5€ rahaa, mitä ostan kaupasta?
Ev
Kommentit (19)
Heh, joku oli unohtanut 6,40€ kuitin pulloautomaattiin. Ostin nuudeleita, hyytelöä ja suklaapatukan.
Ap
Kävin keskiviikkona siwassa ja osti 2pakettia possu pihvejä (pippurimarinoutuja) 2purkkia maitoa ja pottuja. Meni alle 5e :)
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 14:37"]Miksi pitäisi ostaa yhtään mitään?
[/quote]
Tekee mieli jotain.
Ap
Joo en mäkään ostais mitään, mutta jos olis kovin halu saada jotan herkkua, niin ostaisin hyvää toffeeta.
Ruokaa jos haluat niin osta jauheliha. siitä teet varmasti kotona olevista makarooneista jauheliha makaronisössöä moneksi päiväksi. Tai jos omistat maitoa ja munia niin saat ihan makaronilaatikon.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 14:39"]
Kaliaa
[/quote]
HAH!! :D
Osta 2pkt rainbow tortellinoja sekä lidlistä purkki tuorepestoa. Pariksi päiväksi maukasta hiilaripitoista ruokaa.
Sillä sulla on vain vitonen, kun aina tekee mieli jotain ja viimisetkin rahat pitää saada taskusta pois.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 15:26"]Sillä sulla on vain vitonen, kun aina tekee mieli jotain ja viimisetkin rahat pitää saada taskusta pois.
[/quote]
5€ on hyvä summa. Ei liian iso, sopivan pieni. Ennen ostin herkkuja monella kympillä päivittäin.
Ap
Mä ostaisin jonkun hyvän jugurtin, pari banaania ja jotain muita hedelmiä.
mä ite ostin kuudella eurolla yhen hiustuotteen, ja olikin todella hyvä :3
Minun ehdote on juustonaksupussi tai pähkinöitä ja joku halpis suklaalevy.
Vitsi kun piti mainita juustoaksut, pitäiskö lähtee kauppaan munkin... Ei kyllä passaa, eilen söin toffeeta. En mene, sovittu. :)