Ennustan korttien avulla!
Kommentit (109)
66: Rakkautta, pari isompaa kriisiä. Auto-ongelmia, mutta raha-asiat järjestyvät ja tulet saamaan enemmän lapsia, kuin mistä nyt haaveilet.
Minkälaista rakkautta, tai siis joku uusi rakkausko? mitä kriisejä? :) ja montako lasta? :)
Nyt ennustaja kiittää, kumartaa ja lähtee nukkumaan.
Jatkossa ennustan nimellä ENNUST-AV-A. :)
Milloin näemme mieheni kanssa seuraavan kerran tänä vuonna vai ens vuonna? Suomessa vai ulkomailla?
Tiedoksi vielä, että vain nuo joissa on numero ja sen jälkeen teksti, ovat minun ennustuksiani. Muut provojen.
terv. AP eli ENNUST-AV-A
Pahoittelen niitä, joiden kysymyksiin en jaksanut enää vastata! Pakko päästä nukkumaan. Ennustan joku toinen päivä enemmän. :)
Olen aivan ymmälläni vastauksistasi. Taidat todella osata ennustaa korteista! Kiitos rehellisistä vastauksista! Olen todella laiminlyönyt itseäni, kun sairastuin.
88: Löydät mikäli et usko ennustuksiin, muutoin et löydä.
Saanhan pitää lapseni mahdollisimman kauan lähelläni?
Hei ennustaja!
Millainen työprojektin lopputulos on, ja vastaanotto?
Miten suhde etenee vai loppuuko se?
Koheneeko taloustilanne?
Saako pyytää tarkentavaa vastausta. Kun ennustit, että pääsen työelämään, mutta eri muodossa kun oletin. Tarkoittaako se jotain vapaaehtoistyötä vai mitähän se mahdollisesti voisi olla?
Eipä osunut kohdilleen, valitettavaa.
Löydänkö koskaan lesbonaista rinnalleni? Saanko lapsia? Menestynkö työelämässä? Tulenko tekemään sitä työtä, mitä haluaisin? Sairastunko vakavasti? Onnistunko laihtumaan?
Olenko raskaana tai siis miten tässä alkaneessa raskaudessa käy? tuleeko helmivauvaa?
ei vissiin oo ennustaja nyt paikalla? :)
Jos ennustaja löytää paikalle, niin katsopas korteista saanko lisää lapsia.
Kiitos!
Jos ennustaja löytää paikalle, niin katsopas korteista saanko lisää lapsia.
Kiitos!
Onko tiedossa työpaikkoja ja mahdollisuuksia parisuhteeseen?