Tuntuuko seksi naisista miltään?
Olen aikuinen nainen ja neitsyt syistä joita en ala erittelemään. Haluaisin kysyä asiallisen kysymyksen: tuntuuko seksi oikeasti naisista miltään? Minä kiihotun ajatuksen tasolla, mutta alapään minkään osan koskeminen ei aiheuta mitään ihmeellisempiä tuntemuksia.Vibraattorin avulla saan orgasmin, mutta se on ainoa tapa saada sellaisia tuntemuksia aikaan. Heti jos vibran ottaa pois, kaikki kiihottuneisuuskin on poissa.
Olenko jotenkin viallinen yksilö? Ei suoraan sanottuna edes tee mieli harrastaa koskaan seksiä koska en osaa kuvitella sen tuntuvan yhtään miltään. Koko alapää tuntuu jotenkin tunnottomalta, ja eihän esimerkiksi tamponinkaan asettaminen tunnu miltään.
Kommentit (36)
Tuntuu se ihanalta. Kyllä minä ainakin pystyn ilman tunteita nauttimaan seksistä, jos on vain tarpeeksi kiihottunut. Olen sinkku tällä hetkellä ja kyllä olen nauttinut miltei jokaisesta yhden yön jutusta - jopa enemmän, kuin exäni kanssa, jota rakastin. Nautin uutuuden viehätyksestä, jännityksestä...
Pitkät lämmittelyt on avainsana ainakin mun kohdalla.Tietysti vibralla saa orkut aikaan yksin minuutissa, mutta seksi miehen kanssa alkaa katseesta ja käy läpi kehon liki jokaisen alueen ja päättyy orgasmeihin. Kesto onkin sitten ihan toista luokkaa kuin omahyvä.
Ei tunnu. Niska-hartiaseudun hieronta tuntuu huomattavasti paremmalta.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 21:05"]Jos ei tunnu, on löysä.
[/quote]
Jos taas on tiukka, niin sattuu.
Tuntuu, sekä yhdyntä että suuseksi. Ihmiset ovat erilaisia, on myös aseksuaalisia joita ei kiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 23:27"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 23:11"]Olen aikuinen nainen ja neitsyt syistä joita en ala erittelemään.
[/quote]
Sano nyt!
[/quote] Ei ole koskaan aikuisiällä ole ollut tilaisuutta. En käy baareissa ja olen töissä naisvaltaisella alalla, lähipiiri koostuu naisista ja niin edelleen. ap
Jos et kaipaa sitä niin mitä väliä miltä se tuntuu muiden mielestä? Oletko koskaan ollut rakastunut?
Mäkin olin aikuinen neitsyt ja ei se seksi kyllä tuntunut miltään. Taidan elää loppuelämäni selibaatissa.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 23:41"]
Jos et kaipaa sitä niin mitä väliä miltä se tuntuu muiden mielestä? Oletko koskaan ollut rakastunut?
[/quote] En ole ollut. Ihastunut kyllä, mutta ei ne ole koskaan edenneet mihinkään. En ole ollut ikinä edes treffeillä, vaikka ihan normaali sosiaalinen ihminen olen. :D ap
Ei tunnu miltään. Et jää mistään paitsi vaikka odottelisit edelleen. Todellakaan ei hehkutuksen arvoista hommaa. Masturbointi on huomattavasti nautinnollisempaa kuin yhdyntä.
Eiköhän se ole aika yksnkertaista testata käytännössä, tykkäätkö vai et?
Harvoin jää nainen Suomessa ilman munaa, jos sitä osoittaa haluavansa.
Tuntuu hyvältä, mutta siinä pitää olla mielellään mukana, ei pelkällä ruumiilla. Mielen pitää olla rentoutunut ja onnellinen läheisyydestä.
Ap, johtuu kokemattomuudestasi, että kiihottuneisuus lakkaa. Minulla oli sama homma. Kesti vuosia ennenkuin osasin nauttia täysin siemauksin ja tiesin mistä pidän. Nykyään saan helposti orgasmin yksin sekä Yhdynnässä. Ja seksi todellakin tuntuu mahtavalle.
Kannattaa nyt eka saada se mies ja tutustua ihmiseen ja miettiä vasta sitten myöhemmin, miltä se seksi tuntuu tai ei tunnu ja voitteko yhdessä saada sen tuntumaan jos ei tunnu vai leikittekö vibroilla mukavasti. Olet menossa perse edellä puuhun.