Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Piikkimatto niskavaivoihin?

Vierailija
28.06.2021 |

Onko täällä piikkimaton käyttäjiä? Mulla on usein niska- ja hartiaseutu kireänä. Onko kukaan saanut piikkimatosta hyötyä niska/hartiavaivoihin, esim. iltaisin lenkin tai salin jälkeen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sekä matto että sellainen tyyny. Aivan ihania, suosittelen ehdottomasti. Mulla on usein selkäkipuja, ja tuo matto auttaa jo muutaman minuutin kuluttua. Kai niissä joku ohjeaika on, jota ei saisi jostain syystä ylittää, mutta mä oon sen päällä niin kauan, kunnes ei enää tunnu hyvältä. Usein jopa nukahdan siihen. Tuo tyyny on ihana, kun on niska-hartiaseutu jumissa. Nuo auttaa paljon paremmin kuin mikään lihasrelaksantti. 

Vierailija
2/5 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sekä matto että sellainen tyyny. Aivan ihania, suosittelen ehdottomasti. Mulla on usein selkäkipuja, ja tuo matto auttaa jo muutaman minuutin kuluttua. Kai niissä joku ohjeaika on, jota ei saisi jostain syystä ylittää, mutta mä oon sen päällä niin kauan, kunnes ei enää tunnu hyvältä. Usein jopa nukahdan siihen. Tuo tyyny on ihana, kun on niska-hartiaseutu jumissa. Nuo auttaa paljon paremmin kuin mikään lihasrelaksantti. 

Kuulostaa hyvältä, täytyy laittaa tilaukseen! /ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sairastan fibromyalgiaa ja niska on usein jumissa. Onko jollain fibroa sairastavalla kokemuksia?

Vierailija
4/5 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miulla on niskanikamassa rappeumaa, joka aiheuttaa niskakipuja ja säteilee ohimolle ja otsaan. Voisikohan omalla kohdalla olla apua, tuskin haittaa ainakaan? Saan voimistella ja venyttää niskaa normaalisti.

Vierailija
5/5 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulla on selässä rappeumaa, joka aiheuttaa selkäkivut. Olen itse käyttänyt tähän vaivaan piikkimattoa ja todennut sen todella auttavan. Mulla ei mitkään särkylääkkeet siihen kipuun auta, mutta piikkimatolla makoilu  helpottaa kipuja aina. Niskajumit taas on muista syistä johtuvia, mutta apua on siihenkin vaivaan. Oon itse tykännyt ihan hirmupaljon, enkä enää noita pois antaisi :) Ne rentouttaa ja auttaa kipuihin niin paljon, että usein jopa nukahdan siihen. 

t. ykkösvastaaja