin. Jos ap:sta silmiin katsominen seksin aikana tuntuu hyvältä, miksi et puhuisi siitä miehellesi? Tai pyytäisi katsomaan silmiin seksin aikana? Tai oletko jo pyytänyt?

Vierailija
5/36 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 10:10"]

Olen nainen, eikä kyllä ole koskaan ole tullut mieleen tällaista ihmetellä. Enkä kyllä halua seksistä mitään tuijotuskilpailua. Minusta silmien sulkeminen on pikemminkin nautinnon merkki ja hyvin luonnollista. Ja kyllä haluan nauttia silmilläni myös toisen vartalosta kuin vain tuijotella intensiivisesti toista suoraan silmiin. Jos ap:sta silmiin katsominen seksin aikana tuntuu hyvältä, miksi et puhuisi siitä miehellesi? Tai pyytäisi katsomaan silmiin seksin aikana? Tai oletko jo pyytänyt?

[/quote]

Minulla ei ole miestä. Kysyin, koska olen tässä sinkkuelämää viettäessäni havainnut, että miehiä on tässä asiassa kahta lajia. Toiset tuntuvat suorastaan välttelevän katsekontaktia.

Ap

Vierailija
6/36 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee naiselta niska poikki, jos takaapäin naidessa haluaa alkaa silmäkontaktia ottamaan, siksi siis ei silmiin tuijotella. :)

Vierailija
7/36 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tosiaan, joka asennossa tuo silmiin tuijottaminen ei onnistu ihan fyysisistä rajoitteista johtuen. Kyllä naiminen miehelle sen verran kovaa työtä kuitenkin on, ettei siitä mitään tule, jos alkaa toista silmiin tapittamaan. Siinä vain panee, minkä kerkiää ja tekee parhaansa, että naisella edes hiukan kutittaa reunoilta.

Vierailija
8/36 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun vaimo on päällä katson silmiin ja tisseihin. Takaapäin, en voi kumpaakaan nähdä.
Pitäisi hankkia peili.
Kenellä, muuten, on peilejä?

Vierailija
9/36 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 22:51"]

Niin miehet kertokaa please, tää olis tosiaan mielenkiintoista tietää, meillä kanssa loppunut toi silmiin katsominen seksin aikana :/

[/quote] Kyllä minä katson naista silmiin panonkin aikana. / vilivallaton

Vierailija
10/36 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni katselisin enemmänkin niihin sinisiin silmiin seksin aikana. Vaimo taas pitää paljon silmiä kiinni ja sen lisäksi suutelemme suuren osan seksin ajasta.

Kivaa on kun vaimo ottaa suihin ja katsoo samalla silmiin.

Vierailija
11/36 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi katsoisin silmiin kun voin katsoa tissejäkin?

hra47

Vierailija
12/36 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein naisilla on kuitenkin silmät kiinni kun rakastelevat. pitäisikö miehen avata silmäluomet?    aivot saa suurimman osan informaatiosta silmillä, ja silmien kiinni pitäminen vahvistaa muista aisteja ja tuntoja    

Vierailija
13/36 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muijan pers'silmää tuijottelen, kun takaa nylkytän. Edestäpäin jyystäessä mietin usein naapurin Jennaa, enkä viitsi pilata mielikuvia muijaa mulkoilemalla. Paitsi kun nalli alkaa palaa, niin tuijottelen lasittunut ilme naamallani muijaa silmiin samalla kun tähtään liistereitäni niiden suuntaan. 

Vierailija
14/36 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muijani naama on sen verta karski ettei viitti katella ku menee seisokki pilalle. Runko sillä sentään on priimaa eli kattelen tissit ja perseet niin pysyy jyystössä tahti päällä.

Vierailija
15/36 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä katson. On mahtavaa nähdä ne ilmeet kun nainen laukeaa      3====D  -------

Vierailija
16/36 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies haluaa nimenomaan koko ajan tuijottaa silmiin seksin aikana, mikä aiheuttaa sen, että esim. lähetyssaarnaajassa on tavallaan väärässä kulmassa koska on niin paljon pidempi kuin minä. En saa sitä munaa kokonaan sisälleni, mikä ärsyttää.

Eikä tietenkään ikinä halua takaapäin. Mun lempiasentoni ☹️

Vierailija
17/36 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä alkoi pitämään silmiä kiinni sen jälkeen kun oli pettänyt.

Itsellä menee niin, jos on vaikka jotain huolia tai ajatus karkailee eikä juuri silloin jaksais oikein olla messissä.

Kai sillä on eroja persoonasta riippuen, nykyisen kanssa tuijotellaan aika paljon, varsinkin jos ollaan ihan lähekkäin. Edellisistä en ole niin välittänyt niin en muista että katsekontaktia olisi erityisemmin ollut.

Vierailija
18/36 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä pimeässä kyllä huomaa. Että aivan sama mihin sitä katsoo.

Vierailija
19/36 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persesilmää tuijotan hyvinkin intensiivisesti

Vierailija
20/36 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun keskittyy siihen, miltä kalussa tuntuu, se tunne vaan heikkenee jos pitää silmiin tuijotella. Yksi nainen ihmetteli mix pidin silmiä kii, vastaus oli, lauetakseni ja kun värkkinsä tuntui niin pirun hyvälle, tuntui vastaus kelpaavan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme