Ennustan korttien avulla!
Kommentit (109)
Otanko vastaan uuden haasteellisen työn ?
Miten työni käy? Millainen työpaikka kannattaa ottaa vastaan tässä tilanteessa?
Terttu-
Helpottaako ahdistukseni? Pääsenkö enää töihin?
Miten mun työkuviot järjestyy ensi vuonna? Löydänkö koskaan uutta puolisoa elämääni?
Mitä mies tahtoo? Siis j-kitjaimella alkava?
Miten appiukkoni voi? Paraneeko vielä? Olemme kovin huolissamme :(
17: Elä hetkessä. Terveyden tasapaino huojuu, mutta kaikki kääntyy vielä parhain päin. Muista pyytää apua tarvitessasi.
18: Mieti tv-ohjelmaa, jonka näit viimeksi. Siinä on joku, joka muistuttaa tulevasta miehestäsi.
19: Sinulle tapahtuu jotain uutta ja suurta. Olet eri paikassa silloin, kuin missä nyt.
20. Se ihminen, joka viimeksi sinua kannusti työn suhteen antoi vinkin tulevasta.
21. Pitäisi.
Milloin mieheni palaa ulkomailta? Ja kuinka pian synnytys käynnistyy? (Vastaus "pian" ei oikeee käy)
Kiitos:)
Kestääkö avioliittoni, vai tuleeko ero?
23: otat.
24: Työn puoleen tähtää korkeammalle. Terveytesi säilyy hyvänä, kunhan luovut paheestasi.
25: Työsi säilyy vielä, mutta valmistaudu päivittämällä cv ja katselemalla työpaikkoja. Tulet vielä vaihtamaan työpaikkaa, mutta se tekee sinulle hyvää.
26: Helpottaa. Mene metsään kävelylle. Löydät sieltä vastauksia elämääsi. Kuuntele ja hengitä.
Pitäisikö minun kääntää uusi sivu elämässäni vai panostaa entiseen? -M-
Miten tulevat opiskeluni sujumaan? Pääsenkö joskus opiskelemaan haluamaani ammattia? Rakkaudesta mitään? Terveys?
Hei.
Näkyykö rakkauselämääni parannusta? Ja jos näkyy, niin minkälaisen miehen muodossa?
Miksi välittämäni ihminen satuttaa minua? Mitä minun pitäisi tehdä hänen suhteen?
Mitä näet päällimmäisenä?
Minttu
13: Vanhempi ja vaalea. Hänellä on iloiset silmät.
14: Eroat ja löydät.
15: Ei muutu. Mietit paljno yhteen paluuta, mutta älä palaa. Löydät paljon paremman, kun hetken ajan olet viihtynyt ensin itseksesi.