Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähdin ostamaan jäätelöä, tulin kotiin tyhjin käsin.

Vierailija
05.07.2014 |

Kaiken maailman paskaa myyvätkin nykyään. Mikään ei napannut. En ole löytänyt tänä kesänä yhtään jäätelö jonka haluaisin. Pelkkää kuraa kalliiseen hintaan myynnissä. No eipä ainakaan liho.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itse.

Vierailija
2/49 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maksa vaivaa. Olen mielummin ilman. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sitten vissiin hyvinkin nirso. Itse kyllä löydän aina jotain. Ja myydäänhään niitä vanhoja tuttuja jädejäkin, eskimo, puffet, ihan litran vanilija jäde yms.

Vierailija
4/49 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kanssa samaa mieltä. Kaikkiin jätskeihin tungetaan nykyään glukoosisiirappia ynnä muuta.

Itse olen vielä laktoosi-intolerantikko, joten pitäis olla laktoositon jätski. Asun yksin, joten litraa en osta. Yksi annos siis. Oikein mitään uutta ei tullut tänä vuonna, aina joutuu syömään niitä samoja. Se uusin tiikerijätski ei vaan maistu muulta kuin sokerilta. Osa laktoosittomista on tehty laihdutusjätskeiksi - en ymmärrä miksi. Jos haluaa herkun ostaa, se saa ollakin kaloripitoinen. Dieettijäätelössä vaan kaikki maku on minimoitu.

Aikuiseen makuun ei ole oikein mitään laktoosintonta, kaipaisin vaihtoehtoja kuten rommi/kirsikka/suklaa, shamppanja/valkosuklaa, pecanpähkinä/vaahterasiirappi...

Vierailija
5/49 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 18:07"]Olet sitten vissiin hyvinkin nirso. Itse kyllä löydän aina jotain. Ja myydäänhään niitä vanhoja tuttuja jädejäkin, eskimo, puffet, ihan litran vanilija jäde yms.

[/quote]

Eskimot ja puffetit, yöks. Suklaatuutin olis ok jos se olisi SUKLAAtuutti eikä vanilja. Litran pakettijäde on tylsä ja mauton eikä sitä voi syödä samalla kun kävelee.

Ap

Vierailija
6/49 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään oikein tahdo löytää hyvää jäätelöä kaupasta... Olisi kiva ostaa ihan perususuklaajäätelö, mutta aina mukana on jotain minttua, krokanttia, appelsiinia tai vaikkapa suklaahippuja. Ei minä en halua suklaajäätelöä suklaahipuilla, vaan vain suklaajäätelöä. Ja suklaatuutit onki sitten kaikkea muuta kuin suklaata :<

Saan jäätelöä ainoastaan jätskikioskilta, enkä kovinkaan montaa viitsi niitäkään ostaa. Tekee kipeetä lompakolle. Menivät banaanisuklaankin lopettamaan (ainoa poikkeus, jossa haluan kahden eri maun sekoittuvan toisiinsa).

Pysyypähän tosiaan kilot paremmin kurissa. Onneksi eivät ole sentään kaljaa pilanneet erikoismauillaan.

Vierailija
7/49 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi voi voi voi voi! Mitä me nyt tehdään, että ap:´lle tulisi parempi mieli? Ap kun ei taida löytää jäätelötötteröitä mistään, siinähän se ratkaisu olisi...nyyh!

Vierailija
8/49 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olkaa nirsot syömättä. Jääpähän enemmän muille. :P

Vierailija
9/49 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä Nestlen Pingviini jäätelöt on ainakin pahoja. Ostin viime kesänä paketillisen eskimoita mutta ne oli pienempiä kuin ennen, mauttomampi, jotenkin kuivakoita, ei yhtään jäätelömäisiä. Sanalla sanoen surkeita. Tänä kesänä ostan ingmanin jäätelöitä tai jonkun muun firman.

Vierailija
10/49 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tuntea tuskan. Ostin mulle ja lapsille ingmanin suklaatuutit ja meinasi itku tulla isommalla kun se jäätelö ei ollutkaan suklaata! Vaniljatuutti jossa oli todella pieni suklaakoristelu päälli reunalla. Otti kyllä muakin päähän mutta otin opiksi. En enää osta valmisjätskiä vaan teen itse.

Vierailija
11/49 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 18:18"]

No olkaa nirsot syömättä. Jääpähän enemmän muille. :P

[/quote]

Niin olenkin. Paskaa saa ihan pyytämättäkin, kiitos vain.

Vierailija
12/49 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäisiä marjoja, sokeria ja luraus kermaa. Sekoitetaan (kerman pitää jäätyä hileiksi).

Omnom!

Vierailija
13/49 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ben and Jerry's!!! Mahtavaa jädeä!

Vierailija
14/49 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaapa Pirkka-suklaatuuttia. Belgialaista jäätelöä, vahvasti suklaista suklaajäätelöä ilman "sivumakuja".

Vierailija
15/49 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

First world problems.

Vierailija
16/49 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa on varmaan yli viittäkymmentä laatua, mutta mikään ei kelpaa ap:lle. Ei siinä mitään mutta että vielä pitää valittaa asiasta. Ole ilman jäätelöä ja lopeta lapsellinen narina.

Vierailija
17/49 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelön hinta on noussut 2,5 kertaisesti. Jätskin syöminen suomessa ei kannata. 

Vierailija
18/49 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 18:12"][quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 18:07"]Olet sitten vissiin hyvinkin nirso. Itse kyllä löydän aina jotain. Ja myydäänhään niitä vanhoja tuttuja jädejäkin, eskimo, puffet, ihan litran vanilija jäde yms.

[/quote]

Eskimot ja puffetit, yöks. Suklaatuutin olis ok jos se olisi SUKLAAtuutti eikä vanilja. Litran pakettijäde on tylsä ja mauton eikä sitä voi syödä samalla kun kävelee.

Ap

[/quote]

Eikö suklaapilvi ole enää myynnissä?

Vierailija
19/49 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi asumme Porissa, täältä saa mahtavaa jäätelöä:))

Vierailija
20/49 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskaa saa perseestäkin, miksi maksaa siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän