Mitä hyväskää ostan kaupasta viikonlopuksi?
Ihan vaan itselleni jotain namia.. :-) en oikein osaa päättää ku on liikaa valinnan varaa..
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 14:07"]Mitä murretta "hyväskä"? On kyllä ihan kuvottava sana, mulle tulee mieleen siitä vehnäjauhot, jotka pöllyää ja että joku söisi niitä jauhoja sellaisenaan :)
[/quote]
Etelä-pohjanmaalta olen kotoisin ja siellä sitä ainaki käytetään :D Ap.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 14:10"]Äläkä tule tänne sitten valittamaan huonoa omaatuntoa ku hyväskä tursuaa farkkujen vyötäröltä ja käsivarret on löllönä.
[/quote]
Miksi tulisin kun 6/7 päivää viikosta syön terveellisesti ja reenaan? Sallin itselleni karkkipäivän.
Jotain hyvää jäätelöä vaikka Ben&Jerry's?
Harrasta mieluummin laadukasta seksiä! Ei lihota.
Hyvää juustoa, laadukkaita suolakeksejä, viinirypäleitä :) seuraksi vähän viiniä tai pari siideriä, siinä herkut minun mieleeni :)
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 14:21"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 14:10"]Äläkä tule tänne sitten valittamaan huonoa omaatuntoa ku hyväskä tursuaa farkkujen vyötäröltä ja käsivarret on löllönä.
[/quote]
Miksi tulisin kun 6/7 päivää viikosta syön terveellisesti ja reenaan? Sallin itselleni karkkipäivän.
[/quote]
Jos on voimapainotteinen ohjelma ja vetää viikolla suht vähillä hiilareilla, niin kyl viikonlopun pluskaloreilla mässäily voi olla jopa ihan suotavaa.
Ostin litran salmiakkijäätelöä. Onko joku maistanut?