Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaunujen renkaista jäänyt jälkiä parkettiin - millä pois?

Vierailija
31.07.2014 |

Otsikossa kysymys. Ei siis naarmuja tms vaan renkaiden kuviointia. Pesin lattiat (mäntysuovalla), ei tehoa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama ei lähtenyt sitten millään. Jäivät jäljet edellis asuntoon, mutta katsottiin normaaliksi asunnon kulumiseksi, onneksi. Nykyään pidän mattoa alla.

Vierailija
2/8 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin juuri laitoin maton siihen kohtaan missä vaunuja säilytän. Hitto kun en ajatellut aiemmin! Nyt harmittaa :( ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile pyyhekumilla.

Vierailija
4/8 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimisko taikasieni? Sillä lähti ainakin kengistä tulleet mustat kumijäljet lattiasta.

Vierailija
5/8 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taikasienellä varovasti?

Vierailija
6/8 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovimatosta lähtee ainakin kumipohjaisella kengällä, en tiedä lähteekö parketista. Kenkä jalkaan,  sellainen  mustapohjainen terveyssandaali, ja ei kun hinkkaamaan, siis sillä pohjalla.

Vierailija
7/8 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengistä tulleet kumijäljet lähtee ihan kengällä hankaamalla*, terv. entinen siivooja. En tiedä, toimiiko vaununpyörien jälkiin.

* Tästä mustista kumipohjista jääneiden raitojen puhdistamisesta tuli jonkinlainen automaatio. Mulle kävi useamman kerran niin, että kun olin kiireellä menossa jonnekin, saatoin pysähtyä hankaamaan lattiassa näkyvää kumiviirua. Yleensä havahduin vasta siinä rapsuttaessani, että hetkinen, tää ei nyt oo mun hommaa.

Vierailija
8/8 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taikasienellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän