Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein itse dildon

Vierailija
28.06.2014 |

En todellakaan kehtaa ostaa seksikaupasta dildoa ja ovatpa muuten kalliitakin. Minäpä siis tein itse laadukkaan dildon. Tässä ohje, mutta kokeilkaa omalla vastuulla nimittäin ihan oma improvisoitu.

Tarvikkeet.

roska/paukkausmateriaalia

teippiä

Lyijykynä/ vastaava pötkylä

2 kulunutta tennissukkaa/ ehkä jokiin muu rätti toimisi

lankaa

neula

kondomi.

Ensiksi tein lyijykynän molempiin päihin roskista ja teipistä parin sentin halkaisijalta olevat pampulat. Sitten asetin tuon kynän tennissukan suuakkoon poikittain ja käärin sukan tiukasti varren ympärille. Voi olla hieman vaikea saada oikean muotoinen, mutta kyllä onnistui. Sitten parsin sukan pysymään tiiviisti tuossa varren ympärillä muutamilla summittaisilla pistoilla. Sitten toinen sukka ja samalla tavalla, että saa hieman lisää paksuutta. Sitten kondomi päälle ja voilá. Pestä pitää käytön jälkeen ja jos on tarvetta niin voi vaihtaa kondomin.

Hyvältä tuntuu verrattuna sormiin tai saati sitten mieheen :)

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 05:16"]

Käsityö kunniaan!

[/quote]

Käsityö vai käsityö.

Vierailija
22/29 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva teeman mukainen, näyttää kakalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vetää sanattomaksi. Kiitos kun jaoit tämän tiedon elämästäsi.

Vierailija
24/29 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:o

Voin vain kuvitella miten ja missä puutteessa, pillu kuolaa valuen se tuota väkertänyt.

Vierailija
25/29 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 04:19"]

Miksi naurat? En ole trolli.

Ap

[/quote]

Idiootti sä ootki...

Vierailija
26/29 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta nyt hyvä ihminen oikea dildo. Tulee kotiin niin ettei kukaan huomaa tai voit tilata sen niihin postin automaatteihin. Oikeilla dildoilla tulee ihan eri fiilikset kuin jollain itsetehdyllä.

Vierailija
27/29 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap et loukkaannu toisten tylyistä kommenteista. Täällä jengi kuitenkin kehuskelee harrastavansa kivaa kaiken maailman hedelmien, vihannesten ja lihatuotteiden kanssa... Jos tuo sinua kiihottaa, niin ok. Mutta tosiaan nettikaupoista seksilelujen tilaaminen on erittäin huomaamatonta. Esim. erään nimeltä mainitsemattoman, erittäin paljon mainostetun seksiputiikin (se vihannesötökkä) paketissa ei lue yrityksen nimeä, vaan ihan jotain muuta ja paketista ei todellakaan kukaan arvaa päälle päin, mitä olet tilannut. Taitaa olla useimmilla verkkoputiikeilla näin, asian voi varmasti varmistaa etukäteen asiakaspalvelusta. Ihan itsesi takia, suosittelen tilaamaan jotain kivaa, jota voit ihailla samalla, kun nautit itsestäsi. Eikä ne dildojen hinnat nyt niin päätä huimaavia ole, jos ei mitään luksusdildoa ala tilata.

Vierailija
28/29 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 06:21"]

Vauva teeman mukainen, näyttää kakalle.

[/quote]Kyllä se muuten kakalta näyttää. Tein itse myös dildon, siihen tarvitaan kortsu ja uretaanivaahtoa. Kotsu ja uretaanivahto on sikäli hyvä vaihtoehto, jos haluaa pitkän ja paksun dildon niin onnistuu, melkein minkälaisen itse haluaa tehdä. Ongelma on siinä että mihkä laittaa loput uretaanit vai pitäiskö tehä sarjatuotantona kaiken näköisiä ja kokoisia. jykä 42

Vierailija
29/29 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein myös itse dildon:

Tarvikkeet:

1.sähköhammasharja, jossa vanha harjasosa. 

2. ohut lateksikäsine (hoitajat ja hoidettavat tietää)

3. kosteus- tai lukuvoidetta, jos mieli tekee

Pujotin käsineen sormet pikkusormesta lähtien hammasharjan päälle, niin että kaikki 5 sormea ovat lopuksi harjan päällä ja loput käsineestä vedetään harjan vartta suojaamaan. Viisinkertainen kerros lateksia pehmentää sähköhammasharjan tärinää mukavasti, mutta ei liikaa.

Ja sitten vain menoksi. Käytön jälkeen hanska roskiin ja hammasharjan rungon huolellinen pesu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan