Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Baby shower

epätietoinen
28.06.2021 |

Miten pitäis järjestää baby shower -juhlat kihlatulle? En tiedä kuin kolme nimeä vieraslistalle valmiiksi eikä minulla ole kenenkään heidän numeroita. Yksi heistä varmaankin voisi toimia ns. oikeana järjestäjänä.

Onko täysin väärin pilata yllätys ja kysyä asiasta suoraan? Tyttöystäväni on yhden kerran asiasta vihjannut tyyliin että "järjestääköhän kukaan minulle sellasia?" kun puhuttiin tutun baby showereista.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö baby showerin järjestäminen ole sukulaisten ja/tai ystävien hommaa..?

Vierailija
2/5 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se kai on. En vaan tiedä meinaako kukaan järjestää. Helpointahan se olisi järjestää meillä kotona. Mietin, että pitäisikö aloitteen tulla minulta. Vai onko se sitten minun vika jos kukaan ei järjestäkään niitä? Minulle asiasta on sentään hienoisesti vihjattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tunne kihlattusi ystäviä/sisaruksia? Heidän tehtävänä on järjestää juhlat, ei sinun. Sinun tehtäväsi on ehkä hämätä kihlattuasi ja houkutella hänet oikeaan aikaan oikealle paikalle.

Vierailija
4/5 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen hänen veljensä ja siskonsa sekä kaksi parasta kaveria. Mutta pitäisikö minun ehdottaa tuota juhla hommaa jollekin heistä vai vain odottaa jos joku aloittaa omasta halustaan järjestämään?

Vierailija
5/5 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kysyä siskolta ja parhailta kavereilta, onko kihlattusi puhunut asiasta heille. Yleensä baby showerit järjestetään noin kuukautta ennen laskettua aikaa. Olisi hieman kummallista, jos kihlattusi ei olisi puhunut asiasta ystävilleen, jos kerta toivoo juhlia kovasti mutta eihän sitä koskaan tiedä. Tapa on kuitenkin varsin uusi ja harvalle niitä järjestetään. Jos olet kovin huolissasi, kysy ystäviltä ja siskolta. Veli tuskin on järjestämässä.