Kuinka monen ihmisen kanssa olet puhunut tänään?
Itse en kenenkään, edes puhelimessa. Nautin vapaapäivästä yksin. Koiralle olen kyllä jutellut, mutta sitä ei nyt lasketa. :)
Kommentit (53)
Kahden, tai jos kaupan kassan moikkaaminen lasketaan, niin kolmen. Loma on mukava asia.
Puhelimessa kahen ihmisen kaa . Parinkaa viestein en tiijä lasketaako sitä puhumiseks. Ja tääl kotona miehen ja lapsen kanssa.
Livenä kahden lapseni ja mieheni kanssa, puhelimessa kahden ystävän ja kolmannen lapseni kanssa. Kotona olen ollut koko päivän, illalla jos menen ulos, puhun useamman ihmisen kanssa.
Yhden eli vauvan. Keskusteluahan se ei ole, melko yksipuolista tässä vaiheessa. :D Mies on mökillä, soitellaan vasta illalla.
Miehelle, ystävän kanssa puhelimessa ja 3 ihmisen kanssa koirapuistossa (ja koiralle tietysti). Itsekin lomalla, ja minä kyllä kaipaan juttuseuraa, meinaan tulla hulluksi jos pitäis pärjätä vaan miehen ja koiran kanssa seurustellen (mies ei paljoa juttele)..
Välillä tuntee tulevansa hulluksi näin kesällä kun juttuseura vähissä, argh..
Kahdelle lapselle, miehelleni, lasten neljälle kaverille, kaverilleni jonka vein lentokentälle sekä kummipojalleni ja hänen mummilleen joihin törmäsin kaupassa. Kahden kaverin kanssa juttelin whatsappissa, kahden kanssa facessa ja lasten kaverin äidille soitin eli..15. Aika monen siis
Teinin kanssa irl, miehen kanssa puhelimitse
Miehen ja hänen vanhempiensa, oman vanhempani, parin muun sukulaisen, puhelimessa yhteen liikkeeseen ja yhden myyjän kanssa. Ja yhden tutun kanssa. Eli yhteensä yhdeksän tähän mennessä.
Hyvä ketju!
Joskus on minullakin tainnut olla kokonainen päivä, etten ole puhunut muiden kuin koiran kanssa, sekin on kivaa välillä.:)
En kenenkään. Myöhemmin saatan puhua ruokalähetin kanssa
- miehen
- esikoisen (kuopus ei puhu, mutta olen kyllä puhunut hänelle)
- kolmen sairaanhoitajan
- vanhan pariskunnan
- keski-ikäisen naisen,
lisäksi puhelimessa
- kätilön
- sairaanhoitajan sekä
- äitini kanssa
Taaperolle, kahdelle ihmiselle puhelimessa, mummolle bussipysäkillä, toiselle mummolle jalkakäytävällä kun ihasteli taaperoa, kaupan kassaneitille ja H&M:n myyjälle =7.
Noin reilun kymmen aikuisen.
plus txt viestit päälle muille
Ainakin 10 mamman plus oman perheen.
Miehen ja lasten kanssa. Puhelimessa äiteen ja apteekkarin kans.