Mitä hyväskää ostan kaupasta viikonlopuksi?
Ihan vaan itselleni jotain namia.. :-) en oikein osaa päättää ku on liikaa valinnan varaa..
Kommentit (28)
Hyväskä on pahaskaa. Lihottaa ja on epäterveellistä!!!
Jotain missä on sekä sokeria että rasvaa. Lihottaa tutkitusti parhaiten.
Kainuun juustoleipää ja marjoja ja vispattua vaniljakastiketta.
Mansikoita ilman jäätelöä tai kermavaahtoa. Pullaa mieluummin kuin viineriä. Kalkkunaleikettä mieluummin kuin metwurstia. Popcornia mieluummin kuin sipsejä.
Mutakakku ja vanhanajan vanilja jäätelöä
6, pitäiskö se leipäjuusto/juustoleipä lämmittää vai millä reseptillä ajattelit? Mitä marjoja suosittelet?
Ohikulkijaa kiinnostais toi vaihtoehto...
Onko aina pakko olla niin #fitness ja #healthy? Kai sitä kerran viikossa saa syödä karkkia.
Ap.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 14:01"]
Onko aina pakko olla niin #fitness ja #healthy? Kai sitä kerran viikossa saa syödä karkkia.
Ap.
[/quote]
Hyväskä pääsee mun saman tien ärsyttävimpien sanojen listalle :) Oisko broisku hyväskää?
Hyväskää?
Osta ennemmin jotain potaskaa.
Mitä murretta "hyväskä"? On kyllä ihan kuvottava sana, mulle tulee mieleen siitä vehnäjauhot, jotka pöllyää ja että joku söisi niitä jauhoja sellaisenaan :)
Pikku korvapuusteja, kolmea eri jäätelöä ja pähkinäsuklaata ostin minä. Lisäksi ainekset sitruunakakkuun. Nam!
Viikonloppu voi alkaa.
Äläkä tule tänne sitten valittamaan huonoa omaatuntoa ku hyväskä tursuaa farkkujen vyötäröltä ja käsivarret on löllönä.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 14:00"]
6, pitäiskö se leipäjuusto/juustoleipä lämmittää vai millä reseptillä ajattelit? Mitä marjoja suosittelet?
Ohikulkijaa kiinnostais toi vaihtoehto...
[/quote]
Mä tykkään kesällä enemmän kylmänä. Ihan vain palotellaan leipäjuustoa ja marjoja sekaisin, ja päälle vaniljakastiketta.
Sipsiä ja sidukkaa, plösön normisetti.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 14:01"]
Ap.
[/quote]
Ei tarvitse, mutta kaikki ei tykkää karkista. Siksi itse ehdotin marjahyvää, koska se maistuu mulle paremmin kuin karkki.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 14:01"]Onko aina pakko olla niin #fitness ja #healthy? Kai sitä kerran viikossa saa syödä karkkia.
Ap.
[/quote]
Oikea asenne! Liiallisesta terveellisyyden tavoittelusta saa vain syömishäiriön tai muuta ikävää. Johan ovat ravitsemusterapeutitkin sitä mieltä, että jonkin verran saa namia mättää muun ruokavalion ohessa.
hk.n sininen, banaani, kurkku , munakoiso , limupullo, kesäkurpitsa.
ja varmasti tekee hyvää eri aukoissa.
Mistä tykkäät? Mitä sun tekee mieli?