Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

otin eilen lävistyksen. mies kehuu kauniimmaksi kuin ennen.

Vierailija
28.06.2014 |

Miehellä ei ole itsellä lävistyksiä eikä tatuointeja. Luvannut myös kustantaa joskus puolet tatuoinnista jos otan vielä uuden.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 20:08"]Sekö muka kaunistaisi sinua? En tajua. Ei lävistys ketään kauniimmaksi tee.

[/quote]

No kyllä tuo tuntuu tykkäävän. Kuulenma parempi korulla kuin ilman :D

-ap-

Vierailija
2/13 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 03:14"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 20:08"]Sekö muka kaunistaisi sinua? En tajua. Ei lävistys ketään kauniimmaksi tee.

[/quote]

No kyllä tuo tuntuu tykkäävän. Kuulenma parempi korulla kuin ilman :D

-ap-

[/quote]

En sit tiä onko ns. Paha tyttö enempi mieleen :D

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hemmetin typeriä. luulen että toi on muotia vähän aikaa ja sitten sitä aletaan pitää tosi rumana.  esim... nenärenkaat on ihan näppäriä härillä.  

Vierailija
4/13 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi nyt kuule tykkää vaan ettet tuon näköisenä ainakaan vedä ulkopuolisia puoleesi. Sorry...

Vierailija
5/13 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikaystävä oli aluks mun läväreitä vastaan, muttei nyt tykkäis, jos ottaisin nää poiskaan. On sen verran kiintyny näihin :3 Ja niin olen ittekkin. Tuleva työpaikka ei tuu olemaan asiakaspalvelua siinä määrin, että korut haittais, nii siitä on turha sanoo mtn kenenkään :)

t. 17v

Vierailija
6/13 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään lävistykset on muotia ainakin nuorten tyttöjen keskuudessa ja jotkut jopa uhka rohkeasti tekevät lävistyksiä ihan itse. Siitä lävistyksestä jää arvet kumminki niin onko siinä hirveesti järkee, ja Sitte iäkkäämpänä tulee katuma päälle. Sitä lävistystä pidetään ainakin yläasteella kovana ja coolina ja siistinä.

Vierailija
7/13 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 04:33"]Nykyään lävistykset on muotia ainakin nuorten tyttöjen keskuudessa ja jotkut jopa uhka rohkeasti tekevät lävistyksiä ihan itse. Siitä lävistyksestä jää arvet kumminki niin onko siinä hirveesti järkee, ja Sitte iäkkäämpänä tulee katuma päälle. Sitä lävistystä pidetään ainakin yläasteella kovana ja coolina ja siistinä.

[/quote]

Mä en ottanu lävistystä, et se ois jotenkin "cool", vaan siks, kun itse halusin ottaa. Kiusaajat vittuili jo valmiiks tästä pärstästä, tästä kropasta, oli lävistyksiä tai ei.

t. 17v

Vierailija
8/13 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lävistykset naamassa näyttävät aina kamalilta ja naurettavilta. Mitä ihminen hakee sillä, että siihen lärviin pitää ottaa jotain hiluja?

Vierailija
9/13 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekö muka kaunistaisi sinua? En tajua. Ei lävistys ketään kauniimmaksi tee.

Vierailija
10/13 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napalävistykset ne vasta rumia ovat, huh-huh.

Vierailija
11/13 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 09:29"]Kaikki lävistykset naamassa näyttävät aina kamalilta ja naurettavilta. Mitä ihminen hakee sillä, että siihen lärviin pitää ottaa jotain hiluja?

[/quote]

Omasta mielestä lävistykset on kauniita. Itsensä koristeluahan se on.

Vierailija
12/13 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihis otit, jos ulkonäkö muuttui noin radikaalisti

Vierailija
13/13 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylähuuleen keskelle. Siinä on ollut ennenkin muttei tämän suhteen aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän