Varpu ja Sami myyvät talonsa
https://www.etuovi.com/kohde/9575504?haku=M1679965210
Ihan kiva talo, tilava ja mukava, mutta voi tuota tonttia, kohtuullinen koko mutta ei mitään rauhaa. Joka puolella naapureita.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuokin häirikkönaapuriasia piti tuoda uhrina julkisuuteen. Kuka talon tuon tiedon jälkeen ostaa?!
Ei kaikki muista.
Se viimeinen pihakuva on häirikkönaapurin suuntaan. Rakennettu pätkä valkoista aitaa ja tuijia istutwttu siihen jatkoksi. Jossain lehtihaastattelussa siitä näköesteaidastakin mainitsivat.
Lakanakin käy näköesteestä.
On kyllä juuri sen näköinen talo, mitä heille voisi kuvitellakin.
Vierailija kirjoitti:
Sairaalavalkoinen sisustus.
Ahdistava.
Ei mitään elämän jälkeä. EI mitään.
Mistä tuo naapuririita on alkanut? Ja ihanko oikeudessa asti oltu?!
Hirmun valkoista, silmiin sattuu.
Aivan ihana koti! Niin kauniisti sisustettu.
Ostaisin ellen olisi köyhä.
Varmasti ostavat tontin ja rakentavat metsän keskelle. Se on ollut varpun haave
Me asuttiin tuon tyyppisessä talossa, tuollaisella alueella. Never again. 5 m: n päässä naapurin seinä. Joka talossa 3-4 alle 10 v kakrua. He le ve tin moinen melu kaiket kesät ja heti kun astut ovesta ulos joku naapuri töllää. YÖK.
Lapsiperheiden suosima alue. My A s s
Vierailija kirjoitti:
Onko heillä yhteisiä lapsia
Ei
Vierailija kirjoitti:
Aivan ihana koti! Niin kauniisti sisustettu.
Ostaisin ellen olisi köyhä.
Osta osta. Saat kaupan päälle ne jatkuvasti iholla kyttäävät naapuritkin. Ja olohuoneessa olet kaihtimet raollaan tai lähes kiinni. Jos et halua että joka kerta kun vilkaiset ulos, naapurin ukko tuijottaa ikkunassaan. Näin oli meillä. Ei mitään yksityisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuo naapuririita on alkanut? Ja ihanko oikeudessa asti oltu?!
Niiden riidathan äityi ihan käsirysyksi asti. Siitä oikeudenkäynnit.
Ihan leppoisalta on meno näyttänyt tuolla kyllä. Tuskin on naapurista haittaa enää ollut vuosikausiin.
Häirikkönaapurit hävisivät ja joutuivat maksamaan kaikkinensa n. 50 000 e kuluja. Hintsaset eivät olleet ainoita, joita häiriköitiin, vaan häiriköinti ulottui myös toiseen naapuripariskuntaan.
Ilmeisen kateellista porukkaa täällä. Mun mielestä ihan kiva talo. Tollasia on kaikki suomalaiset omakotialueet. Niissä on omat hyvät puolensa. Yhteisöllisyys ja lapsille kavereita. Sisustuskin on ihan kiva, ehkä myyntiä varten karsittu. Jos mulla olisi perhe, niin ihan mielelläni tuolla asuisin. Mut jos mulla olisi paljon rahaa, asuisin West Endissä mahdollisimman lähellä merta. Kesäisin. Talvella olisin jossain lämpimässä.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisen kateellista porukkaa täällä. Mun mielestä ihan kiva talo. Tollasia on kaikki suomalaiset omakotialueet. Niissä on omat hyvät puolensa. Yhteisöllisyys ja lapsille kavereita. Sisustuskin on ihan kiva, ehkä myyntiä varten karsittu. Jos mulla olisi perhe, niin ihan mielelläni tuolla asuisin. Mut jos mulla olisi paljon rahaa, asuisin West Endissä mahdollisimman lähellä merta. Kesäisin. Talvella olisin jossain lämpimässä.
No ei ole kaikki tuommoisia, kotikaupungissani on vain yksi alue, jossa on tuommoista. Meillä kaikilla on talot niin, että yksityisyys säilyy ja pihalla uskaltaa puhua, eikä kenenkään ikkunat ärvötä 5 m päässä.
Vierailija kirjoitti:
Uskomattoman tilava, vaikka yhdeltä puolelta näyttää talo pienemmältä.
Ja mitäs sitten jos on naapurit lähellä, sehän on turvallistakin.
Ihmiset ovat nykysin avoimempia kuin ennen. Kaikki jutut ja kuvat ja perheasiat jaetaan facebookissa, instassa sun muussa.
Ja nämä ihmiset eivät toisia ihmisiä pelkää. Tottuneet olemaan ihmisten parissa, näkyvillä ja esiintymään.
Keittiö on kyllä ahdas, en kestäisi tuossa kolossa laittaa ruokaa. No ehkä tuon pöydän saa fiksumminkin sijoitettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomattoman tilava, vaikka yhdeltä puolelta näyttää talo pienemmältä.
Ja mitäs sitten jos on naapurit lähellä, sehän on turvallistakin.
Ihmiset ovat nykysin avoimempia kuin ennen. Kaikki jutut ja kuvat ja perheasiat jaetaan facebookissa, instassa sun muussa.
Ja nämä ihmiset eivät toisia ihmisiä pelkää. Tottuneet olemaan ihmisten parissa, näkyvillä ja esiintymään.
Keittiö on kyllä ahdas, en kestäisi tuossa kolossa laittaa ruokaa. No ehkä tuon pöydän saa fiksumminkin sijoitettua.
Jääkaappi ja pakastin pistetty nurkkaan. Ei ole mielestäni kovinkaan kätevää kokatessa.
Nätti talo muuten. Voisin vaikka ostaakin, jos se olisi täällä meillä päin.
Järkyttävän kliinisen valkoinen sisustus, en tykkää!
Onko heillä yhteisiä lapsia