Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on kohtalomme, varattu mies...

Vierailija
27.06.2014 |

Olemme tapailleet muutaman kuukauden seksin merkeissä, mies varattu ja minä sinkkuäiti. Viestittelemme päivittäin. Mies puhunut erosta, mutta jotenkin tuntuu ettei tule eroamaan kuitenkaan. Mitä tehdä? Plääh!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 13:25"]Tiedättekö ketään, että olisi käynyt niin että mies jättää vaimonsa ja menee yhteen tällaisen panonsa kanssa?? Eikö koskaan niin käy?

[/quote]

Joku jossain ketjussa tänään väitti tietävänsä tapauksia, joissa mies on ottanut uuden naisen "työstettäväksi" samaan aikaan, kun on ollut vielä vaimonsa kanssa yhdessä. Eli kyllä tapahtuu, eri asia sitten kuinka moni pano pääsee oikeasti vaimon paikalle.

Vierailija
2/25 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tee enää mitään, ennen kuin mies on eronnut. Feikkaa vaikka omatunto. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 12:34"]Olemme tapailleet muutaman kuukauden seksin merkeissä, mies varattu ja minä sinkkuäiti. Viestittelemme päivittäin. Mies puhunut erosta, mutta jotenkin tuntuu ettei tule eroamaan kuitenkaan. Mitä tehdä? Plääh!

[/quote]

Kohtalo :D

Voi jeesus. Varattu mies käy panemassa yh:ta ja tämä puhuu kohtalosta.

Ai niinkö... että tämä mies eroaa muista siinä että on tosissaan ja oikeasti jättämässä vaimoaan

Kyllä kyllä.

Vierailija
4/25 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedät kyllä mitä sinun pitää tehdä! järki käyttöön nyt.

Vierailija
5/25 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mieluummin joku parjattu komia yh-mies, niin ei tule ongelmia oman tunnon kanssa. Yh-miehet valittavat, että eivät kelpaa kenellekään...

Vierailija
6/25 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se sun kohtalos oo sama kuin miehen nykyisellä naisella. Jos siis ylipäänsä mies edes jättää sen. Luuletko että mies ei tekisi sinun kanssasi samoin ? Haha

Vierailija
7/25 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 12:34"]Olemme tapailleet muutaman kuukauden seksin merkeissä, mies varattu ja minä sinkkuäiti. Viestittelemme päivittäin. Mies puhunut erosta, mutta jotenkin tuntuu ettei tule eroamaan kuitenkaan. Mitä tehdä? Plääh!

[/quote]

Haahaa. Voi sua reppanaa. Sano miehelle että tapaatte seuraavan kerran kun avioero laitettu vireille.

Vierailija
8/25 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko ihan oikeasti aloittaa suhteen miehen kanssa joka hyppää kyytiin suoraan toisesta suhteesta?

Mietipä hetki mitä hän sitten tekee kun teillä on vaikeaa....

Vierailija
9/25 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos asiallisista loppupään kommenteista, on todella hyvä lukea kokemuksista. Varattu mies ei ole minulle mitään luvannut. Kertoo avioliittonsa olevan vain nimet paperilla, mutta ymmärrän kyllä ettei nämä puheet aina täyttä totuutta ole. Mies on vaan niin ihana, etten pysty tätä lopettamaan :(

Ap

Vierailija
10/25 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Hahahaa ei oo todellista. ....

Vierailija
11/25 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 12:53"]

Haluatko ihan oikeasti aloittaa suhteen miehen kanssa joka hyppää kyytiin suoraan toisesta suhteesta?

Mietipä hetki mitä hän sitten tekee kun teillä on vaikeaa....

[/quote]

Voi kyllä mä tiedän nää, mutta kun se mies on vaan niin ihana... Kunpa oliskin helppo siitä irtaantua ja antaa olla.

Ap

Vierailija
12/25 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 12:35"]

Et tee enää mitään, ennen kuin mies on eronnut. Feikkaa vaikka omatunto

[/quote]

Tää on paras, otan käyttöön.

Vierailija
13/25 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahah.. 

Tää on niin tätä! 

Aviomies jättää vaimon just SUN takia?!

oi jos saisin aina euron kun luen tai kuulen tällästä. Ja mihin aina tarina päättyykään?!

osta jo nessupaketteja valmiiksi. 

Säälittävää! 

Vierailija
14/25 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö ketään, että olisi käynyt niin että mies jättää vaimonsa ja menee yhteen tällaisen panonsa kanssa?? Eikö koskaan niin käy?

Vierailija
15/25 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteilla, joissa toisella on takana avioliitto, on mahdollisuus onnistua noin 25%. Suhteilla, jotka ovat alkaneet pettämisellä on 5% todennäköisyys onnistua.

Vierailija
16/25 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sä ap olet itse ennen tän miehen tapaamista ajatellut pettämisestä ja pettäjistä ?

Vierailija
17/25 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 13:25"]

Tiedättekö ketään, että olisi käynyt niin että mies jättää vaimonsa ja menee yhteen tällaisen panonsa kanssa?? Eikö koskaan niin käy?

[/quote]

Kyllä varmasti, noin 0,001 % tapauksista.

Vierailija
18/25 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on itse kohdannut pettämistä aviomiehensä puolelta ja ero tuli. En tajua miten näin nyt itsellenkin kävi vaikka en hyväksy pettämistä...

Vierailija
19/25 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei sanat riitä kertomaan, miten paljon halveksin kaltaisiasi naikkosia. Toivon sydämeni pohjasta, että kun itsellesi parisuhteen rakennat, joku toinen lunttu rikkoo sen. Muista: paha saa palkkansa..

Vierailija
20/25 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sitä ikinä tietää miten käy. Mies voi olla pahimman luokan pleijeri ja olet vain ties kuinka mones sivusuhde. Tai sitten mies hoitaa jo eroasioita jos erota meinaa, hoitaako?

Se ei ole tämän ap:n vika ainoastaan, eikä hän riko miehen ja vaimon parisuhdetta. Syy on 100% miehen. jos ap ei olisi lähtenyt suhteeseen miehen kanssa, niin mies olisi etsinyt kuitenkin toisen naisen, jos pettääkseen on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan