Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä 22-v., mies 40-v., kysyttävää?

Vierailija
27.06.2014 |

Suhde toimii hyvin. :) Onnellisia ollaan ja kolmatta vuotta yhdessä.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun olet 40, miehesi on melkein 60. No, mikäs siinä.

Vierailija
2/28 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kysyttävää, mutta saat kyllä ikiksen pään räjähtämään tällä aloituksella :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysyttävää. Jatkakaa.

Vierailija
4/28 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2: Niin? Mitä sitten? Sitten kun minä olen 60 hän on melkein 80. Väliäkö tuolla. ap

Vierailija
5/28 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakuatko perheen?

Vierailija
6/28 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä voin kysyä jotain... Eli missä tapasitte? Miten asutte? Miten vanhempasi ovat suhtautuneet? Mihin ihastuit miehessäsi?

Vierailija
7/28 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hän oli 15 kun olit -5. 

Vierailija
8/28 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 22:01"]

Hakuatko perheen?

[/quote]

Meillä on jo yksi lapsi ja toista yritetään just. :) ap

Vierailija
9/28 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä voin kysyä jotain... Eli missä tapasitte? Miten asutte? Miten vanhempasi ovat suhtautuneet? Mihin ihastuit miehessäsi?

[/quote]

Tapasimme junamatkalla. Juteltiin vaan mutta kun jutut meni yhteen niin vaihdettiin numeroitakin. Asutaan nyt yhdessä. Äiti otti asian heti hyvin mutta isä taisi vähän olla epäileväisempi. Muttei suoraan kuitenkaan sanonut mitään. Ihastuin miehekkyyteen ja rehtiin asenteeseen, luotettavuuteen ja ulkonäkö vaikutti tietenkin myös. :) ap

Vierailija
10/28 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 21:53"]

Suhde toimii hyvin. :) Onnellisia ollaan ja kolmatta vuotta yhdessä.

[/quote]  Tunnen myös erään miehen, joka tykkää parikymppisistä. Ja miksi tiedän? No koska parikymppisenä asuin hänen kanssaa. Kun täytin 24v, hän vaihtoi minut 18 vuotiaaseen. Kun tämä vanheni muutaman vuoden, otti tämä mies aviovaimokseen parikymppisen eli silloin oli ikäeroa jo 14 vuotta. 

Nyt kuulemma kulkee nuorisopaikoissa ja nussii nuoria tyttöjä, vaikka on naimisissa. Ei voi kuulemma erota, kun aviovaimo on rikas.

Vierailija
11/28 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 22:06"]

[/quote]

Tapasimme junamatkalla. Juteltiin vaan mutta kun jutut meni yhteen niin vaihdettiin numeroitakin. Asutaan nyt yhdessä. Äiti otti asian heti hyvin mutta isä taisi vähän olla epäileväisempi. Muttei suoraan kuitenkaan sanonut mitään. Ihastuin miehekkyyteen ja rehtiin asenteeseen, luotettavuuteen ja ulkonäkö vaikutti tietenkin myös. :) ap

[/quote]

Tai siihen kun tuli turvallinen olo miehen kanssa. Tarkoitin luotettavuudella. ap

Vierailija
12/28 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 22:06"]

[/quote]

[/quote]Kiitos vastauksesta. Entäs millä alalla olette? Millaista ajattelet elämänne olevan vaikkapa 10 vuoden päästä? Olitko seurustellut ennen tätä suhdetta? Miten omanikäiset ystäväsi ovat suhtautuneet tähän suhteeseen?Tulikin kysymyksiä enemmänkin mieleen, olen utelias :)

Vierailija
13/28 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

DI ja teekkari olen minä. Eli tekniikan alalla. Alanvaihtoa mietin mutta lapsen vuoksi se ei nyt ainakaan ole mahdollista. Olen seurustellut kahdesti tätä ennen. Omanikäiset ystäväni kyllä ovat vähän erilaisia kun mies on mukana mutta pikkuhiljaa tottuneet. En kuitenkaan yliopistopippaloihin häntä mukaan raahaa. :) Eikä häntä ne kiinnostakaan. Ymmärretään elävämme vähän eri maailmoissa tässä. Jos niin voi sanoa. ap

Vierailija
14/28 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin homoprideviikon kunniaksi, kannattaa muistaa muitakin epätyypillisiä suhteita.

Homo- ja pedofobia tarkoittavat tosiasioihin perustumatonta vihaa, pelkoa, inhoa, vastenmielisyyttä tai syrjintää seksuaalivähemmistöihin kuuluvia ihmisiä tai kyseisiä ilmiöitä kohtaan.

Kyseessä ei ole lääketieteellisesti ajateltuna varsinainen "fobia", vaan paremminkin rasismiin tai seksismiin verrattava ilmiö - kyse on lähinnä ennakkoasenteisiin liittyvästä inhosta, vihasta tai pelosta.

Tämä herättää miettimään, miksi epätyypillisissä parisuhteilla olevilla ei läheskään aina ole oikeutta samoihin asioihin, mihin tavissuhteessa olevilla on?

Oikeus olla ja elää hyväksyttynä?

Oikeus olla ja elää ilman, että pidetään pedona tai perversinä?

Oikeus rakastaa toista, jos tämä on eri-ikäinen kuin itse olet?

Oikeus osoittaa julkisesti hellyyttä rakastamalleen ihmiselle?

Oikeus elää elämäänsä olematta kaapissa?

Oikeus olla oma itsensä?

Miksei Katjalla ja Pertillä olisi aivan yhtä suuri oikeus olla ja elää yhdessä hyväksyttynä pariskuntana?

Miksei heillä tulisi olla oikeutta osoittaa julkisesti hellyyttä ilman että tarvitsee pelätä kaltaisienne puritaanien agressiivisuutta ja väkivaltaisuutta?

Miksi Katjan ja Pertin olisi mielestänne pitäneet jatkaa kaapissa elämistä?

Sanokaa siis tiukasti EI IkäRASISMIlle!

Vierailija
15/28 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 22:00"]

2: Niin? Mitä sitten? Sitten kun minä olen 60 hän on melkein 80. Väliäkö tuolla. ap

[/quote]

Yksi pointti voi olla se, että naiset elää keskiverrosti 80 v asti ja miehet 74 v. Sulle saattaa tulla yksinäiset viimeiset 24 vuotta. Joidenkin tutkimusten mukaan pariskunnat ovat onnellisimpia 70-vuotiaina, mutta sulla ei luultavasti ole puolisoa enää silloin.

Vierailija
16/28 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on  kysymyksiä. Miksi laitoit tänne palstalle tämän aloituksen? Onko mielestäsi niin erikoista tämä ikäero? Oletko saanut muilta vierailta/tutuilta palautetta ikäerostanne kun sinua kiinnostaa tuntemattomien mielipide?

Sitten vielä loppuun henk koht mielipide asiasta: Onnea ja menestystä, ikäero ei koskaan merkitse mitään jos on rakkautta. Älkää myöskään antako muiden mielipiteiden vaikuttaa mihinkään, älkää ajatelko liikaa.

Vierailija
17/28 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="melba" time="27.06.2014 klo 22:24"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 22:00"]

[/quote]

Yksi pointti voi olla se, että naiset elää keskiverrosti 80 v asti ja miehet 74 v. Sulle saattaa tulla yksinäiset viimeiset 24 vuotta. Joidenkin tutkimusten mukaan pariskunnat ovat onnellisimpia 70-vuotiaina, mutta sulla ei luultavasti ole puolisoa enää silloin.

[/quote]

Harvoin nuori nainen alkaa katsoa vanhaa miestä. Nelikymppisenä viimeistään vaihdetaan nuorempaan ja lempataan vanha äijä pois. Eli ei ap.lla mikään huono vanhuus ole. Vaihtaa nuorempaan ja taas onni kukoistaa.

Nykyisen miehen kaverit kyllä on varmaan kateellisia, kun vanha äijä pääsee panemaan nuorta rakoa.

Vierailija
18/28 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläkö sillä seisoo?

Vierailija
19/28 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö yhtään ällötä panna about isäs ikäistä?

Oliko mies varattu, kun tapasitte?

Pettikö hän puolisoaan kanssasi?

Onko kivaa olla panopatja vanhemmalle miehelle, ne kun niin himoitsevat parikymppisten vetämistä?

Miltä arvelet tuntuvan, kun miehellä ei ehkä enää kuuskymppisenä seiso lainkaan, ja itte oot vielä nelikymppinen ja ois parikymmentä vuotta ainakin aktiivista seksiaikaa?

Aiotko jäädä miehen vanhuuden vuoteen lämmittäjäksi?

Vierailija
20/28 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 22:30"]

Joo on  kysymyksiä. Miksi laitoit tänne palstalle tämän aloituksen? Onko mielestäsi niin erikoista tämä ikäero? Oletko saanut muilta vierailta/tutuilta palautetta ikäerostanne kun sinua kiinnostaa tuntemattomien mielipide?

Sitten vielä loppuun henk koht mielipide asiasta: Onnea ja menestystä, ikäero ei koskaan merkitse mitään jos on rakkautta. Älkää myöskään antako muiden mielipiteiden vaikuttaa mihinkään, älkää ajatelko liikaa.

[/quote]

On tullut mielipiteitä aika paljonkin mutta onneksi perhe suhtautunut suht neutraalisti. Mitä nyt isä ollut vähän nihkeä alkuun. Laitoin muuten vaan ja ajattelin että jos ei kiinnosta ketään ni ei se mitään. :) On se kyllä aika erikoista ilmeisesti monesta. Ja on lähipiirinkissäkin jotain mielipiteitä jaettu. Mutta ei nyt enää niinkään. Ihmiset tottuu kaikkeen. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi