Mitä olet juonut tänään?
Kommentit (41)
Kahvia yhden kupillisen. Nyt on kyllä unohtunu juua aamun vesi. Yleensä juon aina ekana ison mukillisen vettä.
Puoli litraa kivennäisvettä, ison latten ja 48 senttiä valkoviiniä.
Puoli litraa vettä ja kupillisen kahvia
Vettä, kahvia, tuoremehua.
Ai joo, ja Irish Coffeen ja roseeviiniä pari lasillista.
Lasin vettä, mukillisen kahvia ja lasillisen gefilus mehumaitoa.
Monet alottaa jo näköjään aamusta ryypiskelyn:) onko se kivaa? Ite otan illalla vasta.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 11:30"]Monet alottaa jo näköjään aamusta ryypiskelyn:) onko se kivaa? Ite otan illalla vasta.
[/quote]
Miksi? Päiväkänni on paljon, paljon hauskempaa kuin pimeässä dokaaminen.
Minä luulen, että he ovat ryypiskelleet illalla, mutta tämän vuorokauden puolella. Kumpi on oikeassa, 9 vai minä?
Olen juonut tänään pelkästään spermaa.
Pirkan lime-lightmehua ja tyrnimehua.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 11:32"]
Minä luulen, että he ovat ryypiskelleet illalla, mutta tämän vuorokauden puolella. Kumpi on oikeassa, 9 vai minä?
[/quote]
Sinä olet oikeassa!
Olen numero 6.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 11:32"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 11:30"]Monet alottaa jo näköjään aamusta ryypiskelyn:) onko se kivaa? Ite otan illalla vasta.
[/quote]
[/quote]Jää kotihommat tekemättä jos nyt alotan. Porukka pyörii jurris täällä, tätä en olisi uskonut:(
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 11:32"]Minä luulen, että he ovat ryypiskelleet illalla, mutta tämän vuorokauden puolella. Kumpi on oikeassa, 9 vai minä?
[/quote]
9. Minä nimittäin aloitan juodessani aina ennen puoltapäivää.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 11:34"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 11:32"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 11:30"]Monet alottaa jo näköjään aamusta ryypiskelyn:) onko se kivaa? Ite otan illalla vasta.
[/quote]
[/quote]Jää kotihommat tekemättä jos nyt alotan. Porukka pyörii jurris täällä, tätä en olisi uskonut:(
[/quote]
Kaikilla ei ole kotihommia. Mitäs se sinua kaivelee, jos ihmiset lukevat humalassa? Joku on aina humalassa ihan kaikkialla missä ikinä pyöritkin, et vain tiedä sitä.
Mä voin vapaapäivinä ihan hyvin ottaa pari lasillista siideriä aamulla tai keskellä päivää :) Siivouskin sujuu mukavammin siiderin kanssa...
Vasta yhden mukillisen maitokahvia, kohta toisen. Siitä se päivä sitten alkaa.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 11:39"]Mä voin vapaapäivinä ihan hyvin ottaa pari lasillista siideriä aamulla tai keskellä päivää :) Siivouskin sujuu mukavammin siiderin kanssa...
[/quote]Kokeilen tätä;) kiitos
Ilmanko täällä ihme aloituksia kun toiset ihan jurrissa :)
Aamukahvit ja 9 olutta janoon/loiventanut kankkusta.