Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epävarma seksistä

Vierailija
06.01.2012 |

Nyt on ongelma pään sisässä.

Olen yli kolmekymppinen nainen, seksiä harrastanut vajaa kymmenen kertaa (!) koko elämäni aikana, en koskaan parisuhteessa. En ole seurustellut, muutamia tapailusuhteita ollut, mistä ei ole seurannut mitään. Runkkaan säännöllisesti ja tunnen selvää himoa ja kiihotusta, saan orgasmeja. Haluaisin seksiä rakastamani ihmisen kanssa, kokeilla juttuja ja nauttia seksistä.

Kysymys onkin, että onko mahdollista, että opin olemaan miehen kanssa tyydyttävässä suhteessa, vaikka kokemusta onkin vähän? Arastelen omaa hiljaista seksihistoriaani ja välillä mietin, voiko vaan olla totta, että seksi ei ole minua varten... Sitten kuitenkin ajattelen, että koska selvästi olen himokas ja kokeilunhaluinen, ja saan orgasmeja, en ole aseksuaali. Minua häiritsee kokemattomuuteni, mutta voihan olla, että hyvässä suhteessa miehelle tämä ei olisi mitenkään ongelma?

Kaikenlaisia sitä ihminen miettii.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmasi on tosiaan päänsisällä. Kokemattomuutesi ei varmasti haittaa suurinta osaa miehistä sillä seksi rupeaa maistumaan paremmalta mitä enemmän toista oppii tuntemaan.

Turhaan mietit tuommoisia vaan menet täysin rinnoin seksiin mukaan kun löydät sopivan kumppanin ja muista kertoa ja keskustella mistä tykkäätte tai mitä haluaisit kokeilla.

Me miehet harvoin ollaan ajatustenlukijoita.

Vierailija
2/4 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse pitkässä suhteessa, jossa seksiä oli joskus, mutta se ei ollut nautittavaa minun puoleltani. Nykyisen kanssa olen saanut kokea, mitä seksi voi naisellekin antaa.

Hyvän kumppanin kanssa voi aueta taivas ja voi jutella kaikesta avoimesti. Sulla on kaikki mahdollisuudet hyvään seksielämään,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei 30vee oo taitoja, niin ei miehet sellasta naista jaksa katella. Sorry, mut totuus.

Vierailija
4/4 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat aktiivisimmillaan ja parhaimmillaan ja vailla estoja 40 vuoden iästä ylöspäin.

Jos ei 30vee oo taitoja, niin ei miehet sellasta naista jaksa katella. Sorry, mut totuus.