Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olen väsynyt?

Vierailija
28.06.2014 |

Kolme lasta, hoidan heitä kotona seitsemättä vuotta. Mies tekee pitkää päivää mutta illat ja viikonloput yleensä apuna jos ei ole työmatkalla. Häntä ei voi moittia. Mitään muuta apua ei ole käytössä. Lapset ovat kaikki alle viisivuotiaita, melu on korviahuumaavaa ja meno sellaista kuin nyt voi olettaa. Meillä on kaikki asiat kunnossa, mutta olen tosi väsynyt. Aamulla kun herään, olen jo ihan puhki. Miksi olen väsynyt, olen tehnyt lapset itse, haluan heidät, haluan tätä, arvostan kotona oloa, miksi en jaksa, minun täytyy jaksaa!! Vihaan heikkouttani ja vihaan väsymystäni, tämä on väärin!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt huonosti

Vierailija
2/10 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ikäkriisissä, kolmikymppinen. Tulevaisuuden toiveet ja näköalat puuttuvat. Asia korjaantuu iän myötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastatko mitään liikuntaa?

Vierailija
4/10 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se uuvuttavaa varmaan olla putkeen vuosikausia kotona. Mua on ainakin helpottanut, kun on ollut mahdollisuus tehdä keikkatyötä välillä, vaikka pienet lapset, ja isä hoitanut heitä välillä. Osaa arvostaa sitä kotona olemistakin ihan eri tavalla, koska ei se töissä käyminenkään mitään herkkua ole pienten lasten kanssa, mutta vaihtelu virkistää.

Vierailija
5/10 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ihme, jo jatkuva melu väsyttää. Miksi lapset noin pienillä ikäeroilla?

Vierailija
6/10 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemäs vuosi kotiäitinä ja kaikki lapset alle 5 vuotiaita???

Vierailija
7/10 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö terveellisesti ja monipuolisesti? Rautaa? Liikutko? Juotko tarpeeksi?

Vierailija
8/10 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi työttömänä ennen ekaa raskautta sekä keskenmeno.

Vierailija
9/10 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, muotoilin väärin. Hoidan heitä kotona itse asiassa tietenkin viidettä vuotta, mutta kotona 7 vuotta ja ed viestissä syyt. t: ap

Vierailija
10/10 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ehkä olet jo saanut asian paremmaksi, toivon niin mutta jos kaipaat vielä yhden äidin tiedon niin tässä:VOIT TEHDÄ IHMISSUHDE INVENTAARION eli ne henkilöt jotka tunnet, että virkistävät sinua niin pidä ne tosi lähellä. Heidän avulla jaksaa paremmin. Myös PALKITSE ITSESI, OLET TÄRKEÄ!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi